Η καταδικη του Νεου Ημερολογιου απο την Πανορθοδοξη Συνοδο του 1583

Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ 1583

.....Ὅποιος δέν ἀκολουθεῖ τά ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαι Σύνοδοι ἐθεσπισαν καί τό ῞Αγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν καί θέλει νά ἀκολουθῆ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα, καί θέλει νά ἀνατρέψῃ καί νά χαλάσῃ τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, καί τῆς τῶν πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.....

῎Ετους ἀπό Θεανθρώπου αφπγ (1583) Ἰνδικτιῶνος ΙΒ΄ Νοεμβρίου Κ΄.

Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Ὁ Ἱεροσολύμων ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ
Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ
Καί οἱ λοιποί Ἀρχιερεῖς τῆς Συνόδου παρόντες».

Δευτέρα, 19 Απριλίου 2010

Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΣΤΟΥΣ ΟΥΝΙΤΕΣ


Οι επισκέψεις του κ. Βαρθολομαίου στην Ελλάδα τον τελευταίο καιρό είναι τόσο πολλές, ώστε σιγά σιγά θα φτάσουμε στο σημείο να νομίζουμε ότι μένει στην Κωνσταντινούπολη, αλλ’ αυτός να κατοικοεδρεύει στην Αθήνα ή σε άλλο αστικό κέντρο της χώρας.

Η μυστική συμφωνία που έγινε με τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, όταν είχε εκλεγεί, όπως δείχνουν τα πράγματα, ήταν ότι του έδωσε το ελεύθερο να επισκέπτεται οποιαδήποτε πόλη ή γωνία της Ελλάδος επιθυμεί. Έτσι ο κ. Βαρθολομαίος δεν σταμάτησε έκτοτε να επισκέπτεται τις μητροπόλεις της Ελλάδος, και να δρέπει από τον ελληνικό λαό, που τον βλέπει σαν εθνικό και όχι σαν εκκλησιαστικό άνδρα, τις επευφημίες, στις οποίες έχει αποδειχθεί αχόρταγος.

Στις 6 Φεβρουαρίου βρέθηκε πάλι μέσα στην καρδιά του χειμώνα στην Αθήνα και παρακάθησε στο τραπέζι που παρέθεσε ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος στους μετασχόντας στις υπέρ του ιερού Φωτίου πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως εκδηλώσεις, και όπως λένε οι πληροφορίες, μίλησε σχετικά με τον εορταζόμενο προκάτοχό του. Βεβαίως δεν έχει γνωσθεί τι είπε ο λογοπαίκτης Αρχοντώνης, αλλ’ ένα είναι σίγουρο ότι ένας αλαζόνας δεν μπορεί να υμνεί έναν ταπεινό, ένας παπόφρων δεν μπορεί να εγκωμιάζει έναν στηλιτευτή του παπισμού. Είναι τελείως αναρμόδιος και ακατάλληλος. Ένας νάνος δεν έχει την αρμοδιότητα να μιλάει για ένα γίγαντα της Εκκλησίας.

Ο κ. Βαρθολομαίος δεν παρέλειψε σε μία από τις πολλές επισκέψεις του στην Αθήνα να προκαλέσει και νέο σκάνδαλο. Το περισκόπιο της ειδησεογραφίας έφερε στο φως ότι πραγματοποίησε συνάντηση με τους Ν. Φώσκολο και Δ. Σαλάχα, «αρχιεπίσκοπο» και «επίσκοπο» αντιστοίχως των ουνιτών της Ελλάδος. Οι δύο αυτοί μαζί και με τους πέντε-έξι άλλους ουνίτες «επισκόπους» στη χώρα μας είναι που δημιουργούν το μεγάλο πρόβλημα της καμουφλαρισμένης δεινής παπικής προπαγάνδας στην Ελλάδα σε βάρος των ανυποψίαστων ορθοδόξων Χριστιανών.

Χρησιμοποίησα τη λέξη καμουφλαρισμένη προπαγάνδα, διότι είναι σκληροπυρηνικοί παπικοί και εμφανίζονται ως ορθόδοξοι. Άνανδροι που δεν έχουν το θάρρος να πουν ευθέως ποιοι είναι και ποιος ο σκοπός τους. Κινούνται δραστηρίως μέσα στις επισκοπικές περιφέρειες της Ελλάδος, οργανώνουν λειτουργίες, ομιλίες, εμφανίσεις, εκδίδουν βιβλία, μνημονεύουν στις «λειτουργίες» τους τον πάπα τους, κυκλοφορούν εφημερίδα, ιδρύουν σχολεία και άλλες σχολές, απασχολούν τη δημοσιότητα, επιδιώκουν την αναγνώρισή τους από το ελληνικό Κράτος ως θρησκευτική μειονότητα, φέρουν ορθόδοξα άμφια, κτίζουν ναούς κατά τη βυζαντινή τεχνοτροπία, και ονομάζουν τον εαυτό τους ελληνορρύθμους καθολικούς, δηλαδή καμουφλαρισμένους και εκ συστήματος αποπλανώντας τους ορθοδόξους. Εμείς τους ονομάζουμε ουνίτες και ενοχλούνται από την ονομασία αυτή, μη σκεπτόμενοι βέβαια τη δική μας ενόχληση από την πονηρή παρουσία τους ανάμεσά μας.

Με αυτούς συναντήθηκε ο Βαρθολομαίος και αντάλλαξε απόψεις, για τις οποίες δεν έχουν γνωσθεί λεπτομέρειες. Πάντως δεν αποκλείεται να τους έδωσε υποσχέσεις, και εν πάση περιπτώσει τους ενθάρρυνε και με μόνη τη συνάντηση του μαζί τους. Αυτός είναι ο κ. Αρχοντώνης. Αυτό είναι και το ανέντιμο παιχνίδι του. Φίλοι του είναι οι παπικοί. Αυτούς αγαπάει, αυτούς συναντάει, το δικό τους πονηρό ουνιτικό έργο κάνει περιφερόμενος ως άδετος ανά την Ελλάδα και πλανών το ορθόδοξο πλήρωμα ευλογίαις του κ. Ιερωνύμου, που δυστυχώς και αυτός έχει απογοητεύσει την Εκκλησία με την ένοχη μυστικοπάθειά του. Ο κ. Αρχοντώνης μισεί τους Χριστιανούς, τους απειλεί, τους συκοφαντεί, ζητεί την τιμωρία τους. Δεν θέλει πιστούς, δεν θέλει Χριστιανούς με άποψη, για να κάνει ανενόχλητος το υπονομευτικό έργο του. Οι ουνίτες της Ελλάδος είναι καταθυποχρεωμένοι στον κ. Αρχοντώνη, διότι αυτό που δεν τους επιτρέπεται να κάνουν αυτοί, το κάνει ο φερόμενος ως πατριάρχης των ορθοδόξων κ. Βαρθολομαίος. Σίγουρα θα τον ανακηρύξουν ως μέγα και μοναδικό ευεργέτη τους και θα τον εντάξουν στους «αγίους» τους.

Είναι σημαντικό ότι και ο πρόεδρος του Βατικανού κ. Ράτσιγκερ παρόλες τις διαμαρτυρίες που έχουν γίνει κατά καιρούς από την ορθόδοξη ελληνική πλευρά για τους ουνίτες, δεν έχει σκοπό να τους καταργήσει. Μάλλον τους αναβαθμίζει και τους ενισχύει, διότι δεν μπορεί να έχει καλύτερη γέφυρα προσβάσεως στα ορθόδοξα ελληνικά πράγματα από αυτήν που έχει μέσω των μίσθαρνων αυτών οργάνων του. Οι ουνίτες είναι το «μακρύ χέρι» του πονηρού Ράτσιγκερ στην Ελλάδα. Αντιθέτως ο πάπας των παπικών ζητεί να ουνιτοποιήσει ολόκληρη την ανά την Ελλάδα και τον κόσμο ορθοδοξία ενεργεία και δραστηριοποιήσει του καλύτερου φίλου του Βαρθολομαίου.

Φρονούμε ότι έχει ωριμάσει ο καιρός που η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος θα πρέπει να πάρει επίσημη θέση έναντι των κρυφοπαπικών ουνιτών της Ελλάδος, οι οποίοι μέχρι σήμερα είναι ασύδοτοι. Είναι σίγουρο ότι οι περισσότεροι μητροπολίτες έχουν αρνητικοί άποψη για την ύπουλη παρουσία των παπικών στην Ελλάδα και μια συζήτηση και συνοδική απόφαση γι’ αυτούς τους πλανεμένους θα ήταν κάτι πολύ αναγκαίο, για να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα και μάθει ο λαός της Ελλάδος ποιοι κρύβονται πίσω από τη μάσκα των ελληνορρύθμων καθολικών (ουνιτών). Όσο καθυστερεί μία σαφής γνωμοδότηση της επισήμου Εκκλησίας τόσο αυτοί εξασφαλίζουν συνθήκες ευνοϊκές για το διαβρωτικό και άτιμο έργο τους. Ο λύκος στην αλαμπουμπούνα χαίρεται, λέει η λαϊκή θυμοσοφία.

Από το περιοδικό ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ 1ης Απριλίου 2010

Πηγή: ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλω αφήστε το σχόλιο σας εδω