Η καταδικη του Νεου Ημερολογιου απο την Πανορθοδοξη Συνοδο του 1583

Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ 1583

.....Ὅποιος δέν ἀκολουθεῖ τά ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαι Σύνοδοι ἐθεσπισαν καί τό ῞Αγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν καί θέλει νά ἀκολουθῆ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα, καί θέλει νά ἀνατρέψῃ καί νά χαλάσῃ τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, καί τῆς τῶν πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.....

῎Ετους ἀπό Θεανθρώπου αφπγ (1583) Ἰνδικτιῶνος ΙΒ΄ Νοεμβρίου Κ΄.

Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Ὁ Ἱεροσολύμων ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ
Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ
Καί οἱ λοιποί Ἀρχιερεῖς τῆς Συνόδου παρόντες».

Τετάρτη, 25 Αυγούστου 2010

Ιωακείμ Γ΄, ο πρώτος μασόνος Πατριάρχης

1. Ο Πατριάρχης Ιωακείμ Γ΄ ανέβηκε στον πατριαρχικό θρόνο δύο φορές. Την πρώτη φορά από το 1878 και έμεινε μέχρι το 1884. Την δεύτερη, από το 1901 μέχρι το 1912, που πέθανε. Ο ενθρονιστήριος λόγος του, κατά την δεύτερη πατριαρχεία, αποτέλεσε «την αφετηρία της περαιτέρω πανορθοδόξου και παγχριστιανικής κινητοποιήσεως του Οικουμενικού Πατριαρχείου, μιά και έδωκε αφορμή για να συνταχθούν αι Εγκύκλιοι του 1902 και του 1904, που προέτειναν μια στενώτερη επαφή και συνεργασία των Ορθοδόξων και ετεροδόξων Εκκλησιών».

Στη Εγκύκλιό του της 12ης Ιουνίου 1902 ζητούσε από τους Προκαθημένους των Ορθοδόξων Εκκλησιών να εξετασθούν τα εξής θέματα:

α. Οι μελλοντικές σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας με τις δύο μεγάλες «αναδενδράδες» του Χριστιανισμού, τους Παπικούς και τους Προτεστάντες.

β. Οι σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας με τους Παλαιοκαθολικούς.

γ. Η ανάγκη διαμορφώσεως κοινής στάσεως στο ημερολογιακό ζήτημα.

Ο Ιωακείμ ήταν μασόνος! Πρόσφερε τις υπηρεσίες του στη Μασονία και στον Οικουμενισμό, μέχρι την «πρώτη φάση», που είδαμε πιο πάνω. Έκανε δηλ. δύο βήματα προς την Ορθοδοξία κι΄ ένα προς την προδοσία. Αυτό, ήταν αρκετό για τότε.

Το 1902 έγινε το πρώτο ρήγμα στο μέτωπο της Ορθοδοξίας για το Γρηγοριανό ημερολόγιο. Ενώ ο Πατριάρχης Άνθιμος Ζ΄ είχε απαγορεύσει κάθε συζήτηση για το θέμα της αλλαγής του ημερολογίου, ο Ιωακείμ Γ΄ το κατέστησε αντικείμενο νέου διαλόγου. Μέχρι τότε, το θέμα αυτό ήταν αδιαπραγμάτευτο για την Ορθόδοξη Εκκλησία. Ήταν λυμένο με αποφάσεις τόσων Συνόδων. Αυτό το ρήγμα, που επέφερε ο Ιωακείμ Γ΄ στη στάση της Ορθοδοξίας, ήταν η μεγάλη του προσφορά στις αντορθόδοξες αυτές δυνάμεις, που εξυπηρέτησε.

Με την ενέργειά του αυτή ο Ιωακείμ κατέστησε τα «αναντίρρητα», όπως είναι η απόρριψη του Γρηγοριανού ημερολογίου από τις Συνόδους, «αμφίβολα», όπως λέει ο Μέγας Βασίλειος. Κατέστησε τα αδιαπραγμάτευτα ζητήματα της Εκκλησίας, συζητήσιμα. Το λάθος του, λοιπόν ήταν ότι ο Ιωακείμ Γ΄ ζήτησε από τους Προκαθημένους των Ορθοδόξων Εκκλησιών τη γνώμη τους, αν μπορεί η Εκκλησία ν’ αλλάξει το ημερολόγιο. Στο ερώτημα απάντησαν όλοι οι Προκαθήμενοι, πλην του Πατριάρχη Αλεξανδρείας και Κύπρου. Οι περισσότεροι απάντησαν αρνητικά. Κι’ ο Ιωακείμ Γ΄ το 1904 με Εγκύκλιό του απέρριψε το Γρηγοριανό ημερολόγιο.

2. Ο Πατριάρχης Ιωακείμ υιοθέτησε «την θεωρία των κλάδων» του Οικουμενισμού, που φαίνεται ότι τότε είχε αρχίσει να διαμορφώνεται στους σκοτεινούς θαλάμους της Μασονίας.

Είναι ο πρώτος Ορθόδοξος, που το 1902 στην Εγκύκλιό του προς τις Ορθόδοξες Εκκλησίες, για το θέμα του Ημερολογίου, χαρακτήρισε τους Παπικούς και Προτεστάντες, ως «αναδενδράδες», δηλ. κλάδους του δένδρου της Εκκλησίας!

Παράλληλα, ο Ιωακείμ άρχισε να χειροτονεί τους πρώτους μασόνους επισκόπους του Πατριαρχείου. Την περίοδο αυτή άρχισαν να μυούνται στη Μασονία οι Ιεράρχες του Οικουμενικού Θρόνου. Η εξήγηση που μπορεί να δοθεί τόσο για την εξάπλωση στο Πατριαρχείο του Οικουμενισμού, όσο και την Μασονίας, είναι ότι ο Ιωακείμ, αλλά και οι άλλοι Ιεράρχες παρεκινούνταν από λόγους εθνικούς! Αυτό όμως δεν τους απαλλάσσει από τις ευθύνες τους, όπως δεν απαλλάγηκαν από τις δικές τους ευθύνες οι φιλενωτικοί αυτοκράτορες. Μεταξύ των επισκόπων που χειροτόνησε ο Ιωακείμ Γ΄το έτος 1902 ήταν και ο μασόνος Χρυσόστομος Σμύρνης. Ούτος, μετά από λίγα χρόνια (το 1908) έστρεψε τα βέλη εναντίον του Ιωακείμ, αποκαλώντας τον «ξόανον» και «κιβδηλότατον των Πατριαρχών», επειδή δεν συμφωνούσε με την καταστροφική εθνοφυλετική γραμμή του, χάριν της οποίας πρόδωσε την Ορθοδοξία του !

ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Κ. ΣΑΚΑΡΕΛΛΟΥ
Παληό και Νέο ημερολόγιο

13 σχόλια:

  1. Οι τάσεις ορισμένων ανθρώπων σχετικά με τις κατηγορίες περί μασονίας σε ορισμένα πρόσωπα και μάλιστα Εκκλησιαστικά, είναι ένα σύνηθες φαινόμενο. Όταν μάλιστα αυτές οι κατηγορίες απευθύνεται σε πρόσωπα πού έχουν φύγει από την ζωή, τότε είναι αήθης. Όσο αναφορά τον Μεγάλο Πατριάρχη Ιωακείμ τον Γ' τον Μεγαλοπρεπή, αυτό είναι τελείως απαράδεκτο, διότι η μορφή αυτή, στάθηκε ο κυματοθραύστης της Βουλγαρικής Εξαρχίας και της Προπαγάνδας. Ο Ιωακείμ ο Γ' κρράτησε και έσωσε το Πατριαρχείο και τον Ελληνισμό από τα Πανσλαβιστικά σχέδια περί αλώσεως του Βορείου Ελληνισμού. Ο Ιωακείμ ο Γ' ήταν ο μόνος πού είχε δεί τον κίνδυνο του κινήματος των Νεοτούρκων, όταν οι πολιτικοί στην Ελλάδα πανηγύριζαν. Όσο αναφορά τον Μητροπολίτη Σμύρνης, ήταν ο μόνος που έμεινε στην Σμύρνη για να υπερασπιστεί τον Ελληνισμό που σφαγιάζονταν, όταν οι εκπρόσωποι του Ελλαδικού Κράτους εγκατέλειψαν την πόλη και έφυγαν με αγγλικό πλοίο και κατέφυγαν τελικά στην Νίκαια της Γαλλίας χωρίς ποτέ να επιστρέψουν στην Ελλάδα. ακόμα και μασόνος να ήρταν το αίμα του και το τραγικός του θάνατος, ξέπλυνε κάθε αμαρτία του. αυτά και τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό που σώζει την ψυχή μας είναι να είμαστε ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ αληθινοί, και όχι Έλληνες ή Βούλγαροι ή Τούρκοι.
    Οι μασώνοι λατρεύουν αντί τον Χριστό τον ΜΑΤΣ...
    Μπορεί να είναι εθνομάρτυρες ή να πρόσφεραν στην πρόσκαιρη πατρίδα αλλά την μαρτυρία του Χριστού και την πίστη δεν εκράτησαν αμώμητον, μάλλον πρόδωσαν τον Χριστό.
    Για την ψυχή τους ποιό το όφελος;
    Άλλωστε κατά τον Ιερόθεο Βλάχο ο Εθνικισμός ή Εθνοφυλετισμός είναι αίρεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Μεγάλος Πατριάρχης Ιωακείμ ο Γ' ο Μεγαλοπρεπής, άφησε το στίγμα και την σφραγίδα του στο δεύτερο μισό του 19ου και στην πρωτη δεκαετία του 20ου αιώνος. Ήταν ο άνθρωπος πού δεν νοιαζόταν για τον Θρόνο του, αλλά για τα δίκαια του Θρόνου του. Ήταν ο άνθρωπος πού έβλεπε μακριά. Ήταν ο άνθρωπος της προσευχής και της ασκητικότητος. Μετά την παραίτησή του από τον Πατριαρχικό και Πρώτο Θρόνο της υπ' ουρανόν Ορθοδοξίας, ενώ θα μπορούσε να ζήσει κάπου καλά, αυτός προτίμησε να μείνει στο Περιβόλι της Παναγίας μας στο Άγιον Όρος και μάλιστα στο κελλί του Μυλοποτάμου, ζώντας ώς Μοναχός, κερδίζοντας τον σεβασμό και την εκτίμηση των Αγιορειτών. Χαρακτηριστικό είναι το περιστατικό όπου ο Μεγάλος αυτός Πατριάρχης επισκεπτόμενος κάποτε τις Καρυές, θέλησε να επισκεφτεί το κελλί εντός αγιασμένου μοναχού. Ο Μοναχος πού συνόδευε τον Πατριάρχη, πηγαίνει στον γέροντα και του λέει πώς ο Παναγιωτάτος θέλει να σε δεί. Εκείνος απάντησε καλά θα κάνει να μην έρθει γιατί το κελλί μου είναι μικρό και θα πρέπει να σκύψει. Ο Μοναχός απάντησε πώς θα σκύψει. Για να πάρει την απάντηση από τον γέροντα, πώς αν έσκυβε θα ήταν ακόμα Πατριάρχης στην Πόλη. Ας σταματήσουμε λοιπόν να σπιλώνουμε τέτοιες μορφές πού έγραψαν ιστορία και έσωσαν το Πατριαρχείο μας και τον Ελληνισμό από την καταστροφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν προσπαθεί κανείς να σπιλώσει κανενός την μνήμη γράφοντας ιστορικά γεγονότα.
    Μπορεί να ήταν άνθρωπος με χαρίσματα και αρετές αλλά μόνο το γεγονός ότι ήταν Μασώνος και Οικουμενιστής αρκεί για τον καθένα να βγάλει τα συμπεράσματά του.
    Εξάλλου είδαμε πώς κατάντησε και το Πατριαρχείο καιο Ελληνισμός από τα έργα των Οικουμενιστών και Μασώνων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν κατάλαβα τι σημαίνει "πως κατάντησε και το Πατριαρχείο και ο Ελληνισμός από τα έργα των Οικουμενιστών και Μασώνων....". Το Πατριαχείο συνεχίζει να προσφέρει το Φώς και το μήνυμα της Ορθοδοξίας σε όλο τον κόσμο. Προσφέρει το "Ύδωρ το ζών" όχι με παροπίδες αλλά ελεύθερα και ανοιχτά, μακρυά από ψευτοευσέβειες, φανατισμούς και οργανώσεις. Το Πατριαρχείο είναι αυτό πού κρατά την πίστη των πατέρων μας, όπως δεν μπορούμε να την κρατήσουμε εμείς που ζούμε στην ελευθέρη Ελλάδα όπου κάναμε την Ορθοδοξία από Ορθοπραξία ιδεολογία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το Πατριαρχείο μόνο σκοτάδι πλέον σκορπίζει παντού, ή μάλλον το συντηρεί με δωρεές κορανίων, αντί του Ευαγγελίου και με χαιρετισμούς και συμπροσευχές με τους Εβραίους, Βουδιστές, Παγανιστές κλπούς και όλους τους βλάσφημους αιρετικούς της Δύσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το Πατριαρχείο μας, όσο και αν δεν αρέσει σε κάποιους, όχι μόνο σκοτάδι δεν σκορπίζει παντού, αλλά προβάλλει το φώς της Ορθοδοξίας και του Γένους μας, σε κάθε ένα άνθρωπο πού ψάχνει να βρεί την αλήθεια, αλλά και σε κάθε άλλη "Εκκλησία" πού βρίσκεται μεν μακριά από την Ορθοδοξία, αλλά ζητά από την Ορθοδοξία αυτό πού δεν έχει εκείνη. Το Πατριαρχείο, παρά την πολεμική πού δέχεται, συνεχίζει την παράδοση της Εκκλησίας και των μεγάλων Πατέρων της.Τώρα, όσο αναφορά για το Κοράνι, δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή η αντίδραση. Ο πρόεδρος της συγκεκριμένης εταιρίας, την οποία επισκέφτηκε ο Πατριάρχης μας, είναι και Τούρκος αλλά και Μουσουλμάνος. Επομένως δεν θα μπορούσε να δώσει κάτι άλλο στον κύριο αυτό, παρά το βιβλίο της θρησκείας του. Άλλωστε το ίδιο δεν έκανε και ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων Θεόφιλος όταν επισκέφτηκε το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων ο Πρίγκηψ της Ιορδανίας; Πόσο θα μας χαροποποιούσε το γεγονός, όταν ένας άλλόθρησκος μας έδινε αντί άλλο δώρο την Αγία Γραφή; Ας σταματήσουμε λοιπόν να σπιλώνουμε και να κατηγορούμε δεξιά και αριστερά ένα Θεσμό, και μάλιστα τον αρχαιότερο Θεσμό της Εκκλησίας και του Γένους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συμφωνω απόλυτα με τον Ανώνυμο της 27.Ιαν.2012-12.54μμ. Η πολιτική του Μεγάλου
    αυτού Πατριαρχη έσωσε τήν Β.Ελλάδα από τόν Πανσλαυισμό. Άγαλμα πρέπει νά τού στήσουν
    οι βορειοελλαδίτες.
    Όσον αφορα τό σχόλιο του ΟΡΘΡΟΥ της 27.Ιαν.2012-10.37μμ θέλω νά κάνω μία ερώτηση :
    -Τι έπρεπε να κάνει ο Πατριάρχης ; Να αφήσει τούς Βούλγαρους -"χριστιανούς" κατά τα
    άλλα - νά σφάζουν τούς ιερείς και τούς δασκάλους προκειμένου νά εγκαθιστούν δικούς τους
    γιά νά επιτύχον το έργον του εκβουλγαρισμού της Μακεδονίας και Θράκης ;
    [ Θα συνιστούσα στό ΟΡΘΡΟ να διαβάσει το βιβλίο του -τότε ΑΓΩΝΙΣΤΟΥ - και Μεγάλου
    Ανδρα Μητροπολίτου Καστορίας Γερμανού Καραβαγγέλη και θα γνωρίσει πολλά.]
    Καί όλα αυτά επειδή έχει την άποψη ότι δεν έχει σημασία αν είσαι Έλληνας, Βούλγαρος
    η Τούρκος, αρκεί να είσαι αληθινός ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ. Τώρα όμως τίθεται το ερώτημα " τί είδους
    ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ήταν αυτός που έσφαζε τούς αδελφούς του ;"
    Ο Ιωακείμ ήταν ΜΕΓΑΛΟΣ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο Πατριάρχης υποτίθεται, ότι είναι διάδοχος των Αγίων Αποστόλων.
    Φαντάσου αγαπητέ, τους Αγίους Αποστόλους που ευηγγελίσαντο με τα αίματα τους τα έθνη, να προσέφεραν αντί της αληθείας του Ευαγγελίου του Χριστού, ειδωλολατρικά ή αιρετικά συγγράμματα και βιβλία όπως έπραξε ο Βαρθολομαίος δωρίζοντας το κοράνι στον Μωαμεθανό.
    Είναι σαν να του έλεγε: να παραμείνεις στην πλάνη σου! Πλήρης εξίσωση της πλάνης με την Αλήθεια. Άρνησις του Χριστού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μεγάλους είχε πολλούς: Ο Καρλομάγνος π.χ., ο Σουλεϊμάν ο μεγαλοπρεπής, ο Μέγας Πέτρος, μεγάλη Αικατερίνη και πάει λέγοντας... Για τους λαούς τους βέβαια μεγάλοι. Για τον Θεό όμως; Όπως τον...Μέγα Πατριάρχη Ιωακείμ, έναν μασόνο, που λάτρευε στις Στοές τον ΜΑΤΣ!
    Ότι καλό και να έκανε στο έθνος όπως λες, δεν συγκρίνεται με την άρνηση του Χριστού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα συμφωνήσω με τον Χρ. Ι. Δρ. 18/12/2012 11:47, για τον μεγάλο Πατριαρχη Ιωακείμ τον Γ΄ τον Μεγαλοπρεπή. Όσο αναφορά για τον όρθρο να επιμένει στην "μασωνική" ιδιότητα του Μεγίστου Αυτού Πατριάρχου, ήθελα να ήξερα από πού αντλεί αυτήν την πληροφορία. Διότι όπως το είπαμε και άλλες φορές, είναι πολύ εύκολο να κατηγορούμε ανθρώπους πού έχουν φύγει από την ζωή ότι είναι μασώνοι, χωρίς ποτέ οι ίδιοι να μπορούν να αντικρούσουν αυτές τις κατηγορίες. Ο Ιωακείμ ο Γ΄ όσο και αν δεν σ' αρέσει αγαπητέ μου όρθρε, υπήρξε ο Πατριάρχης πού έσωσε την Εκκλησία και το Γένος από καταστροφές. Προσπάθησε αγαπητέ μου να ξεφύγεις από αγκυλώσεις και παρωπίδες που σε εμποδίζουν να δείς την αλήθεια. Η Ορθοδοξία ποτέ δεν φοβήθηκε τον διάλογο. Τον διάλογο με τους άλλους τον φοβούνται οι άνθρωποι πού δεν θέλουν να μιλήσουν αλλά και πού δεν έχουν σοβαρά επιχειρήματα. Ο Ιωακείμ ο Γ' ήταν ο ασκητής Πατριάρχης, πού ενώ θα μπορούσε να ζή στην άνεση του σπιτιού του, εκείνος πήγε στο Άγιον Όρος ζώντας ασκητικά, μέσα στην προσευχή. Ας σταθούμε με μεγαλύτερο σεβασμό στον άνθρωπο αυτόν στον οποίο εμείς οι Βορειοελλαδίτες όχι μόνο τον οφείλουμε πολλά, αλλά σε κάθε πόλη θα έπρεπε να υπάρχει μία προτομή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οι Παλαιοημερολογίτες, έχουν ένα κώλυμα τόσο με την μασωνία όσο και με το ημερολόγιο. Για την μέν μασωνία πιστεύουν ότι όλοι οι ιεράρχες και οι Πατριάρχες είναι μασώνοι επειδή ανοίγουν την Εκκλησία στον σύγχρονο κόσμο, κάτι που οι ίδιοι οι παλαιοημερολογίτες φοβούνται να το κάνουν γιατί δεν έχουν επιχειρήματα για να αντικρούσουν τους άλλους, ενώ το ημερολόγιο το έχουν κάνει δόγμα και όρο, ξεχνώντας ότι το παλαιό ημερολόγιο το είχε δημιουργήσει ο Ειδωλολάτρης Αυτοκράτωρ Ιούλιος Καίσαρ. Το ημερολόγιο καλά θα κάνουν να το δούν ώς ένα εργαλείο χρήσιμο για τον άνθρωπο και όχι ως δόγμα, Αλίμονο εάν ο Θεός κοιτούσε τις δεκά τρείς ημέρες. Σοβαρευτείτε επιτέλους και δείτε την πραγματικότητα, γιατί σε λίγο θα γίνεται γραφικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το ημερολόγιο όντως, είναι ένα εργαλείο συμφωνούμε αγαπητέ μου.
    Μόνο ο τρόπος που το χρησιμοποιεί κανείς, κάνει τη διαφορά. Στα χέρια των Αγ. Πατέρων της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου ήταν ένα εργαλείο για την εορτολογική ένωση των Ορθοδόξων ανά τον κόσμο Χριστιανών.
    Το 1924 έγινε από τον όντως μασώνο Μεταξάκη, εργαλείο διάλυσης της εορτολογικής ενότητας των Ορθοδόξων εκκλησιών, που τόσο κοπίασαν οι Άγιοι Πατέρες να φέρουν, και το χειρότερο, έγινε εργαλείο ενότητας με τους αιρετικούς της Δύσης (βλέπε Εγκύκλιο 1920).
    Τώρα εσένα αν σε αναπαύει να εορτάσεις σε λίγες μέρες τα Χριστούγεννα με την αιρεσιοβρθή Δύση, Παπικούς και Προτεστάντες, και όχι με τους Ορθοδόξους Ρώσους, Σέρβους Ιεροσολυμίτες, Αγιορείτες, Βουλγαρους, κλπ., …Mary Chrismas!
    Καλύτερα γραφικοί παρά ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ!
    Ειδαμε πριν λίγες μέρες τον ανοιχτόμυαλο Πατριάρχη σας, πού σας οδήγησε…Στας αγκάλας του Πάπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλω αφήστε το σχόλιο σας εδω