Η καταδικη του Νεου Ημερολογιου απο την Πανορθοδοξη Συνοδο του 1583

Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ 1583

.....Ὅποιος δέν ἀκολουθεῖ τά ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαι Σύνοδοι ἐθεσπισαν καί τό ῞Αγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν καί θέλει νά ἀκολουθῆ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα, καί θέλει νά ἀνατρέψῃ καί νά χαλάσῃ τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, καί τῆς τῶν πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.....

῎Ετους ἀπό Θεανθρώπου αφπγ (1583) Ἰνδικτιῶνος ΙΒ΄ Νοεμβρίου Κ΄.

Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Ὁ Ἱεροσολύμων ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ
Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ
Καί οἱ λοιποί Ἀρχιερεῖς τῆς Συνόδου παρόντες».

Τετάρτη, 17 Αυγούστου 2011

Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΑΣ ΠΡΟΚΥΨΗ ΚΑΙ ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΑΣ ΤΟΥ ΚΟΡΑΝΙΟΥ

ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ. ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ ΕΧΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ. ΠΕΡΙΣΥ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΡΑΜΑΖΑΝΙ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΚΑΙ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΚΟΡΑΝΙ ΣΤΟΝ ΜΟΥΦΤΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΙΕΡΟ ΚΑΙ ΑΓΙΟ. ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ. ΦΕΤΟΣ ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΤΕΚΕ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΜΑΖΑΝΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΤΟΥ ΗΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟ ΚΟΡΑΝΙ. ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΔΕΝ ΤΑ ΑΚΟΥΤΕ ΑΥΤΑ; ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ; ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΤΕ; ΤΟΣΟ ΕΧΑΘΗΣΑΝ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ; ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ. ΓΡΑΦΕΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ:

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος σε... τεκέ για το Ραμαζάνι!!

Πως το λέει η λαική σοφία; Όλα τα είχε η Μαριορή ο… φερετζές της έλειπε! Μετά από τόσες Διαθρησκειακές Συνάξεις ανά την Ευρώπη, όπου έδωσε το «παρών»-ανάμεσα σε Ινδουιστές, Βουδιστές, Ινδιάνους και Παπικούς- στο…βωμό της Πανθρησκείας, μετά από τόσα πλωτά συνέδρια ανά την Υφήλιο, όπου «πρωταγωνίστησε» υπέρ της Οικολογίας, ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος- ο επιλεγόμενος από τους... καθ’ύλην αρμόδιους και «πράσινος» Πατριάρχης (πράσινο δεν είναι το χρώμα του Ισλάμ;)- είπε να τιμήσει και τους «αδελφούς» μουσουλμάνους της Πόλης.
Γι΄ αυτό, λοιπόν, και δεν αρνήθηκε την πρόσκληση του Δημάρχου του Πέραν να παραστεί σε δείπνο στον περίφημο τεκέ του Γαλατά-που βρίσκεται πάνω στα ερείπια της βυζαντινής εκκλησίας των Αγίων Θεοδώρων- με την ευκαιρία της εορτής του Ραμαζανίου.
Στο πνεύμα του παγκοσμιοποιημένου χριστιανισμού ο Προκαθήμενος της Ορθοδοξίας φαίνεται να προκρίνει τη «βελούδινη» προσέγγιση με το...Τουρκικό Ισλάμ και τρέχει σε τεκέδες(χώροι λατρείας του Σουφιτικού Ισλάμ, κάτι σαν μοναστικές κοινότητες στον ορθόδοξο κόσμο) και μουσουλμανικά γεύματα
«Τι δουλειά έχει ο Οικουμενικός Πατριάρχης στον τεκέ;
Εάν ο Παναγιώτατος επιθυμούσε μια ειρηνική διαβούλευση με τους αλλόθρησκους και ετερόδοξους θρησκευτικούς αρχηγούς, ας το έκανε κάποια άλλη στιγμή. Τι αναζητά με την παρουσία του σε μια παράσταση των Δερβίσηδων; Ο Προκαθήμενος της Ορθοδοξίας θα έπρεπε να το σκεφτεί δυο φορές πριν προχωρήσει σε αυτή την ενέργεια μεσούντος του Ραμαζανίου. Φαντάζεστε τον ιμάμη της Κωνσταντινουπόλεως να επισκέπτεται το Φανάρι κατά τη διάρκεια της Μεγάλης και Αγίας Τεσσαρακοστής, μια εβδομάδα πριν το Πάσχα;» αναρωτήθηκε γηραιός Μητροπολίτης.
Σε ανάλογο ύφος ήταν και οι απορίες Αρχιερέα, ο οποίος ανήκει στο Πάτριο ημερολόγιο(το κοινώς γνωστό ως παλαιό ημερολόγιο).
«Ένας ορθόδοξος Ιεράρχης σε Ραμαζάνι! Κάποιους εντυπωσιάζει το γεγονός, ενώ κάποιους άλλους αφελείς τους και αποκαλούμενους φιλο-πολυπολιτισμικούς τους γοητεύουν τέτοιου είδους συμπεριφορές. Όμως, οι κινήσεις και οι αποφάσεις του κ.Βαρθολομαίου εδώ και καιρό δεν μας ξαφνιάζουν. Αρκετοί νεοημερολογίτες Επίσκοποι εμφανίζουν συχνά αυτή την τάση συγχρωτισμού με τους αιρετικούς και τους αλλόδοξους σχεδόν πάντα υπό το πρόσχημα της αγάπης και της ανοχής στο διαφορετικό.»ξεκαθαρίζει με αυστηρό τόνο.
Ο εν λόγω Αρχιερέας, μάλιστα, προειδοποιεί τους ορθόδοξους πιστούς για το σκοτεινό παρασκήνιο του οικουμενισμού ρίχνοντας, παράλληλα, το...γάντι στον Οικουμενικό Πατριάρχη: «Πίσω από το μανδύα της «νεοταξίτικης» αγάπης και συναλληλίας κρύβεται η επικίνδυνη αίρεση της Πανθρησκείας την οποία-όπως όλα δείχνουν με τις συμπροσευχές του και την παρουσία του σε σχετικές εκδηλώσεις-νομιμοποιεί ο κ.Βαρθολομαίος. Αν δεν είναι αλήθεια όσα του καταμαρτυρώ, ας καταδικάσει την αίρεση της Πανθρησκείας και εγώ θα βάλω μετάνοια»
Ίσως, ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος να σκέφτηκε να το «ρίξει» για λίγο έξω, μια και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Φανάρι και η Ορθοδοξία στο σύνολό της δεν τελειώνουν ποτέ και επανέρχονται με αμείωτη ένταση(αντιπαράθεση με το Πατριαρχείο Μόσχας σε Εσθονία- Ουκρανία και εσχάτως στη Δυτική Ευρώπη για την πνευματική πρωτοκαθεδρία των ορθοδόξων της Διασποράς).
ramazani_3Μοιάζει να επιθυμεί να έρθει πιο κοντά με τους υπόλοιπους θρησκευτικούς ηγέτες της Βασιλεύουσας-μουσουλμάνους, εβραίους και αρμενίους-και να απολαύσει μαζί τους τη μουσική των Μεβλεβέδων (Σούφι των ανώτερων κοινωνικών τάξεων) και τους χορούς των Δερβίσηδων μπας και του κατέβει κάποια ιδέα για τη διαχείριση των κρίσεων σε διαχριστιανικό, αλλά και διαθρησκευτικό επίπεδο. Ίσως, πάλι, ήταν μια εσωτερική του παρόρμηση, μια διαφορετική εκδοχή δια-θρησκευτικού εορτασμού των πενήντα χρόνων του στην ιεροσύνη.
«Θεωρώ πως είναι φανερή η πρόθεση του Οικουμενικού Πατριάρχη να διατηρήσει καλές επαφές με τους επικεφαλής των θρησκευτικών κοινοτήτων της Πόλης. Φρονώ ότι πρόκειται για Δημόσιες σχέσεις ή ακόμη και επίσκεψη σκοπιμότητας του κ.Βαρθολομαίου στο πλαίσιο της περιβόητης Φαναριώτικης Διπλωματίας.Μη ξεχνάτε ότι η μεγάλη του Χριστού Εκκλησία της Κωνσταντινουπόλεως τελεί εν αιχμαλωσία και ο εκάστοτε Πατριάρχης καλείται να «παίξει» και γεωπολιτικό ρόλο» σχολίασε με βεβαιότητα Μητροπολίτης των λεγομένων «Νέων Χωρών».
Λέτε, τελικά, να επικράτησε το ως άνω κίνητρο στη σκέψη του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως; Το σίγουρο, πάντως, είναι πως ο επικεφαλής των απανταχού Ορθοδόξων προσήλθε στον μουσουλμανικό τεκέ, στο χώρο λατρείας των Μεβλεβέδων, όπου «παρέα» με τον Μουφτή της Πόλης, τον Αρχιραβίνο της Τουρκίας και τον Αρχιεπίσκοπο των Αρμενίων παρακολούθησε με ενδιαφέρον τους περιστρεφόμενους Δερβίσηδες, όπως εύγλωττα μπορεί κανείς να διαπιστώσει παρατηρώντας τις σχετικές φωτογραφίες.

Ο Καλαβρύτων Αμβρόσιος κατά του Οικουμενικού Πατριάρχη

Η προσευχή τον τελευταίο καιρό μάλλον δεν αποδίδει όπως θα ήθελε, τα ανοικτά μέτωπα ουκ ολίγα με πιο πρόσφατο πονοκέφαλο την...επιχείρηση της Ιεράς Συνόδου να ελέγξει τις επισκέψεις που πραγματοποιούν στην Ελλάδα οι Προκαθήμενοι των Ορθοδόξων Εκκλησιών με προφανή στόχο τον «περιορισμό» του Οικουμενικού Πατριάρχη , ο οποίος κάθε τρεις και λίγο εμφανίζεται σε διάφορες Επαρχίες της Ελλαδικής Εκκλησίας. Στην εγκύκλιΟ τους-με ημερομηνία δημοσίευσης 12 Ιουλίου- τα μέλη της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου(ΔΙΣ) δηλώνουν σαφώς προς τους Μητροπολίτες ότι όλες οι προσκλήσεις προς τους Προκαθημένους δηλαδή Πατριάρχες και Αρχιεπισκόπους των Ορθοδόξων Εκκλησιών, πρέπει να απευθύνονται μέσω της Ιεράς Συνόδου και σε καμία περίπτωση απευθείας από τους μητροπολίτες.
Ταυτόχρονα, τονίζουν ότι η ίδια τακτική πρέπει να ακολουθείται και όταν απευθύνονται προσκλήσεις προς τους προκαθημένους από δημόσιους και ιδιωτικούς, οργανισμούς ή και ιδρύματα. Σε μια προσπάθεια να αποφύγει τις άμεσες αντιδράσεις απο τους Προκαθημένους εξαιτίας της ενέργειάς της η Ιερά Σύνοδος δικαιολογεί την έκδοση της εγκυκλίου επειδή «κατά καιρούς ερωτάται η Ιερά Σύνοδος υπό Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτών (...), αλλά και προέδρων ενίων Δημοσίων ή Ιδιωτικών Ιδρυμάτων ή ετέρων Φορέων, ου μήν άλλά και υπό λοιπών προσώπων εν υπεροχή όντων ποία είναι η προβλεπομένη Κανονική Τάξις και Πράξις της Εκκλησίας (...)».
Ακόμη, διευκρινίζει ότι στόχος της είναι η «αρτιωτέρα προετοιμασία της επισκέψεως, ου μόνον εκ μέρους της προσκαλούσης οικείας Ιεράς Μητροπόλεως, αλλά και εκ μέρους της Ανωτάτης Εκκλησιαστικής Αρχής ημών».
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρώτος που έθιξε το θέμα της συχνότητας των επισκέψεων του Πατριάρχη Βαρθολομαίου στην Ελλάδα ήταν ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων, Αμβρόσιος επικαλούμενος δημοσιεύματα για φανταχτερά και δαπανηρά γεύματα του κ.Βαρθολομαίου στην Καβάλα και στην Αθήνα (σ.σ:η «Ε.Ω.Κ» αναφέρθηκε αναλυτικά σε σχετικά ρεπορτάζ) σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Η πλειονότητα των μελών της Ιεράς Συνόδου συντάχθηκε με τον Καλαβρύτων Αμβρόσιο με αποτέλεσμα να «συμπαρασύρουν μαζί τους και τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, ο οποίος είχε μέχρι τέλους ενδοιασμούς για το ρεαλιστικό της αποφάσεως.
«Στον ελλαδικό χώρο καλώς ή κακώς ισχύουν πέντε διαφορετικά εκκλησιαστικά καθεστώτα και υπάρχει κίνδυνος για παρενέργειες» ήταν το σκεπτικό του Αρχιεπισκόπου. Και δεν έχει άδικο. Η Δωδεκάνησος υπάγεται απευθείας στη Δικαιοδοσία του Φαναρίου, το Άγιο Όρος διαθέτει το δικό του αυτοδιοίκητο, ενώ η ημιαυτόνομη εκκλησία της Κρήτης έχει σημείο αναφοράς το Οικουμενικό Πατριαρχείο!
Αλήθεια, οι λεγόμενες «Νέες Χώρες» και οι Μητροπολίτες τους-που ανήκουν διοικητικά στην Εκκλησία της Ελλάδοςκαι πνευματικά στο Φανάρι- πως θα ενεργήσουν σε ενδεχόμενη επιθυμία του Πρωθιεράρχη της Ορθοδοξίας να τους επισκεφτεί , όταν επί Μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου (και έπειτα από τη μετωπική τους αντιπαράθεση Χριστοδούλου-Βαρθολομαίου) σε μια δραματική συνεδρίαση η Ιεραρχία αποδέχτηκε το εκεί πνευματικό προβάδισμα του Οικουμενικού Πατριάρχη. Τότε ο μόνος Αρχιερέας που διαφώνησε προφητικά ήταν ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος.
Η απόφαση της ΔΙΣ,όπως προβλέπουν εκκλησιαστικοί κύκλοι, δεν πρόκειται να μείνει αναπάντητη από την Εκκλησία της Κωνσταντινυπόλεως και ο κ.Ιερώνυμος γνωρίζοντας από τα τερτίπια της εκκλησιαστικής διπλωματίας του Φαναρίου επέλεξε να...αποδράσει στο Καρπενήσι, όπου θα πάρει αέρα καθαρό, πολύτιμο αρωγό για το μυαλό και για σκέψεις υψηλής ευθύνης εν όψει ενός δύσκολου εκκλησιαστικά χειμώνα. Στο περιθώριο βρήκε το χρόνο να συζητήσει με τους Μητροπολίτες Καρπενησίου, Νικόλαο και Λαμίας, Νικόλαο ανά μεσα στα άλλα και για το ζήτημα των επισκέψεων των Πατριαρχών.
Ο Βαρθολομαίος και η νηστεία του Ραμαζανιού
ramazani_2Με όλα αυτά στο κεφάλι του, την προσοχή του κ. Βαρθολομαίου τράβηξε ο τρόπος που οι Δερβίσηδες προσεγγίζουν το Θείο μέσω του περιστρεφόμενου χορού, μήπως και του’ρθει φώτιση και βρεί λύσεις στο γόρδειο δεσμό της πνευματικής επικοινωνίας, που έχει ανακύψει με ορισμένες σλαβόφωνες εκκλησίες (Σχισματική Εκκλησία των Σκοπίων), αλλά και αρκετούς ελληνορθόδοξους Δεσποτάδες. Η ματιά του ήταν, κυριολεκτικά, καρφωμένη στην οκτάγωνη ξύλινη σκηνή, όπου οι Δερβίσηδες με τις χαρακτηριστικές άσπρες στολές (ως αίτημα εξαγνισμού) και τα καπέλα έκαναν τρεις κύκλους, οι οποίοι συμβολίζουν τη γέννηση της ανθρωπότητας.
Λίγο αργότερα, ο Οικουμενικός Πατριάρχης στο μέσο του νηστίσιμου τραπεζιού εξέφρασε την ικανοποίηση και την ηθική γαλήνη που του χάρισαν η συνάθροιση γύρω από το ίδιο νηστίσιμο δείπνο (iftar)και η προσευχή που έκαναν όλοι μαζί.
Συγκινημένος αναφέρθηκε στο νόημα της νηστείας και τις πνευματικές της διαστάσεις. «Αποτελεί ευθύνη των θρησκευτικών ταγών η μετάγγιση της γνώσης στις νέες γενεές σχετικά με το νόημα, το σκοπό και τα οφέλη που προκύπτουν από την νηστεία. Όπως στο Μουσουλμανισμό η τήρηση της νηστείας αποτελεί έναν όρο, έτσι αποτελεί πράξη και στις άλλες θρησκείες» επισήμανε στην ομιλία του και παράλληλα προέτρεψε όλους να προσεύχονται για την ανακούφιση των οικογενειών που έχασαν προσφιλή πρόσωπά τους κατά την πρόσφατη επίθεση στη Νορβηγία και σε άλλα σημεία του πλανήτη».
Επιπλέον, τους παρότρυνε να προσευχηθούν για την ευστάθεια στη χώρα, για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, στο να μην εκλείψουν τα φιλάνθρωπα αισθήματα, να μην απολεσθούν οι ανθρώπινες αξίες και για την επικράτηση της ειρήνης σε όλο τον κόσμο.
Ο δήμαρχος του Beyoglu Ahmet Mishab Demircan, από την πλευρά του, σημείωσε ότι είναι ευτυχισμένος που συγκέντρωσε γύρω από το ίδιο νηστίσιμο τραπέζι iftar τους εκπροσώπους διαφορετικών θρησκειών, ενώ ο μουφτής της Κωνσταντινούπολης Καθηγητής Mustafa Cagrici, υπογράμμισε πως «σκοπός είναι να αναπτύξουμε τις σχέσεις και την φιλία ανάμεσα σε όλους όσους ζουν στη χώρα μας και να παρουσιάσουμε πόσο ισχυρή είναι η κοινωνική μας ειρήνη.»
Στην εκδήλωση παρέστησαν, επίσης, οι ιεράρχες των Συροχαλδέων και Συροϊακωβιτών και καθολικοί κληρικοί.

Του Εμμανουήλ Μάνου - Ελεύθερη ώρα

4 σχόλια:

  1. Τελικά νομίζω ότι όλα είναι ζήτημα σχέσεων και μάλιστα "δημοσίων", όπως λέμε.
    Σχέσεις απ΄ εδώ, σχέσεις απ΄ εκεί μεχρις ότου στο τέλος, αντί για θεολογία να μιλούμε για σχεσιολογία. Ήδη έχουμε τη "θεολογία της σχέσης". Όποιο ιστολόγιο κι αν επισκεφθεί κανείς, όποιο έντυπο διαβάσει ή ακούσει ένα κήρυγμα, η λέξη σχέση θα είναι πάντα παρούσα, όπως και αυτή της εμπιστοσύνης. Έχουμε και τις σχέσεις εμπιστοσύνης, παρεμπιπτόντως. Το κυριότερο όμως είναι ότι έχουμε το πρόσωπο, τον έρωτα και τις σχέσεις μεταξύ αυτών.
    Κάποιος μάλιστα έγραψε κι ένα βιβλίο για το "πρόσωπο και τον έρωτα" διαπραγματευόμενος τη σχέση ή σχέσεις αυτών.

    Δεν γνωρίζω αν σ΄αυτόν θα δοθεί το βραβείο "θεολογίας", ή της σχεσιολογίας, όπως προβλέπω να ονομάσθεί σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η σχέση με τον Θεό πάντως, όπως φαίνεται από τις οικουμενιστικές ενέργειες τους, δεν τους ενδιαφέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φυσικά και δεν τους ενδιαφέρει. Αυτοί είναι δημοσιοσχεσίτες και τους ενδιαφέρει η σχεσιολογία και όχι η θεολογία. Αν η θεολογία τους ενδιέφερε, θα μιλούσαν και θα έγραφαν για κοινωνία του Θεού με τον άνθρωπο, για πρόσληψη της ανθρώπινης φύσης από το Θεό και όχι για σχέση του ανθρώπου με τον Θεό. Ποιά η σχέση του κεραμεικού με τον κεραμέα; Ουδεμία. Το γνώντες Θεόν σημαίνει γνωσθέντες υπό του Θεού και για να γνωσθείς υπό του Θεού καλείσαι να κοινωνήσεις με τον Θεό, όχι να κάνεις σχέση. Κοινωνία με τον Θεό σημαίνει ένωση με τον Θεό. Η σχέση δεν ενώνει, διότι πάντα υπάρχει το εγώ και το εσύ. Αυτό αποκλείει το εμείς. Αλλωστε, γι΄ αυτό στην ιερολογία του γάμου δεν γίνεται λόγος δια "γαμική σχέση" αλλά "γάμου κοινωνία", όπου το εγώ και το εσύ γίνεται εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλω αφήστε το σχόλιο σας εδω