Η καταδικη του Νεου Ημερολογιου απο την Πανορθοδοξη Συνοδο του 1583

Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ 1583

.....Ὅποιος δέν ἀκολουθεῖ τά ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαι Σύνοδοι ἐθεσπισαν καί τό ῞Αγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν καί θέλει νά ἀκολουθῆ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα, καί θέλει νά ἀνατρέψῃ καί νά χαλάσῃ τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, καί τῆς τῶν πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.....

῎Ετους ἀπό Θεανθρώπου αφπγ (1583) Ἰνδικτιῶνος ΙΒ΄ Νοεμβρίου Κ΄.

Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Ὁ Ἱεροσολύμων ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ
Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ
Καί οἱ λοιποί Ἀρχιερεῖς τῆς Συνόδου παρόντες».

Παρασκευή, 5 Οκτωβρίου 2012

Ο Άγιος Κυπριανός οι ΓΟΧ και οι Νεοημερολογίτες!


Στο αξιόλογο ιστολόγιο ΑΚΤΙΝΕΣ διάβασα έκπληκτος το άρθρο του Πρωτοπρ. Άγγέλου Αγγελακοπούλου με τίτλο: «Το Σχίσμα του Ζηλωτικού Παλαιοημερολογιτισμού».
Γράφει στο ίδιο ιστολόγιο σε προηγούμενο άρθρο του  ο πρωτοπρ. Άγγελος Αγγελακόπουλος , (αναφερόμενος στην διδασκαλία του αγίου Κυπριανού, με βάση τον Κανόνα της Καρχηδόνος): «Στους αιρετικούς (Παπικούς, Προτεστάντες, Αγγλικανούς,Ιεχωβάδες, Πεντηκοστιανούς, Ευαγγελικούς, Μονοφυσίτες) καί στους σχισματικούς(Ζηλωτές Γ.Ο.Χ.) δέν υφίσταται καν αληθές βάπτισμα ή χρίσμα».
Εύστοχα σχολίασε το άρθρου του, ο κ. Κυπριανός Χριστοδουλίδης:

Ο πρωτοπρεβύτερος Άγγελος Αγγελακόπουλος μήπως "παρατεντώνει" λίγο τον άγιο Κυπριανό;Μήπως του αποδίδει γνωματεύσεις και διαγνώσεις ανύπαρκτες και εντελώς αυθαίρετες; Να συμφωνήσουμε για τους Παπικούς, Προτεστάντες, Αγγλικανούς,Ιεχωβάδες, Πεντηκοστιανούς, Ευαγγελικούς και Μονοφυσίτες. Αλλά για τους"σχισματικούς" Ζηλωτές ΓΟΧ προς τι; Ζηλωτές είναι, αλλά ουδεμία ομοιότης ή αναλογικότης(!) υπάρχει μεταξύ αυτών και των ζηλωτών Ιουδαίων, που σταύρωσαν τον Κύριο για να μείνουν συνεπείς στις παραδόσεις τους. Εκείνοι οι ζηλωτές απέρριψαν και δεν δέχθηκαν την Χάρη του αγίου Πνεύματος. Το ίδιο έπαθαν και οι κατονομαζόμενοι αιρετικοί. 1) Οι ζηλωτές παλαιοημερολογίτες, όμως,ευρίσκονται μέσα στην Χάρη, 2) Σύνοδος δεν τους έχει εγκαλέσει για σχίσμα και3) Σύνοδοι, που απέρριψαν την ημερολογιακή - συναφώς και εορτολογική ή εκκλησιαστική- καινοτομία υπάρχουν. Το σχίσμα έγινε από εκείνους, που δεν έμειναν συνεπείς στην Παράδοση - δεν ήθελαν να ομοιάσουν με τους ζηλωτές Ιουδαίους επί εποχής του Κυρίου - και ακολούθησαν τον καινοτόμο πάπα και το ημερολόγιό του. Δεν νομίζω λοιπόν ότι ο άγιος Κυπριανός θα εδέχετο το "τέντωμα" που του κάνει ο πρωτοπρεσβύτερος»

Επίτρέψετε μου και μένα του ολιγογράμματου, να σχολιάσω με τη σειρά μου τα πιο πάνω, αλλά και όσα γράφει ο άγνωστος σε μένα, αλλά αγαπητός, πρωτοπρεσβύτερος Άγγελος, του νέου ημερολογίου.

ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟΥ ΥΠΟ ΤΟΥ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ ΚΑΝΟΝΟΣ

Διαβάζοντας το πιο πάνω «Στους αιρετικούς… κτλ» από άλλη γωνία, θα μπορούσαμε να διαβάσουμε ανετότατα τα εξής:
 «Στους αιρετικούς (Παπικούς, Προτεστάντες, Αγγλικανούς,Ιεχωβάδες, Πεντηκοστιανούς, Ευαγγελικούς, Μονοφυσίτες) καί στους σχισματικούς (Καινοτόμους Οικουμενιστές Νεοημερολογίτες που κατεφρόνησαν αποφάσεις Πανορθοδόξων Συνόδων, για να συνεορτάζουν με τους αιρετικούς) δέν υφίσταται καν αληθές βάπτισμα ή χρίσμα».
Τώρα ποιο φαίνεται ότι είναι ορθό, και με ποιό θα συμφωνούσε ο Άγιος Κυπριανός Καρχηδόνος; ;;
Μ΄αυτούς που έμειναν εν οις έμαθον ή με όσους υποτάχτηκαν στη Μεταξάκιο μασωνική αλλαγή εκκλησιαστικού ημερολογίου… ΩΣ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ (βλέπε Εγκύκλιο 1920) ΤΟΥ ΕΠΑΡΑΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ; Είναι ή δεν είναι λοιπόν ,σύμφωνα με την Εγκύκλιο του 1920, ο Νεοημερολογιτισμός έμπρακτος – εφηρμοσμένος ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ;;;
Βλέποντας την εκκλησία του Νέου Ημερολογίου,  να συμπροσεύχεται με όλους τους αιρετικούς της Δύσης ακόμα και Παγανιστές και ΜΑΓΟΥΣ, τι θα έλεγε ο πρώην μάγος Αγιος Κυπριανός επίσκοπος Καρχηδόνος;
Γνωρίζουμε όλοι, πολύ καλά, την απάντηση του Αγίου:  «Ο ΚΟΙΝΩΝΩΝ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΙΣ, ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΣ ΕΣΤΑΙ».
Μα θα πουν κάποιοι, εμείς δεν συμφωνούμε με τις συμπροσευχές, μάλιστα υπογράψαμε και ομολογία.
 Για να έρθει ξεκάθαρη πάλι η απάντηση από τον Άγιο  :  «Ο ΚΟΙΝΩΝΩΝ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΙΣ, ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΣ ΕΣΤΑΙ».
Δεν κοινωνείτε με Βαρθολομαίο; Με Ζηζιουλα; Με Ιγνάτιο; Με Σαββάτο; Με τον Γαλλίας Γερμανίας, Φιλανδίας, Αυστραλίας κλπούς πρωτοκλασάτους ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ;
Δεν είστε ένα με αυτούς; Μια εκκλησία;
Τι  εκκλησία;
Ο νοών νοείτω!
 
ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΒΙΒΛΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ
Προτείνει μάλιστα για να ανοιχτούν οι οφθαλμοί μας και 5 βιβλιαρίδια που γράφτηκαν κατά του Ορθοδόξου ημερολογίου:

Αγαπητέ έχουν γραφεί κατά της αλλαγής  του ημερολογίου βιβλία επί βιβλίων.
Να τολμήσουμε κι εμείς να σας προτείνουμε μερικές δεκάδες;

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΠΡΟΣΟΧΗ! ΜΗ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ Γ.Ο.Χ.!!!
Λιγο πιο κάτω γράφει:
Αφορμή της συγγραφής του παρόντος κειμένου είναι η άγνοια τόσο των λαϊκών όσο κυρίως των κληρικών περί των Ζηλωτών Παλαιοημερολογιτών, η οποία έχει οδηγήσει σέ φαινόμενα εκκλησιαστικής αταξίας, όπως π.χ. α) λαϊκοί νά εκκλησιάζονται καί νά τελούν μυστήρια (βαπτίσεις-γάμους) σέ ναούς Ζηλωτών Παλαιοημερολογιτών καί β)λαϊκοί καί κληρικοί νά αναγνωρίζουν τήν ιερωσύνη, τά μυστήρια και την χάρη των Ζηλωτών Παλαιοημερολογιτών καί νά συμπροσεύχονται .

Στόχος καί σκοπός του παρόντος κειμένου είναι νά άρει αυτή τήν άγνοια, ενημερώνοντας παραλλήλως τούς ορθοδόξους πιστούς, λαϊκούς καί κληρικούς, περί των Ζηλωτών Παλαιοημερολογιτών καί νά επιστήσει τήν προσοχή σέ όλους, έτσι ώστε νά παύσουν τά ανωτέρω απαράδεκτα καί αντικανονικά φαινόμενα, παραμένοντας μέσα στά ιεροκανονικά όρια, πού έθεσαν οι άγιοι Πατέρες καί η Μία, Αγία, Καθολική καί Αποστολική Ορθόδοξος Εκκλησία.


Τον συγραφέα τον καίνε, όλα αυτά που τα θεωρεί «απαράδεκτα και αντικανονικά φαινόμενα».

Μα πάτερ μου, δεν καταλαβαίνετε, ότι μιμείσθε τους υποκριτές Φαρισαίους, οι οποίοι διύλιζον τον κώνωπα και  κατέπινον την κάμηλον;

Οι Πατριάρχες σας, οι επίσκοποι σας και οι συλλειτουργοί σας, έχουν στήσει γερό οικουμενιστικό πανηγύρι συμπροσευχόμενοι και αναγνωρίζοντες «χάρη» και «μυστήρια» στους αιρετικούς «αδελφούς» τους (σύμφωνα με δική τους ομολογία), είτε είναι Παπικοί ή Μονοφυσίτες κλποί, και σεις μας λέτε για παραμονή «μέσα στά ιεροκανονικά όρια, πού έθεσαν οι άγιοι Πατέρες καί η Μία, Αγία, Καθολική καί Αποστολική Ορθόδοξος Εκκλησία»;

Οποία ειρωνία!

Σε ποια εποχή ζείτε; Την δεκαετία του 50 μήπως;

 
Όρθρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλω αφήστε το σχόλιο σας εδω