Η καταδικη του Νεου Ημερολογιου απο την Πανορθοδοξη Συνοδο του 1583

Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ 1583

.....Ὅποιος δέν ἀκολουθεῖ τά ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαι Σύνοδοι ἐθεσπισαν καί τό ῞Αγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν καί θέλει νά ἀκολουθῆ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα, καί θέλει νά ἀνατρέψῃ καί νά χαλάσῃ τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, καί τῆς τῶν πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.....

῎Ετους ἀπό Θεανθρώπου αφπγ (1583) Ἰνδικτιῶνος ΙΒ΄ Νοεμβρίου Κ΄.

Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Ὁ Ἱεροσολύμων ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ
Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ
Καί οἱ λοιποί Ἀρχιερεῖς τῆς Συνόδου παρόντες».

Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2012

Δεν ησυχάζει ο ...αψόφητος....Τον .....γαργαλάει και πάλι ο ανήσυχος πισινός του....


Ο ιδιος κινήθηκε στο παρελθόν και επισκέφθηκε τα λεγόμενα πατριαρχεία και τις λεγόμενες Εκκλησίες και ο ίδιος πρότεινε - έτσι το ...φιλοσόφησε το δαιμονιώδες Ζηζουλιο μυαλό του - το ζητημα του "Πρωτείου του Πάπα" να είναι το θέμα συζητήσεων των επιτροπών ορθοδόξων και φραγκολατίνων, το οποιο και συνεχιζεται.
Ως φαίνεται αυτο ηταν το αιτημα και του Αρχιαιρεσιαρχου της Δυσεως παπα Ρατσιγκερ, αφου ο Ζηζιουλας ειναι σχεδον ομοφρων στα περισσοτερα μαζι τους, εν αντιθεσει προς την διαχρονικη γνωμη των Αγιων Πατερων της Ορθοδοξιας, την σημερινη ορθοδοξη κοινη γνωμη και την συνειδησι της Εκκλησιας.
Τωρα και παλι ο ιδιος κινειται και επισκέπτεται τα λεγομενα πατριαρχεία και τις λεγομενες Εκκλησιες για να παρη την εγκρισι τους να συγκληθή η Πανορθοδοξος Μεγαλη Συνοδος - ετσι την αποκαλουν - για να αποφανθουν πανορθοδοξως επι διαφορων ζητηματων, ιδιαιτερα το ζητημα της αυτοκεφαλιας - παλι για τα προνομια τους σχιζονται - οπως και για αλλα ζητηματα της νηστειας κ.λ.π., ισως και για καποιον αφορισμο ή καθαιρεσι, του Αρχιαιρεσιαρχου της Ανατολης, κατα Αντιοικουμενιστων ιερεων και λαϊκων, οπως ο ιδιος απειλησε στο τελευταιο εγγραφο του προς την Εκκλησια της Ελλαδος, και οπως το ιδιο επραξε και με τον Ομολογητη Θεολογο Νικολαο Σωτηροπουλο, επι του οποιου δεν ειχε κανενα δικαιωμα αφου ανηκε στην Εκκλησια της Ελλαδος...
Επιθυμια του Μεγαλομαχαραγια του Βοσπορου ειναι να υπαρχη πανορθοδοξη εγκρισι ολων των ατερμονων και ακατασχετων ασχημιων του, γι αυτο και τις φερνει προς συζητησι και δολιως και εσκεμμενως υποκλεπτει την εγκρισι τους, χωρις την εγκρισι και των αλλων Εκκλησιων.Και για να μην μας κατηγορησουν καποιοι οτι δεν αληθευουμε, ας μας πουν ποιο πατριαρχειο και ποια εκκλησια ενεκρινε τις συνεχεις συμπροσευχες τους με τους αιρετικους;
Κανενα και καμμια.
Την υφηρπασαν μονοι τους και διακηρυττουν ψευδως οτι αυτο ειναι αποφασι ολων των πατριαρχειων και ολων των Εκκλησιων!!!
Ασυστολα ψευδονται και δεν ντρεπονται.Ο Σουλταν του Φαναριου εχει μαθει και εφευρισκει πολλους τροπους για να προωθουνται ολα τα ζητηματα οπως εκεινος το θελει και το επιθυμει, με το δαιμονικο και φιλοδοξο σχεδιο των οπισθεν αυτου κρυπτομενων .......Σκοτεινανθρωπων.
 
Διαβαζουμε, λοιπον, στα νεα των εκκλησιαστικων ειδησεων:

Κινήσεις εκκλησιαστικής διπλωματίας πραγματοποιεί το Οικουμενικό Πατριαρχείο για την προετοιμασία της Πανορθοδόξου Μεγάλης Συνόδου, ένα θέμα που τελευταία όλο και περισσότερο απασχολεί τις κατά τόπους ορθόδοξες Εκκλησίες.
Μια από αυτές τις κινήσεις ήταν και η διήμερη επίσκεψη (10 - 12 Δεκεμβρίου) Αντιπροσωπείας του Οικουμενικού Θρόνου στο Πατριαρχείο Ρουμανίας, η οποία αποτελούταν από τον Σεβ. Μητροπολίτη Περγάμου κ. Ιωάννη και τον Αρχιμ. Βαρθολομαίο Σαμαρά, Αρχιγραμματέα της Αγίας και Ιεράς Συνόδου.
Το Πατριαρχείο Ρουμανίας εκπροσώπησε στις συνομιλίες, ο Σεβ. Μητροπολίτης Τιργοβιστίου κ. Νήφων, ένας κληρικός και ένας Καθηγητής.

Η Αντιπροσωπεία του Οικουμενικού Πατριαρχείου έφτασε στο Βουκουρέστι, για "ζητήσει" από το Πατριαρχείο Ρουμανίας να συμβάλλει στη στενή συνεργασία μεταξύ των Ορθοδόξων κατά τόπους εκκλησιών για την προετοιμασία της Πανορθόδοξης Συνόδου.

Σύμφωνα με έγκυρες πηγές της Romfea.gr και οι δύο πλευρές, ζήτησαν να κρατηθεί κοινή θέση των Ορθοδόξων Εκκλησιών στα θέματα και να συζητηθούν μόνο εκείνα πάνω στα οποία υπάρχει ομοφωνία.
Εκκλησιαστικοί κύκλοι έλεγαν ότι "πως γίνεται να συγκληθεί Παναρθόδοξη Σύνοδος με απαλοιφή θεμάτων που απασχολούν άλλες Εκκλησίες, και να συζητηθούν μόνο θέματα για τα οποία υπάρχει ομοφωνία;"

Πάντως να σημειωθεί ότι η Εκκλησία της Ρουμανίας κατά το παρελθόν, έχει δείξει ότι διαφωνεί σχεδόν πάντοτε με τις θέσεις που προβάλει το Οικουμενικό Πατριαρχείο στις προσυνοδικές διασκέψεις.
 
Από Αποτείχιση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλω αφήστε το σχόλιο σας εδω