Η καταδικη του Νεου Ημερολογιου απο την Πανορθοδοξη Συνοδο του 1583

Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ 1583

.....Ὅποιος δέν ἀκολουθεῖ τά ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαι Σύνοδοι ἐθεσπισαν καί τό ῞Αγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν καί θέλει νά ἀκολουθῆ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα, καί θέλει νά ἀνατρέψῃ καί νά χαλάσῃ τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, καί τῆς τῶν πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.....

῎Ετους ἀπό Θεανθρώπου αφπγ (1583) Ἰνδικτιῶνος ΙΒ΄ Νοεμβρίου Κ΄.

Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Ὁ Ἱεροσολύμων ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ
Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ
Καί οἱ λοιποί Ἀρχιερεῖς τῆς Συνόδου παρόντες».

Κυριακή, 5 Μαΐου 2013

XPICTOC ANECTH

 
 

9 σχόλια:

  1. η ανωτερω εικονα ειναι αγαπητε μου η εις αδου καθοδος του Κυριου που εωρταζει το μεγα Σαββατο ,οπως διαβαζουμε στο Τριωδιον [ τω Αγιο και Μεγαλο Σαββατο την θεοσωμον ταφην και την εις Αδου καθοδον του Κυριου και Θεου και Σωτηρος ημων Ιησου Χριστου εωρταζωμεν,]καλεισθε να την αντικαταστησεται και στην θεση της να τοποθετησεται την σωστη κατα τους Αγιους Πατερας ,την εκ ταφου Ανασταση του Κυριου , ευχαριστω δια την φιλοξενειαν .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Κώστά, η εικόνα αυτή που ανέβασα ήταν και είναι ανέκαθεν η Αγία εικών της Αναστάσεως, εξ άλλου το δηλωνει η επιγραφή της από τους αρχαίους αγιογράφους. Η εκ τάφου εικόνα της Αναστάσεως προήλθεν από την αιρεσιοβριθή Δύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν απαντατε στο σχολιο μου για την εικονα της Αναστασεως . Αλλα δεν πειραζει εξαλου εχω αντιληφθη αρκετα πραγματα για τους 8ητες χριστιανους οπως λεγει και ο Αγιος Κοσμας ο Αιτωλος . ιδιος ο αδειφαγος εγοισμος καταστρεφει τα παντα στο περασματου ,ειναι η ποιο υπουλη πνευματικη ασθενεια κατα τους Αγιους Πατερας που στελνει εκατομυρια ψυχες στον Αδη ,ακομη και μεγαλα αναστηματα της εκκλησιας εχαθησαν ενεκα του μικροβιου αυτου. Παντος το ζητημα των εικονων αγαπητε αδελφε δεν ειναι παρονυχις ,το γνωριζω σε βαθος και εχει οδηγηση πολλους αδελφους και σε αλλας αιρεσεις ,ακομη οσους ποιασει το μικροβιο αυτο της εικονομαχιας τις περισσοτερες φορες οδηγουνται μεχρι την υστερια και παραφροσυνη ,καθοτι εχω γινει μαρτυρας τετοιων καταστασεων ,δεν δεχωνται να ακουσουν καν ,και οταν τους στριμωξεις με αναφορες Αγιων Πατερων, Πηδαλιου κλπ ,φτανουν και μεχρι εξυβριση κατα των Αγιων Πατερων ,οι αλοτε υπερμαχοι των Πατερικων Παραδοσεων . Αυτη ειναι η κατασταση που επικρατη σημερα σε μας τους λεγομενους γνησιους ορθοδοξους,ο ακρατος εγοισμος ,Ελπιζω να με σηνγχορεσεται δεν εχω προθεση να σας θιξω . μεπονο ψυχης Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγνώμη αγαπητέ Κώστα, δεν σε καταφρονώ αλλά έχω κουραστεί να μιλώ γι΄αυτό το θέμα χρόνια τώρα. Αλλά επειδή βλέπω οτι έχεις αγαθές προθέσεις σου απαντώ εν ολίγοις και με τις φτωχές μου γνώσεις.

    Έπί 1500 περίπου χρόνια ή Εκκλησία έχει αυτήν τήν σύνθετον δογματικήν είκόνα, ώς είκόνα της Αναστάσεως τοϋ Χριστού.
    Η Άγια Ζ' Οικουμενική Σύνοδος τί λέγει διά τήν συγκεκριμένην είκόνα: «Έν γαρ ταις εικοσιν όρώμεν τά υπέρ ημών του δεσπότου πάθη, τόν σταυρόν, τόν τάφον, τόν Αδην νεκρούμενον καί σκυλευόμενον...» (Πρακτικά Ζ' σελ. 905/405).

    Καί ό άγιος Ιωάννης ό Δαμασκηνός είς του όποιου τά έργα έστηρίχθησαν έν πολλοίς οι "Αγιοι Πατέρες της Συνόδου αυτής λέγει: «Ούτως γάρ παρελάβομεν αυτήν έκ τών Αγίων Πατέρων κεκοσμημένην καθώς καί αι θείαι γραφαί διδασκουσιν ημάς την ένσαρκον οίκονομίαν του Χρίστου... τόν εύαγγελισμόν του Γαβριήλ προς τήν Παρθένον καί τά έξης: τήν γέννησιν, τό σπήλαιον, τήν φάτνην την μαίαν καί τά σπάργανα- τόν αστέρα καί τους μάγους καί τά εξής Την βάπτισιν, τόν Ίορδάνην, τόν Ίωάννην... τό αγιον πνεύμα έν είδη περιστεράς. Έλθωμεν καί επί τό πάθος αύτου, καί ίδωμεν τους παίδας μετά βαιων, τόν νιπτήρα καί τό λέντιον, τόν άσπασμόν του Ίούδα την κράτησιν τών Ιουδαίων τήν ενστασιν τού Πιλάτου, καί τά έξης- ομοίως καί τήν σταύρωσιν, τους ήλους, καί τά ραπίσματα, τόν σπόγγον καί την λόγχην, καί άνωθεν τόν τίτλον έχοντα τήν έπιγραφήν Ίδέ ό Βασιλεύς τών Ιουδαίων, καί τά εξής. τήν άνάστασιν, τού Κόσμου τήν χαράν. πώς ό Χριστός πατεί τόν "Αδην, καί εγείρει τόν Αδάμ. ομοίως καί την άνάληψιν». (Ρ.ο. 95, 313 καί 361 Α).

    Καί πάλιν: «Τίς έστιν ούτος ό σταυρούμενος; τίς εστίν ούτος ό άνιστάμενος καί καταπατών τήν χεφαλήν τού γηραιού τούτου; ...ούτος ό άντιστάμενος αυτός υπάρχει ό συνεγείρων τόν προπάτορα τοϋ κόσμου Αδάμ, ος πέπτωκε διά της παρακοής, καί συμπατεί τόν "Αδην, τόν κατέχοντα τοσούτους χρόνους τόν δεδεμένον δεσμοίς καί μοχλοίς άλύτοις έν τοις καταχθονίοις;» (Αυτόθι σελ. 325 Ρ).Καί κατά τόν "Αγιον Έπιφάνιον (4ος αιών) ή είκών αύτη είναι είκών της αναστάσεως: «επί τούτο γάρ άπέθανον καί άνέστην ίνα καί νεκρών και ζώντων κυριεύσω... Ταύτα καί τά τοιαύτα τοΰ Δεσπότου λέγοντος άνίσταται σύν αύτώ ό έν αύτώ ηνωμένος Αδάμ καί συνανίσταται καί ή Εύα...». (Ρ.0.43 σελ. 464).

    Μέ τήν πλαστογράφησιν καί τήν μετωνομασίαν της εικόνος από «Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ» εις «ΕΙΣ ΑΔΟΥ ΚΑΘΟΔΟΣ» άρχισαν οι εσφαλμένες θεωρίες περί νεοεικονομαχίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητε αδελφε ,ολλα τα ανωτερω δεν ανερουν την εικονα της Αναστασεως [εκ του ταφου], καταρχην οπως σας αναφερα σε πρωιγουμενο σχολιο μου που δεν αναρτηθικε στην ιστοσελιδα σας καθοτι εχω ασχολιθη με θεματα βυζαντινης αρχαιολογιας ,και βοηθος συντιρητων εργων στο Αγιον Ορος και αλλαχου , επι 20 χρονια περιπου ,εχω μελετηση παμπολα εργα των Αγιων Πατερων,με θρυσκευτικη εβλαβια ,και αυτοσυνιδηση ,ακολουθοντας τα απαραχαρκτα δογματα των Αγιων Πατερων ,και το πατριον εορτολογιον Τυνγχανο γνωστης των διαφορων μεταξυ των ΓΟΧ , εχω κανει αμετριτες συζητησεις με Αγιους Γερωντες ,και ασκητας ,[ Αγιον ορος , Ιεροσολυμα ,με Αγιους Γερωντες ,που εχουν κοιμηθη εδω και 40 χρονια στην Κρητη με θαυματα και θαυμαστες Αποκαλυψεις ενδικτικα σας αναφερο [τον αγιο γερωντα Γεναδιο ασκητη Ρεθυμνου , τον γεροντα Θεδοσιο ασκητη Ρεθυμνου κλπ ακολουθους των πατρικων παραδωσεων , που αρκετα χρονια τωρα απο την κοιμησην τους εγιναν γνωστοι σε ολλη την Ελλαδα απο τα πολαπλα θαυματα τους και εγιναν γνωστοι σε ολη την υφηλιο [ ισως να εχεις γνωση για αυτους η ψαξτε να μαθεται για αυτους ] πως αυτοι οι Αγιοι ανθρωποι ειχαν διαφορετικη γνωμη στο θεμα των εικονων απο σας , μηπος Το Αγιο Πνευμα τους φωτιζε μονο για ορισμενα πραγματα ,και μετα επεφταν σε αιρεσεις ,σας ροταω αγαπητε .....πως Ο αγιος Νεκταριος Αιγυνης ειχε διαφορετικη γνωμη απο σας ....επεσε και αυτος σε πλανη...πως ο Αγιος Νικοδημος στο ιερον Πηδαλιον εχει διαφορετικη γνωμη απο σας σε πλανη και αυτος...πως 1500 χρονια που υπαρχη η εικονα της Αναστασεως ΕΚ ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ [ και μην μου πειτε οτι δεν χρονολογητε τοσα χρονια καθωτι γνωριζω καλα το θεμα , σε παραπεμπω στο μουσειο [ σκευοφυλακιο του παναγιου Ταφου να δεις εικονες της ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚ ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ 6 0ς ΑΙΩΝΑς ,ΜΗΠΩς ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΠΑΠΙΚΟΙ ΤΟΝ 6 0Ν ΑΙΩΝΑ... που την κατηγορειτε εσεις και καποι επισκοποι του πατριου ως δειθεν εκ της δεισεως προερχομενη , Δηστυχος συμπορευεστε και σεις μετα των θεολογων ιεραρχων και ιερατικων σχολων του νεου ημερολογιου που κηρητουν τετοιες αιρεσεις,και εχουν εξαφανιση προσφατα ολες τις παμπαλεαις εικονες της Αναστασεως και της Αγιας Τριαδος απο τους ναους του νεου ημερολογιου ως δειθεν παπικες ,αλλα αμεσως μετα δεν δυσταζουν να συμπροσευχωνται με παπικους ,και να συναγελαζωνται με αυτους ,αρα λοιπον κατι αλλο συμβαινει ..... μηπως ειναι δακτιλος της ......νεας εποχης.......Οι εικονες της Αναστασεως του Χριστου εκ του ταφου και της Αγιας Τριαδος προσκυνουνται επι τοσους αιωνες ,παμπολοι Αγιοι τις σεβαστικαν και τις προσκυνησαν αφου διασοθησαν επι τοσους αιωνες εντος της εκκλησιας ,καθως και οι Αγιασμενες ψυχες των Αγιων Κολυβαδων που διατηρισαν τις εικονες αυτες στο Αγιον Ορος . το να πεση ενας Αγιος ΣΕ λαθος ειναι φυσικο το να πλανονται ομως παμπολοι Αγιοι επι τοσους αιωνες και να προσκυνουν εικονες με γεματο αιρεσεις οπως τις κατηγορουν οι νεοεικονομαχοι ειναι αδυνατον . η αιρεση αυτη της νεοεικονομαχιας εμφανηστικε περι το 1930 υποκηνιτης της αιρεσεως αυτης ο νεοειμερολογητης αγιογραφος και συνγραφεας φωτης κοντογλου , φιλος και συνεργατης του ομοφυλοφυλου Γιαννη Τσαρουχη ,ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΡΟΜΕΡΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΛΥΒΕΛΟΓΡΑΦΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ,Ο φωτης Κοντογλου ,ο νεος ψευτοαγιος του νεοημερολογιτισμου ολλα τα ειδε στραβα στις εικονες στους ναους που επισκεπτοταν στην εποχη του και επρεπε να τα διορθοση το μονο που δεν ηθελε ναδιορθοση ηταν το κακοδοξο παπικο ημερολογιο που ακολουθουσε ,εβρισκομενος και αυτος εντος του οικουμενισμου πολεμουσε τον οικουμενισμο ..τι να πουμε .. Γιαυτο αγαπητε μου τα θεματα αυτα θελουν προσοχη γιατι τα λαθη ακολουθουν σχησματα και αιρεσεις ,και υπευθυνοι ειναι οι επισκοποι και ιερομενοι που περνουν στον λαιμον τους το ποιμνιο ,και γνωριζεται αγαπητε τι κακο εχει επιφερη εντος των γνησιων χριστιανων το ζητημα των εικονων ,ασ σταματιση επιτελους αυτο το καρκινομα της νεοεικονομαχιας που εχει κανει τοση ζημια εντος της εκκλησιας , και ας αφησωμε τα πραγματα αυτα οπως τα εβρηκαμε απο τους πατερες και παπουδες μας . ευχαριστω για την φυλοξενια Κωνσταντινος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ Κώστα,η παπική εικόνα της Αναστάσεως, ερεύνησε το ξανά, δεν υπήρχε στη Ορθόδοξη εκκλησία πρίν από τον 17ο αιώνα.

    Ή Ορθοδοξία ένω όμολογεί περιτράνως τήν έκ τάφου τριήμερον έγερσιν του Κυρίου, όμως ούτε περιέγραψε ποτέ, ούτε εικόνισε τόν τρόπον και την ώραν της έκ Τάφου Έγέρσεως του Κυρίου. Διότι καί τούτο τό γεγονός, ώς ύπερφυές μυστήριον, δέν περιγράφεται ούτε εις τά ιερά Ευαγγέλια, ούτε άλλού είς τάς Αγίας Συνόδους καί τους Αγίους Πατέρας. Ούτε καί είς τήν είκονογραφικήν παράδοσιν της ορθοδοξίας αναφέρεται ή υπονοείται ότι υπάρχει τοιαύτη είκών, πρίν άπό τό 17ον αίώνα.
    Ουδείς πράγματι είδεν αυτήν ταύτην τήν Άνάστασιν, αλλά οι πάντες είδον τόν κατόπιν εμφανισθέντα άναστημένον Χριστόν. Ό τρόπος καί ό χρόνος της Αναστάσεως, ούδαμού περιγράφεται, διότι όπως καί ό τρόπος της Γεννήσεως, έτσι καί της έκ του τάφου τριημέρου Αναστάσεως του Κυρίου είναι ΜΥΣΤΗΡΙΑ, τά όποια ούτε κατανοούνται διά του λόγου, ούτε περιγράφονται, ούτε ζωγραφίζονται. Εικονίζεται ό Γεννηθείς καί Αναστηθείς Κύριος, όπως ώράθη καί συνανεστράφη ήμίν. Αι άγιαι Οικουμενικοί Σύνοδοι καί όλοι οι Αγιοι Πατέρες κηρύσσουν, καί μετ' Αυτών καί ήμείς πιστεύομεν, όμολογούμεν καί κηρύσσομεν ότι Ανέστη ό Κύριος τριήμερος έκ νεκρών, (έκ του τάφου) αλλά πώς καί πότε ούκ ίσμεν. Τόσον οι θείοι Εύαγγελισταί, όσον καί οι Αγιοι Πατέρες δέν περιγράφουν ούδαμού το μυστήριον της Αναστάσεως, ένώ κηρύσσουν:
    Ό Ευαγγελιστής Ματθαίος: «Ούκ εστιν ώδε ήγέρθη γάρ καθώς είπε δεύτε ίδετε τόν τόπον όπου εκείτο ό Κύριος» (Ματθ. ΚΗ' 6).
    Ό Θείος Μάρκος επίσης: «ό δε λέγει αύταϊς μή έκθαμβεϊσΟε- Ίησούν ζητείτε τόν ναζαρινόν τόν έσταυρωμένον- ήγέρθη, ούκ έτιν ώδε ίδε ότόπος οπού εθηκαν αυτόν» (Μάρκ. ΙΣΤ' 6).
    Ό Ιερός Λουκάς ωσαύτως: «Ούκ εστίν ώδε, άλλ' ήγέρθη- μνήσθητε ώς έλάλησεν ύμίν έτι ων εν τη Γαλλιλαία» (Λουκά ΚΑ' 6).
    Ό επιστήθιος θείος Ιωάννης γράφει: «Τή δε μια των Σαββάτων Μαρία ή Μαγδαληνή έρχεται πρωί σκοτίας έτι ούσης είς τό μνημείον, καί βλέπει τόν λίθον ήρμένον έκ τού μνημείου...» (Ιωάννου Κ' 1 κ. εξ.).
    Οι Θείοι Εύαγγελισταί λέγουν μόνον ότι «ήγέρθη ούκ εστίν ώδε»! Ένώ δεικνύουν τό κενόν μνημείον καί τό σουδάριον. Όμως, ούτε τον τρόπο της εκ του τάφου Αναστάσεως περιγράφουν, ούτε την χρονική στιγμή αναφέρουν!
    Πώς θά περιέγραφον το μυστήριον; Μήπως η Άνάστασις ή η Γέννησις του Κυρίου ήσαν, καί είναι, άπλά φυσικά γεγονότα; Όχι, άλλ' «έσφραγισμένα, μυστήρια» καί άγγέλοις καί άνθρώποις. Διά τούτο ακριβώς, διά να ξεπερασθή ή αμφιβολία καί ή απιστία τών Μαθητών, ενεφανίσθη πολλάκις ό Αναστημένος Κύριος καί είς τάς Μυροφόρους και είς τους Μαθητάς Του.
    Δέν είναι λοιπόν ούτε έφάμαρτον ούτε αίρετικόν τό φρόνημα όπου ελέχθη καί έγράφη, ότι, ή μετά τά μέσα του 17ου αιώνος έμφανισθείσα εικονική παράστασις, ή οποία παριστά τήν ώραν καί τόν τρόπον της Αναστάσεως του Κυρίου, δέν στηρίζεται ούτε είς τά Ευαγγέλια ούτε είς τους Αγίους Πατέρας. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη Αλήθεια καί όρθοδοξοτέρα Ομολογία άπό αυτήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητε μου σας απαντησα οτι η εικονα της Αναστασεως υπαρχει στα Ιεροσολυμα απο τον 6ον αιωνα γιατι προσπαθητε να μου ξεφυγεται δεν ειστε καλα ενημερομενος , δεν πειθεστε παρτε τηλεφονο στο σκευοφυλακα του ναου της Αναστασεως να ενημερωθειτε γιατι εκτιθεστε ...αλλες εικονες εντος και εκτος ελλαδος πριν το 17 ο αιωνα αφθονες επισκευθηται προτοβυζαντινες και μεταβιζαντινες εκκλησιες της Κυπρου ,χωρια της βορειου ηπηρου 11ος 140ς κλπ επισκευθειτε βυζαντινα μουσεια και μουσιακα εκθεματα σε παλια μοναστηρια να αλαξεται γνωμη ετσι εκτιθεστε σε ανθρωπους που ειναι γνωστες ως μη σοβαρο site,μην ακουτε παπαγαλακια που πετανε ρουκετες και....... οτι ποιασουμε Και δευτερον γιατι δεν απαντατε στο ερωτημα τοσοι Αγιοι που δεχωταν τις εικονες αυτες ηταν πλανεμενοι..... η εστο πειτε μου ΕΝΑ ΑΓΙΟ να αρνιθηκε τις εικονες αυτες .....η εστο πειτε μου ενα Αγιο του 17ου ,18ου, 19ου, 20ου αιωνα να εθεσε τετοιο θεμα εικονων στην Ελλαδα ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ,που ηταν γεματη με αυτες τις εικονες ,και μην μου πειτε οτι δεν υπηρξαν Αγιοι τα χρονια αυτα , γιατι να μην ακολουθησω αυτους αλλα εσας ΖΗΤΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΕΤΑΓΕΣΤΕ ΑΛΛΟΥ ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ . Δηλαδη κατα εσας Οι Αγιοι αυτοι των τελευταιων τεσσαρων αιωνων ηταν ....αδιαβαστοι .. δεν διαβασαν αυτοι τα τεσσερα ευαγγελια ....για να δουν τα λαθη της εικονας αυτης ,και ηρθαμε εμεις οι.... 8ητες να τους ανοιξουμε τα ματια [ συνχωρα με Θεε μου] .και ακομη να διωρθοσουμε τα σφαλματα αυτων αφου δεν τα διωρθοσαν αυτοι .ΜΗ ΓΕΝΗΤΟ ΧΡΙΣΤΕ ΒΑΣΙΛΕΥ τιαυτην βλασφημια . Βλεπεις φιλε μου οτι ορισμενοι εμεις ΓΟΧ κατηγορουμε τους νεοημερολογειτες οτι δεν ακολουθουν τους Αγιους μας και πως καταντισαν και καλα κανουμε , αλλα διστηχως πεφτουμε και εμεις στον ιδιο λακο αφου δεν εχουμε την θειαν του Αγιου Πνευματος χαρι αλλα κινουμαστε απο εγωισμους και προτοκαθεδριες ..ΑΜΕ..... ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ ΘΑ ΞΕΓΕΛΑΣΕΙΣ ΘΑ ΑΦΗΣΗ ΤΟΥΣ.... ΓΟΧ ΗΣΗΧΟΥΣ ΕΔΩ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟ ΚΟΣΚΙΝΗΣΕ ΣΑΝ ΤΟ ΣΙΤΑΡΙ ..ΑΜΕΕΕΕΕ Και να ...τους καρπους του ποσα καματια μας εκανε ΑΜΕΕΕΕ.. Με αγαπη Χριστου .Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλες οι απαντήσεις που θέλεις να πάρεις βρίσκονται στο βιβλίο που σε παραπέμπω:
    ▪ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΠΡΩΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ
    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ (Γ.Ο.Χ.)
    Μπορείς να το βρεις στην σελίδα: http://churchgoc.org/ekdosis/ekdosis.html
    Μελέτησε το και θα δεις πόσο έξω πέφτουν όσοι δημιούργησαν την πλάνη για την δήθεν νεοεικονομαχία!
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλω αφήστε το σχόλιο σας εδω