Η καταδικη του Νεου Ημερολογιου απο την Πανορθοδοξη Συνοδο του 1583

Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ 1583

.....Ὅποιος δέν ἀκολουθεῖ τά ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαι Σύνοδοι ἐθεσπισαν καί τό ῞Αγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν καί θέλει νά ἀκολουθῆ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα, καί θέλει νά ἀνατρέψῃ καί νά χαλάσῃ τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, καί τῆς τῶν πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.....

῎Ετους ἀπό Θεανθρώπου αφπγ (1583) Ἰνδικτιῶνος ΙΒ΄ Νοεμβρίου Κ΄.

Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Ὁ Ἱεροσολύμων ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ
Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ
Καί οἱ λοιποί Ἀρχιερεῖς τῆς Συνόδου παρόντες».

Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! ΙΕΡΕΑΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΤΟΝΟΜΑΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΙ ΜΕ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΙΣ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ


      ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΑΝΕΠΙΣΗΜΑ, ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ
ΧΑΡΤΟΠΟΛΕΜΟΥ ΤΩΝ ΣΙΓOΝΤAΡΟ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ
ΤΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ
ΠΕΤΑΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΛΑΘΟ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ

Ο π. Αγγελος Αγγελακοπουλος, πρωην πρωτοκλασατος του αντιαιρετικου γραφειου της μητροπολεως Πειραιως, αφου απεχωρησε απο αυτο (πληροφοριες λενε για λογους διαφωνιας;), ξιφουλκει τον τελευταιο καιρο, γραφοντας διαφορα κειμενα αντιοικουμενιστικου και αντιλατινικου  χαρακτηρα.

Ολα ομως εχουν την ιδια γευσι.
Εχουν τον χαρακτηρα του χαρτοπολεμου.
Εχουν την μορφη της καταγγελιας αλλα μονο στα ιστολογια.


Δεν τα καμνει επισημες αναφορες και επισημες μηνυσεις και καταγγελιες στα συλλογικα οργανα της Εκκλησιας ή στις τοπικες συνοδους εναντιον του δεδηλωμενου Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου ή εναντιον των αλλων δεδηλωμενων Αιρετικων αρχιερεων.


Και ετσι βαδιζει στα ιδια χναρια των υπολοιπων γνωστων Σιγονταροοικουμενιστων συναδελφων του.


Τα δημοσιευματα απλως πληροφορουν και ουδεν προσθετουν και ουδεν νεωτερον επιφερουν, που να αναγκασουν τους  αρχιερεις να  επιληφθουν του προβληματος του παναιρετικου Οικουμενισμου που εκθεμελιωνει την Εκκλησια του Κυριου.
 
Ακομα και αν τα διαβαζουν κανουν τους ανηξερους, λενε οτι δεν τα διαβασαν.
 
Απορουμε λοιπον και εξισταμεθα.

Γιατι δεν τολμουν οι Σιγονταροοικουμενιστες να συνταξουν και να εξαποστειλουν μια νεα ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ χωρις την Αιρεσι του ονοματοκρυπτισμου και να την εξαποστειλουν σε ολες τις Εκκλησιες, και σε ολα τα πατριαρχεια, και στην κατα τοπους εκκλησια τους; Γιατι δεν κανουν αυτα που διδασκουν για τους αγιους; Π.χ. μας διδασκουν οτι ο ορθοδοξος παπας Κελεστινος με τον αγιο Κυριλλο (που σημερα εορταζουμε) μερικους μονο μηνες μετα την διατυπωση της κακοδοξιας του Νεστοριου, του εστειλαν γραμμα προειδοποιωντας: θα διακοψουμε την κοινωνια μαζι σου, αν εντος δεκα (10) ημερων δεν σταματησει να διδασκεις την κακοδοξη περι Χριστοτοκου διδασκαλια. Ποσα χρονια ο Βαρθολομαιος και ο Ζηζιουλας και ολος ο εσμος των οικουμενιστων διδασκουν την αιρεση; Γιατι λοιπον επικοινωνουν μαζι τους; Με ραβασακια θα πολεμησουν την αιρεση;

Τι αραγε φοβουνται;
Γιατι δειλιουν;
Και μεχρι ποτε;

Ο Αρχιαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος με τους υποτακτικους του αρχιερεις καθημερινα οργιαζει κυριολεκτικα στα οικουμενιστικα πανθρησκειακα του ανοιγματα και αυτοι το μονο που κανουν ειναι να συγκεντρωνονται και να καταφερωνται εναντιον των Αποτειχισμενων χριστιανων και κληρικων και μαλιστα να τους χαρακτηριζουν ως σχισματικους οι εγγραμματοι αλλ’ εμπαθείς (οσοι απο αυτους τα υποστηριζουν), και ετσι να αποδεικνυουν οτι ειναι επιπλεον και κακοδοξοι, αφου ενα κανονικο δικαιωμα αυτοι το χαρακτηριζουν ως σχισμα και τους θαρραλεους αποτειχισμενους χριστιανους, αυτοι και τα κατευθυνομενα τεκνα τους, αντι να τους τιμησουν, τους θέτουν σε ...καραντινα!!!

Τι να περιμενει, λοιπον, η Εκκλησια απο αυτους;
Τιποτα, απολυτρως τιποτα, δεν περιμενει απο αυτους η Ζωσα και η Ελευθερα Εκκλησια.
Γι αυτο και ο νεος Βεκκος και ο Νεος Νεστοριος της Εκκλησιας δεν ορωδει προ ουδενος, αφου ουδεν εμποδιο συναντα μπροστα του.
Ετσι και εμεις, δικαιως τους αποκαλουμε Σιγονταροοικουμενιστες αφου οι Οικουμενιστες δεν τους φοβουνται και δεν τους υπολογιζουν, αφου γνωριζουν οτι ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ εχουν γονατα τρεμαμενα και ψυχες λιποψυχες, και ετσι εκεινοι βρισκουν ανοικτους δρομους για να γινονται θρασυτεροι και αναιδεστεροι.


ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ Ε΄ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΤΟΥ π. ΑΓΓΕΛΟΥ: 
 

Ο νυν Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος από τήν εκλογή του στόν θρόνο του Οικουμενικού Πατριαρχείου συνέχισε τήν Οικουμενιστική, ισοπεδωτική γιά τήν Ορθοδοξία γραμμή των προκατόχων του Πατριαρχών κυρών Αθηναγόρου καί Δημητρίου. Ανεγνώρισε αμέσως τόν θεσμό των Διαθρησκειακών Διασκέψεων της Ασίζης (1986), τόν οποίο ίδρυσε τό Βατικανόν.


Τό 2012 τό ἀφιέρωσε στούς προκατόχους του κυρούς Ἰωακείμ τόν Γ΄ καί Ἀθηναγόρα ἐπειδή «μφότεροι ο προκάτοχοι μν εργάσθησαν, σύν τος λλοις, διά τήν νότητα τν χριστιανν, μέν ξαπολύσας τήν γνωστήν γκύκλιον το 1902, δέ συμβαλν ες τήν ρσιν τν ναθεμάτων μεταξύ νατολικς καί Δυτικς κκλησίας καί ες τήν ναρξιν το διαλόγου τς γάπης μετά τς Ρωμαιοκαθολικς κκλησίας». Δηλαδή ἀφιέρωσε τό καινούριο ἔτος σέ αὐτούς, ποῦ ἔκαναν τά σημαντικότερα βήματα προσέγγισης μεταξύ Ὀρθοδόξων καί Παπικῶν[5].


 Ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος δήλωσε, με ἀφορμή τήν συμπλήρωση σαράντα ἐτῶν ἀπό τήν κοίμηση τοῦ ἀοιδίμου Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κυρού Ἀθηναγόρου ὅτι θὰ συνεχίσει τὸ ἔργο του στὸ ζήτημα τῶν Θεολογικῶν Διαλόγων μετά τῶν Παπικῶν καί ἄλλων αἱρετικῶν χριστιανῶν. Ὑπεγράμμισε δέ πώς οἱ διάλογοι ἐπικρίνονται, «ν τούτοις θά πρέπει να καταστε σαφές γιά κόμη μία φορά πώς οτε κατά διάνοιαν προδίδεται ποστολική και μώμητος φιλτάτη ρθοδοξία μας»[6].


Τό ἐγκώμιο τοῦ Οἰκουμενιστοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κυροῦ Ἀθηναγόρου ἔπλεξε ὁ νῦν Οἰκουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος κατά τήν διάρκεια Ἱεροῦ Μνημοσύνου ἐπί τῇ ἐπετείῳ τεσσαράκοντα ἐτῶν ἀπό τήν ἐκδημίαν του πρός Κύριον. Τό ἐγκώμιο τό ἔπλεξε, διότι προέβη στήν ἄρσιν τῶν ἀναθεμάτων καί προσπάθησε, παραθεωρῶν τά δόγματα, τήν καταλλαγή καί τήν Ἕνωση μετά τῶν Παπικῶν, τούς ὁποίους ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης χαρακτηρίζει «Ἐκκλησίαν», ὅταν καί ὁ τελευταῖος Ὀρθόδοξος πιστός γνωρίζει ὅτι ὁ Παπισμός οὐδεμία σχέση ἔχει μέ τήν Ἐκκλησία. Ἐν συνεχείᾳ ἀνεφέρθη ἀορίστως στις προσπάθειες, τις ὁποίες κατέβαλεν ὁ ἀοίδιμος Πατριάρχης γιά τήν Ἕνωση καί οἱ ὁποῖες ἔχουν συναντήσει τήν δυναμική ἀντίδραση ὅλων τῶν Ὀρθοδόξων θεολόγων, Μητροπολιτῶν, Καθηγουμένων Ἱερῶν Μονῶν, ἐντίμων Κληρικῶν καί προσωπικοτήτων ἀπό τό 1965 ἕως σήμερον. Ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης ἀνεφέρθη καί στό ἔργο τοῦ ἀοιδήμου Ἀθηναγόρου γιά τό ποίμνιό του στήν Τουρκία[7].


Με δεδομένη, λοιπόν, την συνέχιση της οικουμενιστικής γραμμής των κυρών Ιωακείμ του Γ΄ και Αθηναγόρου, ο                   κ. Βαρθολομαίος προέβη μεταξύ πολλών άλλων και στις παρακάτω δηλώσεις και ενέργειες, για τις οποίες μπορεί να καυχάται ότι ξεπέρασε κατά πολύ τους προκατόχους του σε οικουμενιστικό ζήλο και ότι δίδει πραγματικό ρεσιτάλ.


 «Οι κληροδοτήσαντες εις ημάς τήν διάσπασιν προπάτορες ημών, υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκου όφεως, καί ευρίσκονται ήδη εις χείρας του δικαιοκρίτου Θεού. Αιτούμεθα υπέρ αυτών τό έλεος του Θεού, αλλ’οφείλομεν ενώπιον Αυτού όπως επανορθώσωμεν τά σφάλματα εκείνων...»[8].

 «Στούς διαλόγους μέ τούς Μουσουλμάνους καί Εβραίους αδελφούς μας, προσπαθήσαμε νά δημιουργήσουμε κοινές αξίες αναδεικνύοντας τά κοινά στοιχεία αντί τίς διαφορές μας»[9].

 «Οι διαφορές ανάμεσα σέ Μουσουλμάνους καί Χριστιανούς έχουν τίς ρίζες τους στήν πολιτική καί όχι στήν πίστη»[10].

Από τήν ομιλία του Οικουμενικού Πατριάρχη στήν έδρα της Coca Cola, Η.Π.Α., 29.10.2009 :  «Αξιότιμοι Μουχτάρ καί Δάφνη Κέντ (ο μουσουλμάνος Πρόεδρος της Coca Cola καί η σύζυγός του) πολυαγαπημένοι φίλοι καί οικοδεσπότες... Αγαπητοί στόν Κύριο... Αγαπητέ φίλε Μουχτάρ... γνωρίζουμε πώς οι ηρωικές προσπάθειες των γονιών σου χάριν των εβραίων κατά τήν διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου δέν βασίζονταν σέ κάποια θρησκευτική κοσμοαντίληψη, αλλά στό σφαιρικό όραμα της αγάπης γιά όλους τούς ανθρώπους καί της αξίας κάθε ανθρώπινης ζωής. Είθε ο Κύριος όλων νά τούς χαρίσει αιωνία ανάπαυση μαζί μέ τούς Δικαίους κάθε γενεάς πού έχουν φανεί ευάρεστοι σέ Εκείνον. Έχω ένα μικρό αναμνηστικό. Μικρό καί σπουδαίο. Αναμνηστικό γιά τήν Δάφνη καί τόν Μουχτάρ. Αυτό είναι τό Άγιο Κοράνιο, τό ιερό βιβλίο των μουσουλμάνων αδελφών μας»[11].


Απευθυνόμενος σέ ‘ιεράρχες’ της Αρμενικής, Αιθιοπικής καί Συριακής Κοινότητας, στίς 26-10-2009, στή Νέα Υόρκη :  «Ο θεολογικός διάλογος μεταξύ των δύο Χριστιανικών Οικογένειών μας – πού είναι η Ορθόδοξη Εκκλησία καί οι Αρχαίες Ανατολικές Εκκλησίες (=οι Μονοφυσίτες) – έβαλε καί επισήμως ένα τέλος στίς παρεξηγήσεις του παρελθόντος. Δέν είναι η θεολογία πού μας χωρίζει. Μάλλον, είμαστε ενωμένοι στή δέσμευσή μας νά θέσουμε τά ποιμαντικά, λειτουργικά, εκκλησιαστικά ζητήματα στά οποία θά οικοδομήσουμε τήν ενότητά μας όλο καί περισσότερο»[12].

Στον Εσπερινό της Αγάπης του Πάσχα στις 24-4-2011 επέτρεψε αντικανονική αποδοχή εν τη θεία λατρεία κατεγνωσμένων αιρετικών, ενός Ρωμαιοκαθολικού ιερέως καί ενός Αρμενίου διακόνου[13].

Ο Οικουμενιστικός κατήφορος του Οικουμενικού Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου δέν έχει προηγούμενο. Προέβη σε νέο σκανδαλισμό του πιστού λαού, λίγες εβδομάδες μετά τήν επίσκεψή του στό Άγιον Όρος, στό οποίο συμπροσευχήθηκε μετά των Καθηγουμένων των Ιερών Μονών... Πρό της συμπληρώσεως τεσσάρων εβδομάδων από τις συμπροσευχές καί τά συλλείτουργα στό Άγιον Όρος, ο Οικουμενιστής Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος εξέθεσε τούς σεβαστούς Αγιορείτες Πατέρες μέ τήν συμμετοχή του στήν διαθρησκειακή διάσκεψη της Ασίζης (πόλη του «Αγίου» Φραγκίσκου της Ιταλίας), τήν οποία οργάνωσε τό Βατικανό. Η διαθρησκειακή διάσκεψη δέν ήταν μία απλή συνάντηση. Είχε ως αποστολή τήν συμπροσευχή γιά τήν ειρήνη. Η συμπροσευχή τελέσθηκε τήν 27ην Οκτωβρίου 2011. Καί σ’ αυτή συμμετείχαν ο Πάπας Βενέδικτος ΙΣΤ΄, ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος, Προτεστάντες, Αγγλικανοί, Μονοφυσίτες, Εβραίοι, Μουσουλμάνοι, Βουδιστες, Ζωροαστριστές καί άλλοι εκπρόσωποι θρησκειών καί αιρέσεων (συνολικώς πενήντα εκπρόσωποι). Συμπροσηυχήθηκε μετά των αλλοθρήσκων καί των αιρετικών χριστιανών γιά τήν ειρήνη στόν κόσμο καί στήν Μέση Ανατολή. Ο Οικουμενικός Πατριάρχης, υιοθετώντας (προφανώς) τις «εντολές» των «υπογείων ρευμάτων» της Αμερικής, τά οποία αγωνίζονται γιά τήν δημιουργία μιας νέας θρησκείας, της Πανθρησκείας, εξισώνει τόν Αληθινό Τριαδικό Θεό της Πίστεώς μας μέ τόν «θεό» των Εβραίων, των Μουσουλμάνων, αλλά καί μέ τόν Βούδα, ενώ αναγνωρίζει τις αιρέσεις των Προτεσταντών, των Παπικών καί των Αγγλικανών κ.λπ. ως «Εκκλησίες» που σώζουν, όπως η Ορθοδοξία...

 Τόν Ιανουάριο του 2002 συμμετείχε στήν διάσκεψη της Ασίζης συμπροσευχόμενος μέ τόν Πάπα Ιωάννη Παύλο τόν Έκτο καί μέ εκατοντάδες θρησκευτικούς ηγέτες τόσο των αλλοθρήσκων όσο καί των αιρετικών χριστιανών. Τό αυτό έπραξε καί τήν 27ην Οκτωβρίου 20122 στήν Ασίζη...»[14].

Ένα άγιο ποτήρι προσέφερε ο Οικ. Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος ως δώρο στο νέο «επίσκοπο των βυζαντινής παραδόσεως Ρωμαιοκαθολικών» (Ουνιτών) της Ελλάδος κ. Δημήτριο (Σαλάχα), που χειροτονήθηκε και ενθρονίστηκε τον Μάιο του 2008, στο ναό τον οποίο διαθέτουν στην οδό Αχαρνών[15].


Το 2006 προσκάλεσε τόν ἀρχηγό τῆς παμπάλαιας αἵρεσης τοῦ Παπισμοῦ, Πάπα Βενέδικτο ΙΣΤ΄, στο Φανάρι, όπου τον υποδέχθηκε με κωδωνοκρουσίες, θυμιατίσματα, ασπασμούς, λειτουργικές δεήσεις και αιτήσεις υπέρ αυτού, ευλογημένος ο ερχόμενος, πολυχρόνια, κοινή ευλογία, δώρα, απαγγελία του «Πιστεύω» και του «Πάτερ ημών» από τον πάπα σέ Θ. Λειτουργία στό Φανάρι.


Δέν διστάζει νά γράψει ἐπιστολές πρός τόν αἱρεσιάρχη Πάπα τῆς Ρώμης ὡς «δελφόν» ὁ ὁποῖος εἶναι «πολιός καί κμαος ν θεαρέστω τ κκλησία το Χριστο καί πρωτοβούλω διακονία καί προσφορά» καί ἀποτελεῖ «δαπάνητον θησαυρόν καί δοδείκτην» πρός μαρτυρίαν «τν θαυμασίων το θεο καί δή καί τς ζωηφόρου ναστάσεως»[16].


πατριάρχης Βαρθολομαος ς ρχιμανδρίτης δη στήν μελέτη του «Περί τήν κωδικοποίησιν τν . Κανόνων καί τν κανονικν διατάξεων ν τ ρθοδόξ κκλησί», σχυρίζεται τι πολλοί πό τούς κανόνες τν γίων Πατέρων πρέπει νά καταργηθον καί πί λέξει συνεχίζει: «Δέν δύνανται νά φαρμοσθον σήμερον καί πρέπει νά τροποποιηθον α διατάξεις α κανονίζουσαι τάς σχέσεις τν ρθοδόξων Χριστιανν πρός τούς τεροδόξους καί τεροθρήσκους. Δέν δύναται κκλησία νά χ διατάξεις παγορευούσας τήν εσοδον ες τούς ναούς τν τεροδόξων καί τήν μετ’ ατν συμπροσευχήν, καθ’ ν στιγμήν ατη διά τν κπροσώπων ατς προσεύχεται πό κοινο μετ’ ατν διά την τελικήν νωσιν ν τ πίστει, τ γάπ τ λπίδι. Περισσοτέρα γάπη πρέπει νά “ρδεύσει” πολλάς κανονικάς διατάξεις πρός “ζωογονίαν”. πιβάλλεται τροποποίησις ρισμένων διατάξεων πί τό φιλανθρωπότερον καί ρεαλιστικώτερον. κκλησία δέν δύναται καί δέν πρέπει νά ζ κτός τόπου καί χρόνου».



 
ς πατριάρχης κατήργησε ατογνωμόνως ατούς τούς ερούς Κανόνας, συμπροσευχόμενος δες καί πανειλημμένως μέ αρετικούς. Παρτήθη πό τήν ποχρέωση τς κκλησίας νά δηγήσει τεροδόξους καί τεροθρήσκους στήν λήθεια το Εαγγελίου, διότι πως πί λέξει επε: « ρθόδοξος κκλησία δέν πιδιώκει νά πείση τούς λλους περί συγκεκριμένης τινος ντιλήψεως τς ληθείας τς ποκαλύψεως, οτε πιδιώκει νά τούς μεταστρέψει ες συγκεκριμένον τινά τρόπον σκέψεως»[17].

 


Στις 11-10-2012 ο Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος, συνοδευόμενος υπό του Σεβ. Μητροπολίτου Γαλλία


κ. Εμμανουήλ και του Εντιμ. κ. Συμεών Φραντζελά, Αρχικλητήρος Αυτού, και του Σεβ. Μητροπολίτου Ιταλίας και Μελίτης κ. Γενναδίου, μετέβη αεροπορικώς στη Ρώμην, ένθα συμμετέσχε και ομίλησε, κατόπιν προσκλήσεως του Πάπα Ρώμης Βενεδίκτου ΙΣΤ΄, στους εορτασμούς επί τη συμπληρώσει 50 ετών από της συγκλήσεως της Β΄ Συνόδου του Βατικανού. Σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στην πλατεία μπροστά από την βασιλική του Αγίου Πέτρου, στο Βατικανό, τιμήθηκε η συμπλήρωση των 50 χρόνων από τη Β΄ Βατικανή Σύνοδο, η οποία αποτέλεσε την αφετηρία για την επαναπροσέγγιση των Ρωμαιοκαθολικών με τους Ορθοδόξους. Στην εκδήλωση παρέστη και απευθύνθηκε στους Ρωμαιοκαθολικούς Καρδιναλίους, Επισκόπους, κληρικούς και στους συγκεντρωμένους πιστούς ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος. Κατά τη διάρκεια της τελετής ο Πάπας της Ρώμης κήρυξε την έναρξη του έτους της Πίστης. "Αγάπη" και "επιθυμία για αρμονία", "διάλογος" και "αμοιβαίος σεβασμός" είναι οι αξίες, που επιβεβαιώθηκαν από την παρουσία του Οικουμενικού Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου στην εκδήλωση, που σηματοδότησε τα 50 χρόνια από την έναρξη του Δεύτερου Συμβούλιου του Βατικανού.  Συμπροσευχήθηκαν ο Πάπας Βενέδικτος ΙΣΤ΄, ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος, ο Μητροπολίτης  Γαλλίας κ. Εμμανουήλ,  ο  Αγγλικανός “Αρχιεπίσκοπος” του Cantebury, Rowan Williams, αλλά και Ουνίτες[18].

Παρέστη στην ενθρόνιση του νέου Πάπα Ρώμης Φραγκίσκου στις 19 Μαρτίου 2013, καινοτομώντας για μια ακόμη φορά, αφού για πρώτη φορά μετά το σχίσμα του 1054 παρέστη Οικουμενικός Πατριάρχης σε ενθρόνιση Πάπα. Τον Οικουμενικό Πατριάρχη συνόδεψαν ο Σεβ. Μητροπολίτης Περγάμου κ. Ιωάννης, ο οποίος φίλησε το χέρι του νέου Πάπα, ο Μητροπολίτης Αργεντινής κ. Ταράσιος και ο Μητροπολίτης Ιταλίας κ. Γεννάδιος[19].


Τέλος, μετέβη στις 14-16 Μαΐου 2013 στο Μιλάνο της Ιταλίας, προκειμένου να συμμετάσχει στις ἐκδηλώσεις ἐπί τῇ συμπληρώσει 1700 ἐτῶν ἀπό τῆς ὑπογραφῆς ὑπό τοῦ Μ. Κωνσταντίνου τοῦ περιφήμου Διατάγματος τῶν Μεδιολάνων, κατά τις οποίες συμπροσευχήθηκε αντικανονκώς με τον Καρδιναλίου κ. Angelo Scola, «Ἀρχιεπίσκοπο» Milano[20].
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλω αφήστε το σχόλιο σας εδω