Η καταδικη του Νεου Ημερολογιου απο την Πανορθοδοξη Συνοδο του 1583

Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ 1583

.....Ὅποιος δέν ἀκολουθεῖ τά ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαι Σύνοδοι ἐθεσπισαν καί τό ῞Αγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν καί θέλει νά ἀκολουθῆ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα, καί θέλει νά ἀνατρέψῃ καί νά χαλάσῃ τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, καί τῆς τῶν πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.....

῎Ετους ἀπό Θεανθρώπου αφπγ (1583) Ἰνδικτιῶνος ΙΒ΄ Νοεμβρίου Κ΄.

Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Ὁ Ἱεροσολύμων ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ
Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ
Καί οἱ λοιποί Ἀρχιερεῖς τῆς Συνόδου παρόντες».

Δευτέρα, 13 Ιανουαρίου 2014

Η ΤΥΠΙΚΗ ''ΕΝΟΤΗΤΑ'' ΤΩΝ ΕΠΙΣΗΜΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ!



Πολλὲς φορὲς κατηγοροῦνται οἱ παλαιοημερολογίτες διὰ τὴν μὴ ἑνότητα μεταξύ τους. Κατηγοροῦνται ἀπὸ αὐτοὺς ποῦ ἔχουν ἀληθινὴ ἑνότητα ἡ τυπικὴ διὰ διάφορους λόγους ποῦ δὲν εἶναι ἐπὶ τοῦ παρόντος; Δὲν ὁμιλοῦμε βέβαια διὰ τὰ ζητήματα πίστεως! ἄλλοι θεωροῦν τὸν Οἰκουμενισμὸ ὡς μιὰ κίνηση ἀγάπης καὶ ἑνότητος πρὸς τὶς ὑπόλοιπες «ἐκκλησίες», ἐνῶ ἄλλοι ὄχι! τὸν Παπισμὸ ὡς κανονικὴ Ἐκκλησία μὲ μυστήρια, ἐνῶ ἄλλοι ὄχι κ.λπ.!

 
Ἀναφέρει ἡ σημαντικὴ ἀνάρτηση τῆς ΡΟΜΦΑΙΑΣ:

Αρνητικά απαντούν, σύμφωνα με πληροφορίες της Romfea.gr, οι Προκαθήμενοι των Ορθόδοξων Εκκλησιών στο «κάλεσμα ενότητας» που τους έχει απευθύνει ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος.
Ο Προκαθήμενος της Ορθοδοξίας έχει απευθύνει πρόσκληση στους ηγέτες των Ορθόδοξων Εκκλησιών ώστε να βρεθούν, όλοι μαζί, στο Φανάρι την Κυριακή της Ορθοδοξίας.
Στις 9 Μαρτίου, σχεδόν δύο μήνες από σήμερα, επιθυμία του Οικουμενικού Πατριάρχη είναι να εορτάσουν όλοι μαζί την μεγάλη γιορτή της αναστήλωσης των εικόνων και να στείλουν ένα μήνυμα ενότητας και κοινής, αν όχι πορείας, έστω συναντίληψης όλων των Ορθοδόξων.
Τα μηνύματα που έρχονται, ωστόσο, στο Οικουμενικό Πατριαρχείο είναι απογοητευτικά και δείχνουν, ταυτόχρονα, πόσο δύσκολη, αν όχι απίθανη, θεωρείται η σύγκληση στο άμεσο μέλλον μίας νέας Οικουμενικής Συνόδου.
Στο Φανάρι θεωρούν δεδομένη την απουσία του Πατριάρχη Αντιοχείας κ. Ιωάννη την Κυριακή της Ορθοδοξίας.
Ο κυριότερος λόγος είναι η συνεχιζόμενη διαφωνία του με τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων κ. Θεόφιλο για το θέμα της Αρχιεπισκοπής του Κατάρ.
Στο επόμενο δίμηνο δεν προβλέπεται καμία πρόοδος στις σχέσεις των δύο Εκκλησιών και θεωρείται, σχεδόν σίγουρο, πως ο Πατριάρχης Αντιοχείας δεν θα βρεθεί στην Κωνσταντινούπολη.
Αβέβαιη θεωρείται για τους ίδιους λόγους και η παρουσία του Πατριάρχη Ρουμανίας κ. Δανιήλ στην έδρα του Οικουμενικού Πατριαρχείου.
Ο Προκαθήμενος της Εκκλησίας της Ρουμανίας έχει αγεφύρωτες, ακόμη, διαφορές με το Οικουμενικό Πατριαρχείο και το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων.
Ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων παραμένει ανυποχώρητος στις δικές του θέσεις απέναντι στους Πατριάρχες Ρουμανίας και Αντιοχείας, όμως θεωρείται πιθανότερο ο ίδιος να παραστεί στις εκδηλώσεις.
Η μεγάλη συζήτηση που άνοιξε προ ημερών για το «πρωτείο» ανάμεσα στο Οικουμενικό Πατριαρχείο και το Πατριαρχείο της Μόσχας μηδενίζει τις πιθανότητες παρουσίας και του Πατριάρχη Μόσχας κ. Κυρίλλου στο συλλείτουργο που θα πραγματοποιηθεί στον Πατριαρχικό Ναό του Αγίου Γεωργίου στο Φανάρι.
Για τους δικούς τους λόγους οι Πατριάρχες Βουλγαρίας και Σερβίας θα αποφασίσουν, λένε οι πληροφορίες της Romfea.gr, την τελευταία στιγμή για το αν θα παραστούν στις εκδηλώσεις του Οικουμενικού Πατριαρχείου.
Δεδομένη, τέλος, πρέπει να θεωρείται η παρουσία του Πατριάρχη Αλεξανδρείας Θεοδώρου και των Αρχιεπισκόπων Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Ιερωνύμου, Κύπρου Χρυσοστόμου και Αλβανίας Αναστασίου.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλω αφήστε το σχόλιο σας εδω