Η καταδικη του Νεου Ημερολογιου απο την Πανορθοδοξη Συνοδο του 1583

Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ 1583

.....Ὅποιος δέν ἀκολουθεῖ τά ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαι Σύνοδοι ἐθεσπισαν καί τό ῞Αγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν καί θέλει νά ἀκολουθῆ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα, καί θέλει νά ἀνατρέψῃ καί νά χαλάσῃ τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, καί τῆς τῶν πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.....

῎Ετους ἀπό Θεανθρώπου αφπγ (1583) Ἰνδικτιῶνος ΙΒ΄ Νοεμβρίου Κ΄.

Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Ὁ Ἱεροσολύμων ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ
Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ
Καί οἱ λοιποί Ἀρχιερεῖς τῆς Συνόδου παρόντες».

Τετάρτη, 5 Μαρτίου 2014

Συμπροσευχή του Πατριάρχη Σερβίας Ειρηναίου με την ευκαιρία της Εθνικής Ημέρας της Σερβίας


 
Βελιγράδι-15 Φεβρουαρίου 2014. Με την ευκαιρία της Εθνικής Ημέρας της Σερβίας (Ημέρα που απέκτησε Κρατική Υπόσταση) πραγματοποιήθηκε Λειτουργία -συμπροσευχή στον Παπικό Ναό του Βασιλέως Χριστού και παραβρέθηκαν ο Πατριάρχης Σερβίας Ειρηναίος, ο Επίσκοπος Ρεμεζιάνας Ανδρέας, ο Ραβίνος Isak Asiel,  ο πρωθυπουργός της Σερβίας Ίβιτσα Ντάτσιτς και οι υπουργοί Νεμπόισα Ρόντιτς και Αλεξάνταρ Άντιτς.

Η  Σερβία στις 15 Φεβρουαρίου γιορτάζει, με σειρά  εκδηλώσεων (τώρα προστέθηκαν και οικουμενιστικές συμπροσευχές) , την Ημέρα Κρατικής Υπόστασης, σε  ανάμνηση τις 15ης Φεβρουαρίου του 1804, όταν οι Σέρβοι επαναστάτησαν κατά των Τούρκων. Επίσης στις 15 Φεβρουαρίου του 1835, στη Σερβία ψηφίστηκε το λεγόμενο ‘Σύνταγμα της Υπαπαντής’, στο Kragujevac το οποίο χάραξε τα θεμέλια για την οικοδόμηση του σύγχρονου σερβικού κράτους.
 
Ο Πατριάρχης Σερβίας Ειρηναίος ξεχνά ότι ο  άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς χαρακτήρισε τον Παπισμό αίρεση (όχι "αδελφή Εκκλησία") τόνισε μάλιστα ότι είναι απηγορευμένη κάθε συμπροσευχή και κάθε λατρευτική επικοινωνία μετά αιρετικών. Διότι «τις μετοχή δικαιοσύνη και ανομία; τις δε κοινωνία φωτί προς σκότος; τις δε συμφώνησις Χριστώ προς Βελίαρ; η τις μερίς πιστώ μετά απίστου;» (Β΄ Κορινθ. 6, 14-15).
Τον Οικουμενισμό μάλιστα ο άγιος Ιουστίνος, χαρακτήρισε Παναίρεση (όχι οικουμενική κίνηση) και μιλούσε για τις τρεις πτώσεις του ανθρώπου που συγκεφαλαιώνονται στα πρόσωπα του Αδάμ, του Ιούδα, και του Πάπα.
 
 
 
 
 
Από Ακτίνες
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλω αφήστε το σχόλιο σας εδω