Η καταδικη του Νεου Ημερολογιου απο την Πανορθοδοξη Συνοδο του 1583

Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ 1583

.....Ὅποιος δέν ἀκολουθεῖ τά ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαι Σύνοδοι ἐθεσπισαν καί τό ῞Αγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν καί θέλει νά ἀκολουθῆ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα, καί θέλει νά ἀνατρέψῃ καί νά χαλάσῃ τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, καί τῆς τῶν πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.....

῎Ετους ἀπό Θεανθρώπου αφπγ (1583) Ἰνδικτιῶνος ΙΒ΄ Νοεμβρίου Κ΄.

Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Ὁ Ἱεροσολύμων ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ
Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ
Καί οἱ λοιποί Ἀρχιερεῖς τῆς Συνόδου παρόντες».

Παρασκευή, 30 Μαΐου 2014

"Τι έτι χρείαν έχομεν μαρτύρων;". Ο νοών, νοήτω!


 35
Ἡ παράγραφος 3, τῆς κοινῆς διακήρυξης τὴν ὁποία ὑπέγραψαν, ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος καὶ ὁ Πάπας Φραγκίσκος, στὰ Ἱεροσόλυμα
 «3. Μὲ βαθεία ἐπίγνωση ὅτι ἡ ἑνότητα ἐκφράζεται μὲ τὴν ἀγάπη πρὸς τὸν Θεὸ καὶ τὸν συνάνθρωπο, ἀναμένουμε μὲ μεγάλη προσδοκία τὴν ἡμέρα, κατὰ τὴν ὁποία ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ θὰ συμμετέχουμε ὅλοι μαζὶ στὴν Θεία Κοινωνία. Ὡς χριστιανοὶ καλούμαστε νὰ προετοιμαστοῦμε, ὥστε νὰ ἀποδεχτοῦμε – ὑποδεχτοῦμε αὐτὸ τὸ δῶρο τῆς εὐχαριστιακῆς κοινότητας – ἑνότητας, σύμφωνα μὲ τὴν διδασκαλία τοῦ Ἁγίου Εἰρηναίου τῆς Λυῶν (Adv. haer. IV,18,5: PG 7,1028), μέσω τῆς ἀναγνώρισης τῆς Μίας πίστης, τῆς ἀδιάκοπης προσευχῆς, τῆς ἐσωτερικῆς “ἐπιστροφῆς”, τῆς ἀνακαινισμένης ζωῆς καὶ τοῦ ἀδελφικοῦ διαλόγου. Ὅταν ἐπιτύχουμε τὸν ποθούμενο αὐτὸ στόχο, θὰ δείξουμε στὸν κόσμο τὴν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ, μέσω τῆς ὁποίας γινόμαστε ἀληθινοὶ μαθητὲς τοῦ Χριστοῦ. (Ἰωάν. 13:35)». (Ευχαριστούμε για την μετάφραση εκ του γερμανικού κειμένου την Αναστασία Παπαδάκη) πηγή:katanixis
 
ULT_Logo
 
Tο μήνυμα της Eνότητας, είναι η τελευταία πνευματική εξαγγελία η οποία εμφανίστηκε μέσω της σύγχρονης Θεοσοφικής Διδασκαλίας που παρουσίασε η Έλενα Mπλαβάτσκυ πριν από εκατό περίπου χρόνια. H Θεοσοφική ιδέα της ενότητας είναι το σύγχρονο πνευματικό μήνυμα και ώς “το Mήνυμα της Eνότητας της Zωής” καθιέρωσε την αδελφότητα των ανθρώπων και τον σεβασμό προς κάθε είδος ζωής.
Aυτό το πνευματικό μήνυμα προσδιορίζει ήδη τη συμπεριφορά της σύγχρονης ανθρωπότητας και καθορίζει νέους τρόπους αντίληψης σε όλα τα επίπεδα της ζωής. Θεμελίωσε την τάση για αδελφοποίηση των εθνών, για τη στενή συνεργασία των κρατών, για την οικονομική ενοποίηση και τη συναδέλφωση των θρησκειών. H τάση του ενοποιητικού μηνύματος είναι να σμίξει
τα μέλη της ανθρωπότητας σε μια παγκόσμια οικογένεια, όπου κάθε άτομο να αναγνωρίζει την εσωτερική του συγγένεια και καταγωγή και μέσω αυτής της γνώσης να κατανοεί και να συμπονά όσα από τα πιο ανώριμα αδέλφια του μαστίζονται ακόμη από τη διχογνωμία, τη μισαλλοδοξία, την ανταγωνιστικότητα και τον δογματισμό.
130-Assisi1986
Για τη Θεοσοφία, η ενότητα του εκδηλωμένου κόσμου είναι ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός, μια κατάσταση που προϋπάρχει πριν από κάθε δημιουργία και εκδήλωση είναι η αρχή και το ξεκίνημα της κοσμικής και συμπαντικής δημιουργίας, η βάση του φαινόμενου πλουραλισμού. O θεμελιώδης Nόμος της Θεοσοφικής Διδασκαλίας είναι ότι υπάρχει Mια Πανταχού Παρούσα, Aιώνια, Aπεριόριστη και Aμετάβλητη APXH” (M.Δ. I 14) που είναι “η Mία ομογενής, θεία OYΣIA-APXH, η μία ριζική αιτία…. Eίναι η πανταχού παρούσα Πραγματικότητα: απρόσωπη γιατί περιέχει τα πάντα και καθετί… Bρίσκεται κρυμμένη σε κάθε άτομο στο Σύμπαν και είναι το ίδιο το Σύμπαν.“(M.Δ., I 273) πηγή: http:/www.blavatsky.gr/el/varius/277-the-unity-of-life.html
Kazakh President Nursultan Nazarbayev (C
 
 Ήταν σκοπός και στόχος του Αμμώνιου να συμβιβάσει όλες τις αιρέσεις, τους λαούς και τα έθνη σε μια κοινή πίστη- προς μία και μόνη Υπέρτατη, Αιώνια, Άγνωστη και χωρίς συγκεκριμένο όνομα Δύναμη, που κυβερνά το Σύμπαν με αναλλοίωτους και αιώνιους νόμους. … Να παροτρύνει όλους τους ανθρώπους να παραμερίσουν τις διαμάχες  και τις έριδές  τους και να ενωθούν και  στη σκέψη και στο στόχο ως παιδιά μιας κοινής μητέρας. (Τί είναι η Θεοσοφία; Ε.Π.Μπλαβάτσκυ)
 
 
New+Age
 
  …οι θρησκευτικές λατρείες δεν είναι παρά εξωτερικά οχήματα, λιγότερο ή περισσότερο υλικές μορφές και περιέχουν άλλη λιγότερο, άλλη περισσότερο μέρος της ουσίας της Μίας και Παγκόσμιας Αλήθειας.
 
 
pan_2
 
 
Τί σημασία έχει η μορφή του περάσματος, αν ο επιδιωκόμενος σκοπός είναι η ίδια Αιώνια Ουσία, είτε αυτή η Ουσία εμφανίζεται στην ανθρώπινη αντίληψη υπό το σχήμα μιας Υπόστασης, μιας άυλης Πνοής ή ενός Τίποτα! Ας αποδεχτούμε την ΠΑΡΟΥΣΙΑ, είτε ονομάζεται Προσωπικός Θεός είτε Παγκόσμια Ουσία και ας αποδεχτούμε μια αιτία, εφόσον όλοι βλέπουμε αποτελέσματα. Αφού, όμως, αυτά τα αποτελέσματα είναι τα ίδια για τον άθεο Βουδδιστή όπως και για τον Χριστιανό θεϊστή και αφού η αιτία είναι το ίδιο ανεξιχνίαστη και για τους δύο, γιατί θα έπρεπε να χάνουμε το χρόνο μας αναζητώντας μια απατηλή σκιά;
 
 
 
 
Σε κάθε περίπτωση, η μάχη θα είναι σφοδρή ανάμεσα στον θηριώδη υλισμό και τον τυφλό φανατισμό αφ’ ενός και αφ’ ετέρου στη φιλοσοφία και τον μυστικισμό – αυτό το λίγο-πολύ πυκνό πέπλο της Αιώνιας Αλήθειας.  (Ο Νέος Κύκλος Ε.Π. Μπλαβάτσκυ)
 
blavatsky-morya-kuthumi
Morya, Koot Hoomi. Τα δαιμόνια της Μπλαβάτσκυ τα οποία της παρέδωσαν την διδασκαλία….
Ε.Π.Μπλαβάτσκυ :1831-1891. Ιδρύτρια της Θεοσοφικής Εταιρίας. Προώθησε τις Ανατολικές δοξασίες του Ινδουισμού στον Δυτικό κόσμο αφού τις προσάρμοσε στη Δυτική κουλτούρα. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της Θεοσοφικής Εται­ρείας, η οργάνωση δημιουργήθηκε από την Μπλαβάτσκυ ύστερα από εντολή που πήρε μέσω των Μαχάτμας από τη «Μεγάλη Ιεραρχία» της «Μεγάλης Λευκής Αδελφότη­τας», που αποτελείται από μυθικά υπερανθρώπινα όντα και πως κατ’ αυτόν τον τρόπο η εταιρεία είναι κατα­σκεύασμα αυτών των υπερανθρωπίνων όντων (C.Leadbeater, Οι διδάσκαλοι, σ.67).Κατά τη Θεοσοφική εταιρεία και η ίδια η Μπλαβάτσκυ ανήκε σ’ αυτή την Αδελ­φότητα (Theosophie Studien, 1931). Η ίδια ισχυρίστηκε πως ελάμβανε γραπτά μηνύματα από την «Πνευματική Ιεραρχία»(Οι διδάσκαλοι, σ. 67).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλω αφήστε το σχόλιο σας εδω