Η καταδικη του Νεου Ημερολογιου απο την Πανορθοδοξη Συνοδο του 1583

Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ 1583

.....Ὅποιος δέν ἀκολουθεῖ τά ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαι Σύνοδοι ἐθεσπισαν καί τό ῞Αγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν καί θέλει νά ἀκολουθῆ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα, καί θέλει νά ἀνατρέψῃ καί νά χαλάσῃ τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, καί τῆς τῶν πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.....

῎Ετους ἀπό Θεανθρώπου αφπγ (1583) Ἰνδικτιῶνος ΙΒ΄ Νοεμβρίου Κ΄.

Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Ὁ Ἱεροσολύμων ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ
Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ
Καί οἱ λοιποί Ἀρχιερεῖς τῆς Συνόδου παρόντες».

Παρασκευή, 10 Οκτωβρίου 2014

Ο Δήμος Λάρνακας,η Μητρόπολη Κιτίου και το Πανεπιστήμιο Κύπρου ετοιμάζουν Συμπόσιο προς τίμην του Μελέτιου Μεταξάκη





Ο Δήμος Λάρνακας,
η Μητρόπολη Κιτίου
και το Πανεπιστήμιο Κύπρου
προσκαλούν στο συμπόσιο
«Μελέτιος Μεταξάκης: Πτυχές της ζωής και της δράσης
μιας μεγάλης εκκλησιαστικής προσωπικότητας»
που θα γίνει το Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014
στο Πολιτιστικό Κέντρο Αγίου Γεωργίου Κοντού
Πρόγραμμα
9.00 π.μ., Έναρξη - Χαιρετισμοί
Δήμαρχος Λάρνακας, κ. Ανδρέας Ν. Λουρουτζιάτης
Μητροπολίτης Κιτίου, κ. Χρυσόστομος
Πέτρος Παπαπολυβίου, Αναπλ. καθηγητής, Τμήμα Ιστορίας 
και Αρχαιολογίας Πανεπιστημίου Κύπρου
Μητροπολίτης Αρκαλοχωρίου, Καστελλίου και Βιάννου, κ. Ανδρέας 
Αρχιεπίσκοπος Κύπρου, κ. Χρυσόστομος Β΄

Πρώτη ενότητα 9:25 - 10:45. Ο Μελέτιος Μεταξάκης ως Μητροπολίτης Κιτίου
Πρόεδρος: Γιώργος Γεωργής
π. Σωφρόνιος Μιχαηλίδης, Ο Μελέτιος Μεταξάκης και το ποιμαντικό / εκκλησιαστικό του έργο στη Μητρόπολη Κιτίου.
Μήνα Κουμανταρή, Ο Μελέτιος Μεταξάκης και η ίδρυση και η λειτουργία του Ιεροδιδασκαλείου στη Λάρνακα.
Πέτρος Παπαπολυβίου, Η εθνική δράση του μητροπολίτη Κιτίου Μελετίου Μεταξάκη.
Αχιλλέας Αιμιλιανίδης, Ο Καταστατικός Χάρτης της Εκκλησίας της Κύπρου και ο ρόλος του Μελετίου Μεταξάκη
Συζήτηση  10:45 - 11:00
Διάλειμμα για καφέ 11:00 - 11:15
Δεύτερη ενότητα 11:15 - 12:15. Ο Μελέτιος Μεταξάκης ως Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως και Αλεξανδρείας 
Πρόεδρος: Πέτρος Παπαπολυβίου
Δημήτρης Σταματόπουλος, Το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως την περίοδο του Μελετίου Μεταξάκη.
Μητροπολίτης Αρκαλοχωρίου Ανδρέας Νανάκης, Η εκλογή του Μελετίου Μεταξάκη στον Οικουμενικό θρόνο.
Μητροπολίτης Κένυας Μακάριος Τηλλυρίδης, Ο Μελέτιος Μεταξάκης ως Πατριάρχης Αλεξανδρείας.
Συζήτηση  12:15 - 12:30 
Διάλειμμα για γεύμα 12:30 - 13:30
Τρίτη ενότητα 13:30 - 14:30. Μελετίου Μεταξάκη βιωτή: Από την Κρήτη στην Αλεξάνδρεια
Πρόεδρος: Μητροπολίτης Αρκαλοχωρίου Ανδρέας Νανάκης
Κωστής Κοκκινόφτας, Μια αθησαύριστη (αυτο)βιογραφία του Μελετίου Μεταξάκη (1916).
Λουκάς Παπαδάκης, Η πατρίδα στη σκέψη του Μελετίου Μεταξάκη.
Γιώργος Γεωργής, Φίλιος Ζαννέτος - Μελέτιος Μεταξάκη: ξένοι στην ίδια πόλη.
Συζήτηση  14:30 - 14:45
Όλες οι εισηγήσεις θα είναι διάρκειας 20 λεπτών
Θα δοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης
ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΣΥΝΕΔΡΩΝ
Αχιλλέας Αιμιλιανίδης, Αναπλ. καθηγητής, πρόεδρος Τμήματος Νομικής Πανεπιστημίου Λευκωσίας.
Γιώργος Γεωργής, Αναπλ. καθηγητής, Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας Πανεπιστημίου Κύπρου.      
Κωστής Κοκκινόφτας, Συγγραφέας - Ερευνητής, Κέντρο Μελετών Ιεράς Μονής Κύκκου.
Μήνα Κουμανταρή, Λειτουργός Διαχείρισης Ιστορικού Αρχείου, Κέντρο Μελετών Τάσσος Παπαδόπουλος – υποψήφια διδάκτωρ, Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας Πανεπιστημίου Κύπρου.
Αρχιμανδρίτης Σωφρόνιος Μιχαηλίδης, Συγγραφέας – ιστορικός ερευνητής. 
Ανδρέας Νανάκης, Μητροπολίτης Αρκαλοχωρίου, Καστελλίου και Βιάννου, καθηγητής Θεολογικής Σχολής Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου  Θεσσαλονίκης. 
Λουκάς Παπαδάκης, Συγγραφέας – βιογράφος του Μελετίου Μεταξάκη.
Πέτρος Παπαπολυβίου, Αναπλ. καθηγητής, Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας Πανεπιστημίου Κύπρου.
Δημήτρης Σταματόπουλος, Αναπλ. καθηγητής, Τμήμα Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Μακάριος Τηλλυρίδης, Μητροπολίτης Κένυας, διδάκτωρ Φιλοσοφίας.

Εκκλησία Κύπρου   

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...
Αντε και εις ανωτερα, να δουμε και τιμητικο συμποσιο για τον Ποντιφηκαρεονα της Ρωμης.

Ισως για να κλαιμε ολοι μαζι,
μηπως και μας λυπηθει ο Θεος.

Αιδως Αργειοι, του κοινου των Κυπριων.

Γερασιμος Θηκατρας

7 σχόλια:

  1. ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ11 Οκτωβρίου 2014 - 1:31 π.μ.

    Eπιστολή Διαμαρτυρίας προς την Ιερά κοινότητα Αγίου Όρους και την Ι.Μονή μεγίστ
    > Παρ 10 Οκτ 2014, 20:08
    > ΜΑΣ ΕΣΤΑΛΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΜΕΙΛ
    >
    > Eπιστολή Διαμαρτυρίας προς την Ιερά κοινότητα Αγίου Όρους και την Ι.Μονή Μεγίστης Λαύρας Αγίου Όρους
    >
    > Ἀνάβυσσος 2/10/2014
    > Πρὸς τὴν Ἱερὰ Κοινότητα Ἁγίου Ὄρους Ἄθω
    >
    > Σεβαστοὶ Πατέρες,
    > Στὴν ἀγωνιστικὴ ἐφημερίδα « Ὀρθόδοξος Τύπος» (ἀρ. φύλ. 2038/26-9-2014), διάβασα τὸ ἄρθρο μὲ τίτλο «Ἐπιστολὴ-Ὁμολογία Πίστεως ὑπὸ Ἁγιορείτου Μοναχοῦ πρὸς τὴν Ἱερὰ Κοινότητα τοῦ Ἁγίου Ὄρους» καὶ μοῦ δημιουργήθηκαν συναισθήματα ἱερῆς ἀγανάκτησης γιὰ τὴν στάση ποὺ κρατήσατε, τόσο στὴν Ἱερά Κοινότητα τοῦ Ἁγίου Ὄρους ὅσο καὶ στὴν Ἱερὰ Μονὴ Μεγίστης Λαύρας.
    > Αὐτὸ ποὺ θὰ ἔπρεπε αὐτονόητα νὰ ἔχει γίνει ἀπὸ ἐσᾶς ἐδῶ καὶ πάρα πολὺ καιρὸ, δηλαδὴ νὰ ἐλέγξετε τὴν στάση τοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου, ποὺ μὲ τὶς πράξεις του μᾶς ὁδηγεῖ ταχύτατα στὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ κατ’ ἐπέκταση στὴν κυριαρχία τοῦ Ἀντιχρίστου, ὄχι μόνο δὲν τὸ πράξατε, ἀλλὰ ἀντίθετα προσπαθήσατε νὰ φιμώσετε τὴν γενναία πράξη ὁμολογίας πίστεως, τοῦ Μοναχοῦ Γέροντα Σάββα Λαυριώτη.
    > Δὲν ἐπιθυμῶ νὰ μπῶ στὴ διαδικασία νὰ ἀποδείξω τὸ αὐτονόητο, δηλαδὴ ὅτι ἔπρεπε νὰ κρατήσετε τὴ στάση ποὺ κράτησαν στὸ παρελθὸν οἱ Ἅγιοι καὶ Θεοφόροι Πατέρες σὲ ἀνάλογες περιπτώσεις, ὅταν ἡ Ὀρθοδοξία κινδύνευε ἀπὸ τὶς αἱρέσεις. Αὐτά τὰ γνωρίζετε ἤδη. Πιστεύω ὅτι εἶναι κοροϊδία νὰ προσπαθοῦμε ἐμεῖς, οἱ ἁπλοὶ κληρικοὶ καὶ λαϊκοὶ, νὰ ἐνημερώσουμε ἐσᾶς τοὺς Ἁγιορεῖτες Πατέρες, γιὰ τὴν Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία καὶ νὰ σᾶς πείσουμε γιὰ τὸ πῶς πρέπει νὰ ἐνεργήσετε. Ἐσεῖς, οἱ Ἁγιορεῖτες Μοναχοὶ, εἶστε ὁ φάρος τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ ὀφείλετε νὰ καθοδηγεῖτε ἐσεῖς ἐμᾶς καὶ ὄχι τὸ ἀντίθετο.
    > Θεωρῶ ὅτι ἄλλος εἶναι ὁ λόγος ποὺ δὲν ἀντιδρᾶτε: ἤ εἶστε κι ἐσεῖς συνειδητὰ ταγμένοι στὸν Οἰκουμενισμὸ καὶ στὸν Ἀντίχριστο, ἤ σᾶς ἔχουν δεμένους καὶ δὲν μπορεῖτε νὰ μιλήσετε γιὰ τοὺς λόγους ποὺ ἐσεῖς γνωρίζετε.
    > Ἔχετε ὑπόψιν σας ὅτι, ἡ σπίθα ποὺ ἔβαλε ὁ πατέρας Σάββας ἄναψε τὴ φωτιά σὲ κληρικούς καὶ λαϊκούς καὶ συνεπῶς δὲν πρόκειται νὰ μείνουμε μὲ σταυρωμένα χέρια. Σκοπεύουμε νὰ ἀντιδράσουμε μὲ ὁποιονδήποτε τρόπο μποροῦμε, ὅποιο κι ἂν εἶναι τὸ τίμημα.
    > Κλείνοντας θέλω νὰ σᾶς ὑπενθυμίσω, γιατὶ μᾶλλον τὸ ἔχετε ξεχάσει, ὅτι ὑπάρχει Θεὸς καὶ θὰ δώσετε λόγο σ’ Αὐτὸν. Ἀφενὸς μὲν γιὰ τὴν στάση ποὺ κρατᾶτε ἀπέναντι στὴν ἀπειλὴ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀφετέρου δὲ γιὰ τὴν προσπάθειά σας νὰ φιμώσετε ὁποιονδήποτε τολμᾶ νὰ κάνει ὁμολογία πίστεως.
    > Σᾶς εὔχομαι καλὴ μετάνοια.
    > Μετά τιμῆς,
    >
    > Πατὴρ Κωνσταντῖνος Σκόδρας
    >
    > Κοινοποίηση: Ἱερὰ Μονὴ Μεγίστης Λαύρας
    >
    > ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    > Σημείωση:
    > Το παραπάνω κείμενο, έχει δοθεί επίσης στην εφημερίδα «Ορθόδοξος Τύπος» και δημοσιευθει στο σημερινό φύλλο http://www.orthodoxostypos.gr/Photos/Pages/2040%201.pdf (ΣΕΛΙΔΑ 6).
    > Ο λόγος που αναρτήθηκε και στο διαδίκτυο, είναι για να προτρέψει κι άλλους να αντιδράσουν, στέλνοντας ανάλογες διαμαρτυρίες. Οποιοσδήποτε συμφωνεί με το περιεχόμενο αυτής της επιστολής , μπορεί να την χρησιμοποιήσει αυτούσια, αλλάζοντας μόνο την υπογραφή, ή να συντάξει την δική του.
    > Είναι απαραίτητο να τονιστεί εδώ, ότι όσο περισσότερες φωνές διαμαρτυρίας ακουστούν, τόσο πιο ξεκάθαρο γίνεται στην Ιερά Κοινότητα και στους Ηγουμένους του Αγίου Όρους, ότι οι απλοί κληρικοί και λαϊκοί είναι αφυπνισμένοι και ενήμεροι για την παναίρεση του Οικουμενισμού και απαιτούν από αυτούς να κρατήσουν την στάση που αρμόζει.
    >
    > Σας παραθέτω τις διευθύνσεις που μπορείτε να στείλετε τις επιστολές σας:
    > Προς την Ιερά Κοινότητα Αγ. Όρους
    > ΤΚ 63086
    > Καρυαί Αγ. Όρους
    >
    > Προς την Ιερά Μονή Μεγίστης Λαύρας
    > Δια την Ιερά Σύναξη
    > ΤΚ 63086
    > Καρυαί Αγ. Όρους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ14 Οκτωβρίου 2014 - 4:18 π.μ.

    Γιατι τοση ταλαιπωρεια ρε παιδια και τι ειναι αυτο που σας μπερδευει ?. Τοσα χρονια μαλωνουν οι κοινωνουντες μετα των οικουμενιστων με τους κοινωνουντες μετα των παραταξιακων. Δεν μπορειτε να το καταλαβετε η δεν θελετε να το καταλαβετε οτι η αληθεια ειναι στην μεση ?
    Μασονικες εντολες επισκοπων στην Εκκλησια ειναι : απο το 1870 αρχιζει η ΥΠΕΡ-ΠΑΝ-ΑΙΡΕΣΗ των ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ.
    Απο το 1924 αρχιζει το ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ των ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ.
    Απο το 1935 αρχιζει η ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ των ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ.
    Δουλεια της σατανικης μασονιας ηταν
    αυτη η τριπλετα της πλανης.
    Γιατι δεν φευγουν οι πιστοι απο αυτες τις τρεις πλανες ? ματιαγμενοι ειναι ?
    Ειναι τοσο δυσκολο ενω Ο ΑΓΙΟΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ μας εδωσε μυαλο τους ανθρωπους ? Τι μας το εδωσε για να αμαρτανουμε ?
    Ολοι ασχουλουνται στο δυαδυκτιο τι κανανε οι γεροντες, τι ειπαν οι γεροντες. Θα παρουμε τα καλα μονο απο τον καθε γεροντα. Αν δουμε οτι ο γεροντας μπερδευει δεν τον ακολουθουμε. Τι γεροντο-λατρεια ειναι αυτη?
    ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ακολουθαμε και ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ των ΘΕΟΦΟΡΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ των ΙΕΡΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ.
    Τα πραγματα ειναι πολυ απλα, οποιος θελει να βρει την λυση υπαρχει η λυση, οποιος δεν θελει να την βρει και κανει οτι δεν καταλαβαινει αυτος θα χασει την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ και θα κερδησει την ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ.
    Θες ανθρωπε μου να φυγεις απο την υπερ-παν-αιρεση των οικουμενιστων??? ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΑΓΙΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ γιατι αλλιως θα τους κοινωνας θες δεν θες και θα εισαι παναιρετικος οικουμενιστης.
    Θες ανθρωπε μου να φυγεις απο το νεο-ημερολογιτικο σχισμα των οικουμενιστων ???
    Ακολουθεις το ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΜΕΧΡΙ ΣΥΝΟΔΟΣ ΑΓΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ γιατι αλλιως θα συνεχισεις να εισαι σχισματικος οικουμενιστης μαζι με αυτους.
    Θες ανθρωπε μου να φυγεις απο τους παρασυναγωγους επισκοπους ολων των παραταξεων ???
    ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΕΙ ΑΓΙΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΚΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ γιατι
    αλλιως θα κοινωνας την παρασυναγωγη τους και θα εισαι παραταξιακος σαν και αυτους.
    Ειναι μεγαλη καταρα πνευματικη καταδικη και θανατος να μην μπορει καποιος πιστος να ξεφυγει απο τα δυχτια της αιρεσεως του σχισματος και της παρασυναγωγης.
    Χρειαζετε πολυ προσευχη και νηστεια. Για να ειναι καποιος ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ χρειαζεται να αθλειται νομιμως κανονικως ακριβως δικαιως και Θεαρεστως συμφωνα με την ταξη της ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ και ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ14 Οκτωβρίου 2014 - 11:37 μ.μ.

    Η ΕΚΚΚΗΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ ΠΕΡΙ ΑΚΥΡΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ.

    Η θεσις οτι τα Μυστηρια και των  ακριτων αιρετικων ειναι ακυρα, υποδηλουται εις σχετικας ερωτησεις,υποβληθεισας κατα τας συζητησεις της Συνοδου. Ζητησεως π.χ. γινομενης επι σχετικης επιστολης του Μ.Βασιλειου, "οι ευλαβεστατοι μοναχοι" εν ερωτησει αυτων "ειπον"."ιδου γαρ και μετα την ειρηνην οι χειροτονουμενοι" παρα ακριτων αιρετικων " αδεκτοι " εισι, προφανως, καθ` οτι ειναι ακυρα τα Μυστηρια αυτων. Τοτε " Ταρασιος ο αγιωτατος Πατριαρχης ειπεν ουκ εφησεν ( δεν ειπεν ) ο πατηρ αδεκτους ειναι" και τα λοιπα. Μετα δε αναπτυξιν του θεματος, "οι ευλαβεστατοι μοναχοι ειπον προσφορα ( αρμοζοντα ) τα επιλυθεντα" (6006). Συνιστανται δε τα προσφορα ταυτα, εις το οτι οι Ορθοδοξοι δεχομεθα "τους απο" ακριτων εισετι " αιρετικων χειροτονηθεντας", καθ`  "οτι εκ του Θεου εστιν η χειροτονια" αυτων (6007). Ουτως οι σχοντες επι του θεματος κατ` αρχας διαφορον γνωμην απεδεχθησαν ταυτα, εν πνευματι μαθητειας προς την Οικουμενικην Συνοδον. Διο, ερωτηθεντες αλλαχου επι τινος ζητηματος, ειπον "δεομεθα, δεσποτα, διδασκαλιας"(6008). Ειχον γαρ αγαθην διαθεσιν εν Ορθοδοξια. Βεβαιως, τα ανωτερω δηλουσιν, οτι υπηρχον τοτε υποστηριζοντες ανορθοδοξως, οτι τα Μυστηρια των ακριτων αιρετικων δεν ειναι ισχυρα, αλλα ακυρα, ως στερουμενα Χαριτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ15 Οκτωβρίου 2014 - 2:45 π.μ.

    Νεο-ημερολογιτες αποτειχισμενοι οδευουν για το ματθαικο λιμανι της κακοδοξης εκκλησιολογιας των ακυρων μυστηριων των ακριτων αιρετικων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ16 Οκτωβρίου 2014 - 3:23 μ.μ.

    Το "Ακαινοτομητον" Πληρωμα της Εκκλησιας της Ελλαδος ( η οιασδηποτε αλλης Τοπικης Εκκλησιας η Πατριαρχειου ) ειναι εκεινο το οποιον-οπως αγιοπατερικως επι εικονομαχιας κατα τον Αγιον Θεοδωρον τον Στουδιτην "Ενισταται Ορθοδοξως και Θεαρεστως" επι τω σκοπω της διασωσεως και διατηρησεως της Ορθοδοξου υποστασεως και ιδιοτητος της Εκκλησιας,"διαστελλον εαυτο" απο των "...σφαλλομενων ποιμενων του",καθοτι, μονον ουτω δυναται τουτο αυτοδικαιως να ισταται και να παραμενη "Εντος της Εκκλησιας", εις ην τουτο τοπικως ανηκει, "χωρις ν' αποτελη ιδιαιτεραν και ανεξαρτητον Ορθοδοξον Εκκλησιαν εν Ελλαδι",δεδομενου  οτι τουτο, ως "Ακαινοτομητον" Πληρωμα Αυτης, αποτελει την "φαεινην και αλυμαντον πλευραν της αυτοκεφαλου Εκκλησιας της Ελλαδος, ως μια φρουρα" Αυτης περιφρουρουσα αφ' ενος μεν τον θεσμον του Ορθοδοξου Εορτολογιου, αφ' ετερου δε " ρυουσα την Εκκλησιαν εκ των μερισμων και σχισματων", ως και εκ της αντιχριστου παναιρεσεως του Οικουμενισμου, τα οποια,ως μη ωφειλεν, η Ιεραρχια της Ελλαδος συνεχιζει να υιοθετη και αποδεχηται δια της πληρους συμπορευσεως και κοινωνιας αυτης μετα των αυτουργων της αιρεσεως, καθιστωσα ουτω εαυτην κανονικως "υποδικον Συνοδικως" και αξιαν "αποτειχισεως" εναντι της Ορθοδοξου ταυτης φρουρας του "Ακαινοτομητου" ενισταμενου εκκλησιαστικου πληρωματος της, ητις φρουρα "συνεχιζει την ιστοριαν ( και σωτηριον αποστολην ) της Εκκλησιας της Ελλαδος".
    > Εκεινο ομως, το οποιον κατοχυρωνει την "Εντος Εκκλησιας" Ορθοδοξον υποστασιν του "Ακαινοτομητου" τουτου εκκλησιαστικου πληρωματος, ειναι η υπ' αυτου μετ' απολυτου πιστεως και αδιακριτου υπακοης,"παραυτα" επιτασσομενη εκπληρωσις της κανονικως θεμελιουμενης Συνοδικης εντολης και Διαταξεως της "Διαστολης" και "Αποτειχισεως" απο των, ως ανω ελεχθη, "...σφαλομενων" και δια τουτο "καλουμενων" και "υποδικων" εκκλησιαστικων αυτου ποιμενων, ητις πραξις της "αποτειχισεως" επιτελειται παντοτε δια του Κανονικου Μετρου της " Προ Συνοδικης Διαγνωσεως και κρισεως" των "Υποδικων" ποιμενων.Καταφανως καταδεικνυεται οθεν, οτι η Ορθοδοξος και Θεαρεστος  "Ενστασις", η υπο του "Ακαινοτομητου" Πληρωματος της Εκκλησιας της Ελλαδος Πατερικως διενεργουμενη, δεν αποβλεπει εις δημιουργιαν και συνεχισην μονιμου καταστασεως επι σκοπω υποκαταστασεως η αντιποιησεως και σφετερισμου της ιδιοτητος και αποστολης της Εκκλησιας της Ελλαδος η εις ιδρυσιν αλλης ιδιας αυτου Εκκλησιας,αλλα, δια των Κανονικων και Συνοδικων Μετρων τοσον της "αποτειχισεως" οσον και της "Προ Συνοδικης Διαγνωμης και κρισεως" της "...σφαλλομενης" Ιεραρχιας της Εκκλησιας της Ελλαδος, αποβλεπει "εις συγκροτησιν Γενικης Ορθοδοξου Εκκλησιαστικης Συνοδου" προς κατακρισιν της οικουμενιστικης αιρεσεως και του Νεο-Ημερολογιτικου Σχισματος, ως αιτιων του Εκκλησιαστικου διχασμου και της διαιρεσεως του Πληρωματος της Εκκλησιας και εδραιωσιν της εν "ενι στοματι και μια καρδια" ενοτητος της πιστεως και "κατισχυσιν της Ορθοδοξιας" και οπως "των διεστωτων την διαφωνιαν εις συμφωνιαν μεταγαγη και το μεσοτειχον αρθη της εχθρας και η αρχηθεν θεσμοθεσια της Καθολικης ( Ορθοδοξου ) Εκκλησιας το κυρος απολαβοι".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ16 Οκτωβρίου 2014 - 6:21 μ.μ.

    Τα μυστηρια των ακριτων αιρετικων, σχισματικων, και παρασυναγωγων  ειναι εγκυρα
    ( εαν εχουν φυσικα Κανονικη Αποστολικη Διαδοχη ) και δυνατα,  προ συνοδικης διαγνωσεως, διοτι δεν εχουν καταδικαστει απο Ορθοδοξη Συνοδο και Αγια.
    Οποιος ομως ενω γνωριζει την κατασταση και εχει εκκλησιαστικη κοινωνια με τους ακριτους και δυναμει αιρετικους- σχισματικους και  παρασυναγωγους μολυνεται κολασιμα και αν δεν αποτειχιστει απο την κοινωνια τους προ-συνοδικης καταδικης θα καταδικαστει μαζι τους, διοτι δεν πηγανε στην κολαση μονο οι αιρετικοι-σχισματικοι και παρασυναγωγοι  αλλα και αυτοι που συγκοινωνουσανε μαζι τους. Οταν Μια Αγια Ορθοδοξη Συνοδος διαγνωσει δικασει και καταδικασει τους αμετανοητους  αιρετικους-σχισματικους και παρασυναγωγους τοτε αυτοματως γινονται κεκριμενοι και ενεργεια
    αιρετικοι-σχισματικοι και παρασυναγωγοι με ακυρα και ανενεργητα μυστηρια.
    Η εκκλησιαστικη κοινωνια με τους δυναμει ακριτους κακοδοξους προ-συνοδικης διαγνωσεως μολυνει και κολαζει τους Ορθοδοξους και οχι τα εγκυρα μυστηρια τους.
    Για να μην κολασθουνε οι Ορθοδοξοι ειναι υποχρεωμενοι
    να λαμβανουν τα  πλουσιως εγκυρα και δυνατα με την Χαρη του Αγιου-Πνευματος  μυστηρια απο Ορθοδοξους  και οχι απο κακοδοξους  ακριτους εν δυναμει προ-συνοδικης διαγνωσεως ποσο μαλον απο κακαδοξους κεκριμενους εν ενεργεια μετα συνοδικης καταδικης με ακυρα και ανυποστατα μυστηρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ17 Οκτωβρίου 2014 - 3:14 μ.μ.

    Ειναι αδυνατον να υπαρξει κανονας που να τιμωρει τον ιερεα η τον επισκοπο διοτι δεν διεκοψε κοινωνια με τον αιρετικο  προ  συνοδικης διαγνωμης. Γιατι?????????
    Διοτι τι θα λεει ο κανονας οτι : οσοι δεν αποτειχιστουν και δεν κοψουν   εκκλησιαστικη κοινωνια με τους αιρετικους να καθαιρουνται ???????????????
    Απο ποιον θα καθαιρεθουν ??????  αφου ο πατριαρχης και η συνοδος ειναι οι αιρετικοι, ποιος θα τους καθαιρεσει????????? Ο αιρετικος πατριαρχης και η συνοδος του ?????????????
    Γινεται να πει σημερα ο πατριαρχης η ο αρχιεπισκοπος οτι θα συγκαλεσει συνοδο για να καθαιρεσει οσους δεν αποτειχιζονται απο τον ιδιο και την συνοδο του ??????????????
    Ειναι δυνατον για παραδειγμα σημερα να βγει ενας μητροπολιτης υποθετικα το λεμε,   ο Νικολαος της Φθιωτιδος και να πει σε ολους τους κληρικους της μητροπολεως του : θα σας περασω απο  συνοδικο δικαστηριο για να σας καθαιρεσω  διοτι δεν αποτειχιστηκατε  απο εμενα ουτε κοψατε την εκκλησιαστικη  κοινωνια μαζι μου,   οπως εκανε ο ευλαβεστατος ιερεας πατηρ Σταυρος Βαιος και αποτειχιστηκε απο εμενα και  εκοψε την εκκλησιαστικη κοινωνια μαζι μου ????????????
    Αν ψαχνετε τετοιου ειδους κανονες κυριε ΙΚ μεσα στο Πηδαλιο δεν θα τους βρειτε ποτε. Αυτα τα παθατε απο την  δυνητικη επιφανειο  πλανη.
    Εαν διαβαζατε τα πρακτικα των Ιερων Συνοδων θα βλεπατε οτι οσοι επισκοποι και κληρικοι σε περιοδο αιρεσεως δεν ειχανε  αποτειχιστει   απο τους κακοδοξους ποιμενενες και συνεχισαν να κοινωνουν μαζι τους,   ενω     οι  συναδελφοι τους ειχανε αποτειχιστει απο τους κακοδοξους,  οταν γινοτανε η Συνοδικη Διαγνωση απο την ηγεσια των Αποτειχισμενων Πατερων, αυτοι  θρηνουσανε για την πραξη τους και θεωρουσανε τους εαυτους τους   ως τον ληστη  και την  πορνη και εκλιπαρουσαν τους Συνοδικους Πατερες να τους ΚΡΙΝΟΥΝ  ΕΠΙΕΙΚΩΣ.  ( Σπ. Μηλια, Τομ. Β', σελ. 729-742 ).

    Πως ηταν δυνατον αλλωστε  μια τοσο σοβαρη πραξη ενος επισκοπου η ιερεα   οπως ειναι η κοινωνια του με την αιρεση να αφηνεται στην κριση του καθε ενος,  αφου δεν εξαρταται μονο η σωτηρια των μελων της Εκκλησιας  απο αυτη την πραξη,αλλα και η ιδια η υποσταση Αυτης.

    Ο Σερβος ιεραρχης κανονολογος Νικοδημος Μιλας σε ειδικην  του   μελετη περι του ΙΕ' Κανονος γραφει, οτι οι εχοντες αιρετικον προισταμενο κληρικοι οιουδηποτε βαθμου,....." κεκτηνται δικαιωμα αμα και ΥΠΟΧΡΕΩΣΙΝ να αποσχοινισθωσι ( να διακοψουν κοινωνια ) ΠΑΡΑΥΤΑ "  απο του κακοδοξουντος. Οι Κανονες της Ορθοδοξου Εκκλησιας μεθ' ερμηνειας, Novi Sad, σελ. 290-1.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλω αφήστε το σχόλιο σας εδω