Η καταδικη του Νεου Ημερολογιου απο την Πανορθοδοξη Συνοδο του 1583

Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ 1583

.....Ὅποιος δέν ἀκολουθεῖ τά ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαι Σύνοδοι ἐθεσπισαν καί τό ῞Αγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν καί θέλει νά ἀκολουθῆ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα, καί θέλει νά ἀνατρέψῃ καί νά χαλάσῃ τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, καί τῆς τῶν πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.....

῎Ετους ἀπό Θεανθρώπου αφπγ (1583) Ἰνδικτιῶνος ΙΒ΄ Νοεμβρίου Κ΄.

Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Ὁ Ἱεροσολύμων ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ
Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ
Καί οἱ λοιποί Ἀρχιερεῖς τῆς Συνόδου παρόντες».

Παρασκευή, 17 Οκτωβρίου 2014

Η ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ


Νικολάου Μάννη, εκπαιδευτικού
 
Η νόσος του Οικουμενισμού προσέβαλε την Ορθοδοξία εξαιτίας της αδιαφορίας των πιστών.
Αν ο Οικουμενισμός στον προτεσταντικό κόσμο εμφανίστηκε ως αναβίωση των ιδεών του Απελλή [1], ενώ στον παπικό ως ένα ακόμη πολυεργαλείο που θα εξυπηρετούσε τις βλέψεις του παπισμού για κοσμική εξουσία, στην Ορθόδοξη Ανατολή απετέλεσε και αποτελεί μια πνευματική ασθένεια, μια γάγγραινα, αποτέλεσμα της αποστασίας και της ψυχρότητας του λαού, για τα θέματα της Πίστεως, ο οποίος άλλοτε υπήρξε φύλακας και φρουρός αυτής. 
Εξαιτίας της αποστασίας αυτής οι πιστοί  κατέστησαν σαν εκείνους τους στρατιώτες οι οποίοι στην σκοπιά αντί να αγρυπνούν, μισοκοιμούνται με βεβαρημένους, από το κρασί της αδιαφορίας, τους οφθαλμούς των και έτσι δεν αντελήφθησαν τους εχθρούς που βρέθηκαν μέσα στο στρατόπεδο.
Το φοβερό όμως είναι το γεγονός ότι οι εχθροί δεν εισέβαλαν έξωθεν, αλλά υπήρχαν εντός και μάλιστα κατέχοντες καίριες θέσεις.
Κορυφαίοι των προδοτών αυτών της πίστεως, οι οποίοι πρωτάνοιξαν διάπλατα την Κερκόπορτα της Ορθοδοξίας στους ασεβείς νεωτερισμούς, υπήρξαν δυστυχώς και Πατριάρχες Κωνσταντινουπόλεως, όπως ο Μελέτιος Μεταξάκης και ο Βασίλειος Γεωργιάδης. Δεν είναι η πρώτη φορά βέβαια, που κάποιος επίσκοπος, ακόμη και πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως υπήρξε αιρετικός. Η εκκλησιαστική ιστορία διασώζει πολλά ονόματα: Νεστόριος, Μακεδόνιος, Σέργιος, Βέκκος...  
 
Για τον Μελέτιο Μεταξάκη έχουν γραφτεί πολλά, τα οποία λίγο πολύ είναι γνωστά σε όλους. Αποδεδειγμένα μασώνος, όργανο ξένων και ελληνικών πολιτικών δυνάμεων, δημιουργός σχισμάτων, ταραχών και σκανδάλων, εξουσιομανής (διετέλεσε  Μητροπολίτης Κιτίου (Κύπρου), Μητροπολίτης Αθηνών, Αρχιεπίσκοπος Αμερικής, Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, Πατριάρχης Αλεξανδρείας και παρολίγον Πατριάρχης Ιεροσολύμων αν δεν τον έβρισκε ο θάνατος), πρωτεργάτης της ημερολογιακής καινοτομίας, υπέρμαχος της ενώσεως με τους Αγγλικανούς, των οποίων ανεγνώρισε και τις "χειροτονίες", νεωτεριστής εισηγητής καινοτομιών (συντόμευση ακολουθιών, κατάργηση ράσου και νηστείας, δευτερογαμία ιερέων και γάμος επισκόπων...), καταφρονητής Ιερών Κανόνων, άφησε κακό όνομα και έμεινε στη συνείδηση του Πληρώματος της Εκκλησίας ως ένας μεγάλος αιρετικός. Δεν είναι τυχαίο πως ο δηλωμένος αυτός οικουμενιστής πορθητής λίγο πριν αναχωρήσει για να καταλάβει αντικανονικώς τον πατριαρχικό θρόνο της Πόλεως παρέστη σε οικουμενιστική λειτουργία που έγινε προς τιμήν του στον προτεσταντικό ναό του Αγίου Ιωάννου του Βαπτιστή στη Νέα Υόρκη, με τη συμμετοχή Επισκοπιανών, Ρώσων, Αρμένιων, Σύρων και Ελλήνων (βλέπε NEW YORK TIMES 19-12-1921). 

 
Ο Βασίλειος Γεωργιάδης, Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως (1925-1929), επίσης σκοτεινή φυσιογνωμία, αποδεδειγμένα μασώνος, παπόφιλος, ωριγενιστής, πολέμιος του μοναχισμού, υπέρμαχος του γάμου των επισκόπων και συνεχιστής της ημερολογιακής καινοτομίας ως προς το Πασχάλιο (προσπάθεια που απέτυχε αφού αντέδρασαν οι Επίσκοποι της Ελλάδος, διά τον φόβο επανάληψεως των ημερολογιακών σκηνών).

 
Οι Αγιορείτες Πατέρες διέκοψαν το μνημόσυνό του, όχι μόνο για την ημερολογιακή καινοτομία, αλλά και για τις αιρετικές δηλώσεις του στον Τύπο της εποχής, όπως υπέρ της ενώσεως με τον Πάπα, αλλά  και την διακήρυξη καταδικασμένων ωριγενιστικών ιδεών.
 
 
Οι δύο αυτοί αιρετικοί που ανήλθαν, εξαιτίας της αποστασίας του λαού, στον Πατριαρχικό θρόνο της Κωνσταντινουπόλεως, ήταν οι πρώτοι, αλλά όχι οι μόνοι μεγάλοι προδότες της Ορθοδόξου Πίστεως.
Ακολούθησαν εξίσου μεγάλοι αιρετικοί, φανεροί οικουμενιστές, όπως ο Αθηναγόρας Σπύρου (διάκος του Μεταξάκη στη Μητρόπολη Αθηνών), ο Δημήτριος Παπαδόπουλος και ο νυν Βαρθολομαίος Αρχοντώνης.
Ο τελευταίος όμως, επειδή βρίσκεται ακόμη εν ζωή, έχει μια μεγάλη ευκαιρία· να αποκηρύξει την αίρεση του Οικουμενισμού, να καταδικάσει τις καινοτομίες, να επιστρέψει στην Ορθοδοξία, από την  οποία εξέκλιναν οι προκάτοχοί του.
Αν το πράξει, θα είναι, σε ολόκληρη την εκκλησιαστική ιστορία, η μοναδική περίπτωση αιρεσιάρχου, ο οποίος όχι απλά θα έχει μετανοήσει, αλλά θα έχει αναδειχτεί και υπέρμαχος της Ορθοδοξίας… Το οποίο και ευχόμαστε.
 

6 σχόλια:

  1. ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ18 Οκτωβρίου 2014 - 1:59 π.μ.

    ΟΙ    ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ  ΠΟΥ  ΕΓΙΝΑΝ

                    ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ

    Τι λόγο θα δώσουν στον Χριστό οι σημερινοί γεροντάδες πνευματικοί πατέρες εκατομμυρίων Χριστιανών Ορθοδόξων; Παραμυθιάζουν τα πνευματικοπαίδια τους και δεν μιλάνε καθόλου για....
    την μεγαλύτερη κακοδοξία όλων των εποχών στην Εκκλησία, τον σατανικό οικουμενισμό. Τους έχουν υπνωτίσει και τους προσφέρουν πνευματικό θάνατο δωρεάν. Οι σημερινοί επίσκοποι της Εκκλησίας, αγιορείτες ηγούμενοι, μεγαλογεροντάδες, λόγιοι πανεπιστημίων, καθηγητές και πνευματικοί πατέρες κάνουν μεγάλο έργο διαβόλου. Εκτός ότι οι ίδιοι δεν ομολογούν και είναι οι μεγαλύτεροι προδότες της Εκκλησίας, δημιουργούν τους αυριανούς γενίτσαρους της ορθοδοξίας. Εκπαιδεύουν με δαιμονική λογική τα πνευματικοπαίδια τους για να πολεμάνε τους σύγχρονους ομολογητές που αγωνίζονται στην πράξη με φιλότιμο για την αλήθεια του Χριστού.Γι' αυτούς είπε ο Κύριος μας ούτε εσείς μπαίνετε στην Βασιλεία των ουρανών, ούτε τους άλλους αφήνετε να μπουν. Στην θεωρία μιλάνε για Ορθοδοξία και για Πατέρες, ενώ στην πράξη είναι κοινωνοί με το Παγκόσμιο Συμβούλιο κακοδόξων πλανεμένων και αντιχρίστων των μασονικών σατανικών στοών και ιδρυμάτων. Γελάει ο σατανάς με τους Χριστιανούς που λένε ότι πιστεύουν στην Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, ενώ ταυτόχρονα αναγνωρίζουν μνημονεύουν και είναι ενωμένοι έχοντας εκκλησιαστική κοινωνία με όλα τα διαβολομάγαζα του <>. Είναι αυτοί Ορθόδοξοι ή οικουμενιστές; ποιον κοροϊδεύουν, τον Θεό τον ευατό τους ή τον κόσμο; Μακάρι να ελευθερωθούν από τον εωσφόρο και να κάνουν χρήση των Ιερών κανόνων αντιγράφοντας τους Πατέρες της Εκκλησίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ18 Οκτωβρίου 2014 - 2:09 π.μ.

    Οι Οσιομάρτυρες Αγιορείτες Πατέρες όπως ο Όσιος Κοσμάς ο Πρωτοεπιστάτης, έκοψαν το μνημόσυνο του λατινόφρονα πατριάρχη Βέκκου και δεν τον μνημόνευαν στις Ιερές τους Ακολουθίες. Έχουμε το Άγιο Λείψανό του στις Καρυές στο Πρωτάτο και από τον ναό του Άξιον Εστί το πήρανε και το τοποθέτησαν στο σκευοφυλάκιο. Όταν έκαναν την ανακομιδή του Αγίου Λειψάνου του, γύρω στα 1983 μέσα σε πανηγυρική ατμόσφαιρα έβγαλε κήρυγμα ο π. Γεώργιος Καψάνης και είπε ότι εμείς οι αγιορείτες ακολουθούμε πιστά την ομολογία των αγιορειτών οσιομαρτύρων Πατέρων και του Οσίου Κοσμά του Πρωτοεπιστάτη όπου κάναμε και την ανακομιδή του Αγίου του Λειψάνου. Έλεγε αυτά τα λόγια ενώ ο ίδιος και πολλοί αγιορείτες Ηγούμενοι μνημόνευαν τότε τον οικουμενιστή πατριάρχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω επισημάνει εδώ και χρόνια ότι η πηγή, όθεν αναβλύζουν τα βορβορώδη ύδατα του οικουμενισμού, είναι ο Ωριγένης. Οι νεο-ορθόδοξοι αντιοικουμενιστές και λάθρα οικουμενιστές - προτείνουν κάποια ορθόδοξη (νεο-ορθόδοξη) οικουμενικότητα - το αντιπαρέρχονται πλήρως. Και όχι μόνο αυτό. Οι επιστρατευμένοι προσπαθούν να μας πείσουν ότι ο άγιος Γρηγόριος Νύσσης ήταν Ωριγενιστής. Δεν το λένε όμως ξεκάθαρα. Κατά την πάγια τακτική τους κρύβονται πίσω από της λέξεις, τις οποίες διαστρέφουν, και τον χαρακτηρίζουν ουνιβερσαλιστή. Ομοίως και ο πολύς Μεσογαίας Νικόλαος. Ο οποίος είναι ακραιφνής Δαρβινιστής, όπως και βιοηθικιστής, και μας λέει ότι "η ψυχοσωματικότητα του εμβρύου είναι άνθρωπος εν εξελίξει" ! Θαυμάστε τους. Βλέπε http://kyprianoscy.blogspot.gr/2014/10/blog-post_43.html

    Δεν είναι ανάγκη να δημοσιεύσετε ούτε το σχόλιο, ούτε το επισυναπτόμενο, στο δεσμό, άρθρο. Απλά σας ενημερώνω

    κχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ20 Οκτωβρίου 2014 - 1:53 π.μ.

    Αδελφε Ιωαννη στην Εκκλησιαστικη ιστορια που μελεταω δεν εχω δει ποτε μου αποτειχισμενους επισκοπους να χειροτονουν πολλους  καινουργειους επισκοπους και αυτοι με την σειρα τους να δημιουργουν καινουργεια συνοδο διπλα σε αυτη που υπηρχε της κανονικης τοπικης εκκλησιας. Εχεις δει πουθενα εσυ κατι τετοιο ?   Δηλαδη : υπηρξε ποτε στο παρελθον σε μια τοπικη Ορθοδοξη εκκλησια πατριαρχειου η αρχιεπισκοπης να εχουμε δευτερη ιεραρχια και συνοδο ?  χτισμενη απο αποτειχισμενους επισκοπους ?
    διοτι οι κανονες μας δειχνουν τον δρομο που θα ακολουθησουμε απο την στιγμη που θα αποτειχιστουμε μεχρι να συνελθει η Ορθοδοξη Συνοδος που θα αποτελειται μονο απο αποτειχισμενους πατερες που θα ορθοτομουν τον λογο της αληθειας και θα ξαναεπιβαλουν την νομιμη ταξη στην Εκκλησια. Δεν εχω δει  ποτε στην ιστορια της Εκκλησιας  οι αποτειχισμενοι επισκοποι απο τους αιρετικους σε  μια τοπικη Ορθοδοξη εκκλησια  να χειροτονουν αλλους τοσους επισκοπους οσοι ειναι και  οι αιρετικοι, και αφου δημιοργησουν καινουργεια δευτερη  συνοδο διπλα στην παλια την κανονικη,να καταδικασουν μετα την πρωτη συνοδο με τους αιρετικους.
    Δεν υπαρχει αυτη η παρανομη  και αντικανονικη πραξη στην ιστορια της Εκκλησιας διοτι ετσι ακυρωνεται και καταστρεφεται η ενοια και ο θεσμος της αποτειχισεως.
    Δεν λενε οι Ιεροι Κανονες πουθενα εαν ο επισκοπος κυρητει αιρεση δημοσια στην Εκκλησια χειροτονηστε καινουργειο επισκοπο και αφηστε τον αιρετικο στην ησυχια του. Δεν γραφει τετοια πραγματα στο Πηδαλιο.
    Μονο για ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ γραφει στο Πηδαλιο ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΜΗΣ, τελεια και παυλα.
    Οι επισκοπικες χειροτονιες ειναι δουλεια της ενωμενης συνοδου μιας Ορθοδοξης τοπικης Εκκλησιας.Απο την στιγμη που εχουμε  σε μια τοπικη Εκκλησια οπως στην Εκκλησια της Ελλαδος το 1935
    απο την μια
    Ορθοδοξους αποτειχισμενους
    επισκοπους και απο την αλλη  αιρετικους επισκοπους δεν εχουμε ενωμενη συνοδο για να χειροτονησει επισκοπους.
    Αλλα απο την στιγμη που οι αποτειχισμενοι επισκοποι στην Εκκλησια της Ελλαδος παρανομα και αντικανονικα χειροτονησανε επισκοπους το 1935 εχουμε σημερα την τραγικη και διαστροφικη κατασταση να εχουμε το λιγοτερο πεντε εκκλησιες της ελλαδος με πεντε αρχιεπισκοπους αθηνων και πεντε μητροπολιτες θεσσαλονικης, με πεντε ιεραρχιες και πεντε συνοδους.
    Η ενωση της  συνοδου λενε οι Ιεροι Κανονες γινεται οταν θα την συγκαλεσουν οι αποτειχισμενοι επισκοποι ΠΡΟ-ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ.
    Σε αυτη την διαδρομη που χαραξε το Πνευμα το Αγιον κανενας δεν εχει το δικαιωμα να αλλαξει κατι να προσθεσει και να αφαιρεσει, διοτι θα καταστρεψει ολη την κατασταση και το αποτελεσμα θα ειναι αυτο που βλεπουμε σημερα δηλ. Η αποτειχιση αντι να γινεται προ και μεχρις συνοδικης καταδικης να υποβαθμιζεται σε μορφη κατασκευης οργανωμενης  παρασυναγωγης, με σκοπο να μενουν οι οικουμενιστες στην εκκλησια και να μην καταδικαζονται.
    Ολοι οι Αγιοι Πατερες που  καταδικαζανε τους αιρετικους στις Οικουμενικες και Τοπικες Συνοδους ηταν πρωτα αποτειχισμενοι,  απο αυτους. Σημερα το οτι  δεν εχουν καταδικαστει ακομη  συνοδικως οι οικουμενιστες  απο τους αποτειχισμενους πατερες ειναι  διοτι το εμποδιο που δημιουργει τα προβληματα αυτα  ειναι οι διπλες-τριπλες τετραπλες και πενταπλες  εως πολλες ιεραρχιες των συνοδων στις κανονικες ορθοδοξες τοπικες εκκλησιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ20 Οκτωβρίου 2014 - 7:50 μ.μ.

    Εγω που ρωταω αδελφε για τα μυστηρια δεν εχω κοινωνια με την συναξη κληρικων. Απλα παρατηρω και βλεπω οτι νεο-ημερολογιτες αποτειχισμενοι πεσανε στην αιρεση του παρασυναγωγου ματθαιου καρπαθακη  και διακυρητουν οτι τα μυστηρια των δυναμει αιρετικων και σχισματικων νεο-ημερολογιτων  οικουμενιστων προ-συνοδικης διαγνωμης ειναι ακυρα.
    Για να δειτε ποσο πλανεμενοι ειναι αυτοι που το λενε πριν λιγα χρονια προτου αποτειχιστουν δεν ελεγαν οτι τα μυστηρια ειναι ακυρα. Κοροιδα ειναι γιατι θα τους ελεγαν ολοι  : αφου οι οικουμενιστες εχουν ακυρα μυστηρια εσεις που αποτειχιστηκατε απο αυτους θα εχετε εγκυρα γινεται αυτο? Οταν αποτειχιστηκαν αυτοι τα μυστηρια μετα εγιναν ακυρα ?
    Και ποτε εγιναν ακυρα  ποια χρονολογια ? Αμα ηταν ετσι  συμφωνα με τις πλανεμενες αποψεις τους προσεξτε : η αιρεση των οικουμενιστων αρχιζει απο το 1870,  ας μας πουν οι πλανεμενοι ποτε ακυρωθηκαν τα μυστηρια ?  Το 1902 ?  το 1920 ?  το 1924 ?  το 1965 ?  το 1980 ? το 1990 ? το 2000 ? το 2006 ?  μηπως περυσι?.
    Αν λειτουργουσε η διακοπη στην  χαρη των μυστηριων σαν ρευμα την ωρα που πεφτει ο πρωτος στην αιρεση και ξαφνικα δεν εχει μυστηρια τοτε το ιδιο λεπτο δεν πρεπει να εχει κανεις μυστηρια πανω στην γη αφου ολοι εχουμε κοινωνια με αυτον, και θα χρειαζοταν να ξαναερθει ο Χριστος στην γη για να ξαναφερει ιεροσυνη.
    Βλεπετε την αιρετικη πλανη του παρασυναγωγου ματθαιου καρπαθακη που πηγε και σε νεο-ημερολογιτες αποτειχισμενους ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπλέξαμε με τους ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ και δεν ξέρω ποιοί άλλοι θα μας προκύψουν. Εν πάση περιπτώσει έχουμε :

    - ΟΡ. ΟΜ : Αδελφε Ιωαννη στην Εκκλησιαστικη ιστορια που μελεταω δεν εχω δει ποτε μου αποτειχισμενους επισκοπους να χειροτονουν πολλους καινουργειους επισκοπους και αυτοι με την σειρα τους να δημιουργουν καινουργεια συνοδο διπλα σε αυτη που υπηρχε της κανονικης τοπικης εκκλησιας. Εχεις δει πουθενα εσυ κατι τετοιο ?

    - κχ : Μήπως μπορούμε κι εμείς να ερωτήσουμε ... την εκκλησιαστική Ιστορία, να μας πει, για να μάθουμε, πότε υπήρξε ορθόδοξη επισκοπή ορθοδόξων χωρίς επίσκοπο ; Η λέξη "επίσκοπος" σημαίνει "επί σκοπόν". Σωστά, αλλά το "επί σκοπόν" τι πάει να πει ; Τι σκοπεί, δηλαδή, τί φυλάσσει ο επίσκοπος ; Ένα άδειο τόπο ; μια έρημη και ακατοίκητη πόλη ; Σκοπεί μόνο τη σκοπιά τού εαυτού του ; Και στο κάτω-κάτω τί σημαίνει αυτό το "πάσα επισκοπή Ορθοδόξων", που θέλουν να μνημονεύουν οι - βάσει Κανόνων και εκκλησιαστικής Ιστορίας, ορθόδοξοι αποτειχισμένοι - κατηγορούν με ήκιστα κολακευτικούς χαρακτηρισμούς τους ΓΟΧ - άνευ επισκόπων ορθοδόξως αποτειχισμένοι ;

    Καλό είναι, βέβαια, νε μελετάμε την εκκλησιαστική Ιστορία και χρήσιμο να θυμόμαστε το παράδειγμα του αγίου Μαξίμου. Αλλά ο άγιος είχε δώσει γραπτώς δείγματα του αγώνα του κατά των Μονοθελητών. Και μη ξεχνάμε, ότι στην εποχή του τα ορθόδοξα αντανακλαστικά ( : "αντανακλαστικά" εν Χριστώ και αγίω Πνεύματι αληθείας) δεν είχαν καταργηθεί. Υπήρχαν άνθρωποι, που ήταν σε θέση να καταλάβουν αυτά που έγραφε. Κάτι το οποίο δυστυχώς δεν υπάρχει σήμερα. Οι λόγοι πολλοί και δεν επιθυμώ να γράφω πολλά. Ένα θα πω, βασική αιτία είναι η ευχερής, άφθονη, μαζική και ταχεία διάδοση όσων αιρέσεων στο παρελθόν ανεφύοντο σε μεμονωμένες περιοχές. Σήμερα, όλες αυτές οι αιρέσεις έχουν ενσκύψει και οι Ορθόδοξοι ποιμένες "εαυτούς βόσκουσι". Βρήκαν τη λύση "όλες οι θρησκείες είναι δρόμοι για τον ένα θεό" - του οικουμενισμού - δεν το λένε - και ξεμπέρδεψαν.

    1 Καὶ ἐγένετο λόγος Κυρίου πρός με λέγων· υἱὲ ἀνθρώπου, προφήτευσον ἐπὶ τοὺς ποιμένας τοῦ Ἰσραήλ, προφήτευσον καὶ εἰπὸν τοῖς ποιμέσι· τάδε λέγει Κύριος Κύριος· ὦ ποιμένες Ἰσραήλ, μὴ βόσκουσι ποιμένες ἑαυτούς; οὐ τὰ πρόβατα βόσκουσιν οἱ ποιμένες; (Ιζ. λ΄ 1, 2)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλω αφήστε το σχόλιο σας εδω