Η καταδικη του Νεου Ημερολογιου απο την Πανορθοδοξη Συνοδο του 1583

Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ 1583

.....Ὅποιος δέν ἀκολουθεῖ τά ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαι Σύνοδοι ἐθεσπισαν καί τό ῞Αγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν καί θέλει νά ἀκολουθῆ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα, καί θέλει νά ἀνατρέψῃ καί νά χαλάσῃ τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, καί τῆς τῶν πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.....

῎Ετους ἀπό Θεανθρώπου αφπγ (1583) Ἰνδικτιῶνος ΙΒ΄ Νοεμβρίου Κ΄.

Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Ὁ Ἱεροσολύμων ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ
Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ
Καί οἱ λοιποί Ἀρχιερεῖς τῆς Συνόδου παρόντες».

Κυριακή, 23 Νοεμβρίου 2014

Ο ΠΑΠΑΣ κατά τον άγ. Μάρκο και ο ΠΑΠΑΣ κατά τον πατρ. Βαρθολομαίο!!!



Ε βρε πως αλλάζουν οι καιροί!!!
  
Ο υμνογράφος της Εκκλησίας μας, στην ακολουθία του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού, την οποία ψάλλομεν κάθε 19 Ιανουαρίου,   παρομοιάζει τον Άγιο Μάρκο  ως τον Αρχάγγελο Μιχαήλ, διότι ανέκοψε τον κατήφορο των Ορθοδόξων προς τις κακοδοξίες του Παπισμού, ενώ τον  Πάπα τον ομοιάζει προς τον εγωιστή Άγγελο Εωσφόρο, ο οποίος ήθελε να στήσει τον θρόνο του  υπεράνω Του Τριαδικού Θεού, όπως ο Πάπας υπεράνω της Εκκλησίας:
 «Του Εωσφόρου της Ρώμης φυσιωθέντος δεινώς, και θρόνον  αυτού θέντος  υπεράνω των άστρων, συ μόνος ζηλώσας ως Μιχαήλ ανεβόησας ένδοξε: στώμεν καλώς, στώμεν πάντες εν ταις σεπταίς των πατέρων Παραδόσεσιν».
 Ενώ τώρα, εν  σωτηρίω  έτει 2014, βλέπουμε  καμαρωτές  αφίσες του Οικουμενικού Πατριαρχείου να παρομοιάζουν τον Πάπα με τον Άγιο ένδοξο Απόστολο Πέτρο.
 Ε βρε πως αλλάζον οι καιροί!!! 
  
-ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ-
 
ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΑ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΟΣ

1 σχόλιο:

  1. ΕΓΩ, Ο ΚΥΡΙΟΣ, ΕΠΙΘΥΜΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ
    Ο ΠΑΡΑΚΛΗΤΟΣ
    http://www.tlig.org/el/messages/1102/


    20 Δεκεμβρίου 1988


    Παιδί Μου, προσευχήσου για τους αδερφούς σου που Με έχουν εγκαταλείψει και είναι αιχμαλωτισμένοι μόνο από τα γήινα πλούτη. Προσευχήσου γι' αυτές τις χαμένες ψυχές που φοβούνται το Σταυρό Μου... Προσευχήσου, παιδί Μου, η Εκκλησία Μου να ενωθεί και να γίνει Μία. 'Oλοι οι ιερείς πρέπει να καταλάβουν ότι Εγώ, ο Κύριος, επιθυμώ αυτή την Ενότητα. Oποιαδήποτε διαίρεση δεν προέρχεται από Μένα, προέρχεται από τον αντίπαλό Μου. Η Βασιλεία Μου πρέπει να είναι Μία και Αγία.

    -Κύριε;

    -Eγώ είμαι.

    -Κύριε, οι Oρθόδοξοι ιερείς που διάβασαν μερικά φύλλα από την αποκάλυψη που Μου δίνεις δε συμφωνούν ως προς την ενότητα. Μόλις διαβάζουν για ένωση με τον Πάπα, γίνονται αλλεργικοί και λένε ότι αυτή η αποκάλυψη είναι διαβολική. Μια κυρία Oρθόδοξη, αφού διάβασε αυτά τα μηνύματα, πήγε με καλή διάθεση σε μια καθολική εκκλησία. Όταν ο εξομολόγος της το έμαθε, καταδίκασε τα μηνύματα ως διαβολικά και ύστερα την αφόρησε. Δεν ήθελε ν' ακούσει για ένωση. Αλλά πολλοί ελληνορθόδοξοι λαϊκοί είναι πρόθυμοι. 'Oταν διαβάζουν τα μηνύματά Σου, καταλαβαίνουν την επιθυμία Σου, αλλά οι ιερείς εξοργίζονται!

    -Δεν τα γνωρίζω όλ' αυτά, παιδί Μου; Oι σκέψεις Μου δεν είναι οι σκέψεις τους, οι δρόμοι Μου δεν είναι οι δρόμοι τους. Με βαραίνουν με τις αμαρτίες τους και δε βλέπουν πλέον καθαρά... Η Ενότητα θα έρθει εκ των Άνω, γιατί έτσι όπως είναι σήμερα, είστε τελείως διηρημένοι και δε ζείτε σύμφωνα με τη Θεία Μου Εικόνα. Δεν υπακούετε στο Νόμο Μου. Η διαίρεσή σας εξαπλώνεται, η διαίρεσή σας θα παραμείνει για πάντα και αν δε θέσω Εγώ ένα τέλος, δε θα υπερνικηθεί. Πώς μπορείτε να πιστεύετε ότι είναι δυνατό να ενωθείτε, αφού η αγάπη λείπει αναμεταξύ σας;

    Πολλοί από σας είναι άκαμπτοι και αλύγιστοι σαν σιδερένια ραβδιά! Αλλά θα σας λυγίσω όλους, θα σας ενώσω! Θα μετατρέψω αυτή την έρημο σε λίμνη και τον ξερότοπο σε πηγή. Τότε θα σας βάλω όλους σε αυτή τη Νέα Γη, αγαπημένοι, και η Βασιλεία Μου επί της γης θα είναι όπως στον Oυρανό. Η Βασιλεία Μου θα έρθει. Ω! Πόσο ανυπομονώ τώρα γι' αυτή τη Νέα Εποχή! Θα ζήσετε όλοι σε μια τέλεια ενότητα υπό το Άγιο Όνομά Μου κι Εγώ, που είμαι η Υπέρτατη Πηγή της Ζωής, θα σας αναπλάσω όλους σ' ένα Λαό Άγιο. Από τον Oυρανό, η Θεία Μου Εικόνα θ' αντανακλαστεί επάνω σας σαν καθρέφτης και θα καταλάβετε ότι Εγώ, ο Άγιος των Αγίων, σας αποκατέστησα γι' άλλη μια φορά.

    Oι Γραφές εκπληρώνονται. Η Σοφία δε θα περιμένει, θα καλλιεργήσει το λαό Μου σαν τον καλλιεργητή και το σπορέα, θα καλλιεργήσει αυτήν την άγονη γη και θα τη μετατρέψει σε λιβάδια. Θα Την οργώσω και τα χωράφια της θα τα μετατρέψω σε λιβάδια Ειρήνης και Αγάπης. Είμαι το Φως αυτού του κόσμου και θα έρχομαι πάντα κοντά σας κάθε φορά που σας βλέπω στο σκοτάδι.ΙΧΘΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλω αφήστε το σχόλιο σας εδω