Η καταδικη του Νεου Ημερολογιου απο την Πανορθοδοξη Συνοδο του 1583

Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ 1583

.....Ὅποιος δέν ἀκολουθεῖ τά ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαι Σύνοδοι ἐθεσπισαν καί τό ῞Αγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν καί θέλει νά ἀκολουθῆ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα, καί θέλει νά ἀνατρέψῃ καί νά χαλάσῃ τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, καί τῆς τῶν πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.....

῎Ετους ἀπό Θεανθρώπου αφπγ (1583) Ἰνδικτιῶνος ΙΒ΄ Νοεμβρίου Κ΄.

Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Ὁ Ἱεροσολύμων ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ
Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ
Καί οἱ λοιποί Ἀρχιερεῖς τῆς Συνόδου παρόντες».

Παρασκευή, 1 Ιουλίου 2016

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ, ΣΧΟΛΙΟΝ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΥΠΡΟΥ κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ Β΄


Θά πρέπει ξ ρχς νά γίνει κατανοητόν, τι Σύνοδος τς Κυπριακς κκλησίας, εναι διχασμένη, καί ατό ξ ατίας τςκαταπελτδους ντιρρήσεως το Μητροπολίτου Λεμεσο κ. θανασίου. πόλυτον κουμάντο, ς γνωστόν,  κάνει σεβαστός ρχιεπίσκοπος Κύπρου κ. Χρυσόστομος καί τοτο ξ ατίας τινάς νοσηρς πισκοπικς κυρίως ντιλήψεως βάσει το λλειματικο Συνοδικο θεσμο πού ποβόσκει σκιερς, λλά ντόνως, κ το  μόλις πρόσφατου παρελθώντος τς θναρχούσας κκλησίας τς Κύπρου πί ρχιεπισκόπου Μακαρίου το Γ΄. 

Το
τον εναι τό «Προπατορικόν μάρτημα» τν Κυπρίων. Δηλαδή τό σατανικόν φλέρτ καί νομη σύγκρασις-σύζευξις τς Πνευματικς κκλησιαστικς ξουσίας μετά τς πολιτικς ξουσίας. Δετε π.χ. τόν Παπισμόν! Τό ποον δυστυχς θά πληρώνουμεν χρι καιρο...

Συνεπ
ς πλέον, πάν τι νακοινωθέν βγαίνει κ τς ερς ρχιεπισκοπς Κύπρου, περί τς μέλλουσας καί κατ΄ πίφασιν «Πανορθόδοξης» Συνόδου, δέν εναι καρπός γιοπνευματικς Συνάξεως στω καί μόφωνη εροκανονική πόφασις πάντων τν Κυπρίων εραρχν, λλά πιβαλλόμενες -Δεσποτικ τ τρόπ-προσωπικές πεποιθήσεις, πλανεμένες πόψεις το Μακαριωτάτου ρχιεπισκόπου Κύπρου μετά τν στενν συνεργατν του, πως λ.χ. το Μητροπολίτου μμοχώστου κ. Βασιλείου, Χωρεπισκόπου Μεσσαορίας κ. Γρηγορίου καί Κιτίου κ. Χρυσοστόμου· μαζί μέ τούς Κυκκτες Μητροπολίτες βέβαια σύν τό πνευματικόν τέκνον το «Γέροντος» τς Λεμεσο, θεοφιλεστάτου Χωρεπισκόπου Νεαπόλεως κ. Πορφυρίου, συναποτελσιν, τόν κυπριακόν Οκουμενιστικόν βραχίωνα τν Νεοορθοδόξων Φαναριωτν. Εναι δηλαδή φερέφωνα το Οκουμενιστικο Πατριαρχείου καί ρα εροκανονικς, ς Κύπριοι, χωμεν κουτσουρεμένη τήν ποστολική υτοκεφαλία μας πως ταλαίπωρη ερά ρχιεπισκοπή τν θηνν... μέ τίς περιώνυμες «Νέες Χρες» της.

Καί στίς δύο περιπτώσεις, τό
νίερον βραχυκύκλωμα κπηγάζειλλά καί κπορεύεται, πό τό πατριαρχεον τς Πόλεως, δηλ. τό δθεν «Πρωτόθρονον» Κέντρον τς ρθοδοξίας. Πρωτόθρονη καί Μήτηρ πασν τν ρθοδόξων κκλησιν, το καί εναι, ετε μς ρέσει ετε χι, κκλησιολογικά καί στορικά, τό Πατριαρχεον τν εροσολύμων. 

Τά παραμύθια
λαβον τέλος.

Πο
ον τό νόημα τς «δορυφορικς παρεμβάσεως» το Μακαριωτάτου μέ εδικόν μήνυμα λλά καί μέ εδικήν τηλεοπτικήν συνέντευξη ες τό ΡΙΚ περί τς ληστρο-Πανορθοδόξου;

 [Δε
τε ΕΔΩ  τό μήνυμα το ρχιεπισκόπου]

Το νόημα τ
ς ν λόγ στοχης παρεμβάσεως εναι μλλον: διαφύλαξις το Φαναριώτικου πισκοπομονισμο καί τς «ψιστης ρχηγεσίας» το κ. Βαρθολομαίου, πράγμα πού ποδεικνύει κραν, διοτέλειαν, ες τάς προθέσεις το Κυπρίου ρχιεπισκόπου. κάθε ρχιεπίσκοπος ΔΕΝ εναι φιστάμενος το Πατριάρχου. ποια ρχιεπισκοπή ΔΕΝ εναι φιστάμενη το Πατριαρχείου. Εναι μλλον καί κατ΄κρίβειαν, σότιμες καί σάξιες ες τό Χάρισμα τς ρχιερωσύνης καί τά εδικά προνόμια τν θρόνων, ΔΕΝ εναι, διά νά κατεξουσιάζωσιν νας τόν λλον, λλά διά νά πηρετσιν, χαρισματικά, νας τόν λλον μέ τό δικόν το διαίτερον Χάρισμα. 

ρχιεπίσκοπος Κύπρου, χει δικαίωμα καί ποχρέωσιν νά ναχαιτίσει σοβαρά τόν κάθε αρετικόν πατριάρχην. ν δέν τό διαπράττει, σημαίνει καί κάστοτε ρχιεπίσκοπος εναι μολυσμένος μέ τήν αρεσιν το κάστοτε πατριάρχου πού κολουθε λ[Λ]ογα καί διάκριτα.

Μακαριώτατε
γιε Κύπρου, τό γεγονός καί μόνον, τι στω καί τήν στάτη, μερικές Ατοκέφαλες Τοπικές κκλησίες καί Πατριαρχεία παναπροσδιορίζωσιν τίς θέσεις των καί ΔΕΝ ποδέχονται τό διακοσμιτικόν όλον τς γλάστρας, καί το γεωπολιτικο μερικάνικου παιγνίου, ες τήν ληστοΣύνοδον τν ληστο-πομένων τς Κρήτης, θά πρεπεν νά σς προβληματίζει, σέ βαθύτατον μάλιστα πίπεδον, καί νά μή συμπαρασύρεστε θλιβερς, πό τήν δεολογική προπαγάνδα το Φαναρίου τήν ποα βεβαίως καί πηρετετε, διακρίτως, πί πολλν μάλλιστα δεκαετιν.

Ατοκεφαλία εναι χάρισμα κ το Τριαδικο Θεο, εναι λευθερία ντολογική τν κασταχο ρθοδόξων Τοπικν κκλησιν, καί χι σύστημα δεολογικν  λογικοφανν ξιν πού μς τίς πιβάλλει να πατριαρχικόν κέντρον.

 Καί
ν τό Κέντρο μολυνθε μακαριώτατε, θά πιτρέψετε νά πεκταθε, διάκριτα, θεολογική μόλυνσις; Καί μως ατό πράττετε, διαχρονικς, μέ τίς κακόδοξες οκουμενιστικές νέργειές σας, ταυτόσημες νέργειες με κείνες το ρχιοικουμενιστο Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου. 

λως παραδόξως μακαριώτατε, διολισθαίνεται συνεχς, σέ ναν μετροεπήν Φαναριώτικον πιθηκισμόν. τσι μς θέλει Χριστός μας; Πιθήκια τινός Αρετικο καί Αρεσιάρχου Πατριάρχου πού ξυπηρετε λλότρια καί ντεθνικά συμφέροντα;

Γιά νά δο
μεν κριτικά τό λον θέμα σέ δεκαπέντε (15) συνοπτικά σημεία:
·                  σύγκλισις τς δθεν «Μεγάλης Συνόδου» πού βάσιν τν καθημερινν ξελίξεων πρόκειται νά καταλήξει -δόξ τ Θε- τ ντι σέ τινά Μικράν  Σύνοδον, δέν πρεπεν κν, νά πισπευθε, λως παραδόξως καί τσι ταχέως, άν δέν πιλύοντο τά νδορθόδοξα κκλησιαστικά, Κανονικά καί κκλησιολογικά προβλήματα, πού φίσταντο, μεταξύ τν Ατοκέφαλων κκλησιν. Δέν συμφωνετε τι πρέπει νά φίστατο τινά τάξις καί πειθαρχία στά το οκου μας καί πειτα νά κάνομεν καί τινά πίδειξιν «Churches Pride» ες τήν Κρήτην; νευ νδορθόδοξης νότητας καί μετά μεγίστων κκλησιαστικν καί θεολογικν διαφορν, πο πάτε ξυπώλητοι στ΄γκάθια μακαριώτατε; 
·                 Πολλ μλλον δέν πρεπε κν νά μιλετε, ταν καί ερά Σύνοδος τς κκλησίας τς Κύπρου, ΕΙΝΑΙ διαιρεμένη καί διχασμένη, διά τό ζήτημα τς Παγκακόδοξης Συνόδου, καθότι σπουδαίοι καί κορυφαίοι Μητροπολτες της, πεφάσισαν νά ΜΗΝ συμμετάσχωσιν στό ν λόγ θλιβερόν καί κάκοσμον «φυτώριον» τς Κρήτης. λόγος εναι ατονόητος, σχετα ν μερικοί εναι νθουσιώδεις πό παιδική μλλον φέλεια καί πιθανή νοησία, μέ τόν ποτακτικόν καί ραγιαδίστικον όλον τους, ναντι το Νεοσουλτάνου καί παλιοτυρράνου το σβησμένου Φαναρίου.
·                 Δέν φίστατο ελογία κ το Πατρός τν Φώτων, διά τήν διεξαγωγήν τέτοιας φαυλεπίφαυλης «Μεγάλης Συνόδου» λλά εναι πλέον φανερόν τος πάσιν, τι δέν τό χετε χαμπαριάσει κόμη... διότι δέν θέλετε νά κόψετε τό σατανικόν θέλημά σας.
·                πίσης, διά νά μαρτυρήσει καί νά πειλήσει κανες τήν νότητα, πρέπει καί νά προφίστατο νότητα πού ννοομεν, διαφορετικά, ατοφανερώνεται σταδιακά λήθεια το πράγματος, στω καί τήν τελευταία στιγμή, δηλ. ωλη καί σαθρή ψευδο-νώτης τς πικυριαρχίας τν «λουμινάτοι» ρασοφόρων. Ατοαποκαλύπτεστε μακαριώτατε καί μες πλς τό καταθέτομεν δημοσιογραφικς. ραγε, γιατί νά μς νοχλσιν ο ντιρρήσεις το τελευταίου λεπτο, καί στιάζετε ες τήν  χρονικήν συγκυρίαν, ντί νά πορομεν καί νά σχοληθομεν μέ ατές καθ΄αυτές τίς λλογες ντιρρήσεις, πού μς ποδεικνύωσιν τό Συνοδικόν λλειμα καί τήν πουσία πραγματικς καί ληθος νότητας;
·                 Πέραν τοτου, κκλησιολογικά μιλοντες, καί χι κουβέντες το καφενείου, κανένας φθαρτός καί τρεπτός νθρωπος, δέν δύναται νά πειλήσει, τήν ξ Ορανο Θεανθρωπολογική κκλησιαστική νότητα το Σώματος τς ρθοδοξου Καθολικς κκλησίας μις καί εναι ντολογικά δεδομένον πό τινν Εαγγελικν προϋποθέσεων.
·                Καί τό λέμεν ατό, διά νά μή προσπαθετε νεπιτυχς βέβαια, νά νσπείρετε τύψεις καί τινά κακήν νησυχίαν πρός τούς διαμαρτυρομένους Κληρικούς καί Λαϊκούς. Ξεχάσατε μλλον μακαριώτατε, τι εναι σότιμα μαζί σας, Α-το-κέ-φα-λες κκλησίες; κκλησιαστική στορία, γιε Κύπρου, δέν γράφεται πό δεολόγους αρετικούς Κληρικαλιστές καί στενοκέφαλους Οκουμενιστές. στορία τς κκλησίας, γράφεται Χάριτι Θεο. Χάρις Θεο μως καί σωτηρία δέν φίστατο κτός κκλησίας. Ατό εναι μόφωνη Πατερική καί Δογματολογική ρθόδοξη διδασκαλία. λλά οτε κν φίστατο σωτηρία σέ τινές φαντασιόπληκτους, πλανεμένους καί αρετικούς, πού νομίζωσιν λέω τινν θεσμικν ξιωμάτων, τι εναι ντός Της. 
·                Μις  καί τό φερε μως κουβέντα, ες τήν μόλις χθεσινή προπαγανδιστική τηλεοπτική κπομπήν  συνέντευξίν σας, ες τό («ΗashTag» RIK) ΡΙΚ, παρετήρησα δυστυχς, τι ναγνωρίζετε προσωπικς, σες ς ρχιεπίσκοπος Κύπρου μαζί βέβαια μέ τό λον Νεορθόδοξον φατριαρχικόν συνάφι σας, τό δθεν Βάπτισμα καθς καί λλα τινά Μυστήρια ες τούς αρετικούς  καί σχισματικούς! παγε τς νοησίας καί τς στυγνωτάτης θεομπαιξίας μακαριώτατε. Γιατί δέν ναγνωρίζετε τότε καί τά Μυστήρια τν ΓΟΧ τς Κύπρου; φο μαζί τους χωμεν τήν δια Πίστη;! Εστε ραγε, περ νω τν γίων Οκουμενικν Συνόδων, καί πέρ νω τν Θεοφόρων Πατέρων, καί πέρ νω τν ερν καί Θείων Κανόνων τς κκλησίας; Δηλαδή, δελφοί καί πατέρες, μακαριώτατος Κύπρου, ναγνωρίζει, μερικά μυστήρια στούς Φραγκολατίνους, γγλικανούς, Λουθηροκαλβίνους, Μαρωντες, Οντες (μάλιστα ατούς τούς Ονίτες, φοβηθήκεν ταλαίπωρος, νά τούς πε ς χωσιν, καί τούς ποκάλεσεν ς «λληνόρυθμους Καθολικούς», μλλον τζάμπα πατριωτισμοί μακαριώτατε) κ.ο.κ. χωρίς κν νά κάνει ναφορά, τι φίσταντο προΝικαιϊκοί Κανόνες ( π.χ. Σύνοδοι τς Καρχηδώνος κ..), ποστολικοί Κανόνες, Κανόνες τν γίων Μεγάλων Οκουμενικν καί Τοπικν Θεοφόρων  Συνόδων, Κανόνες γίων Πατέρων μέ πικύρωσιν Οκουμενική, πού ΑΠΑΓΟΡΕΥΩΣΙΝ ητς λλά καί ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩΣΙΝ σαφς, τι φίστανται Μυστήρια, καί σωτήριος Θεία Χάρις κτός τς ρθοδοξου Καθολικς κκλησίας. πίσης περαμύνθηκε τν «Μεικτν Γάμων», ποσιωπώντας πονηρς, τούς σωρηδόν λλους τόσους ερούς Κανόνες πού ΑΠΑΓΟΡΕΥΩΣΙΝ ητς τήν τέλεσιν τέτοιων μεικτν συγκρητιστικν γάμων.
·                λλ΄ μως, ταν ρθε κείνη ρα καί στιγμή, πού γινε κουβέντα, διά τά δικαιώματα το Οκουμενιστικο Πατριαρχείου τς Κων/Πόλεως, μακαριώτατος Κύπρου, θυμήθηκεν, λως παραδόξως, μέχρι καί τόν ερό Κανόνα (!) τς Οκουμενικς Συνόδου, πο πικυρώνει, τά σα «πρεσβεία τιμς» το πατριάρχου Νέα Ρώμης μετά το πάπα τς Πρεσβυτέρας Ρώμης. Ατή πανούργα καί πιλεκτική μνήμη μας θά μς μπάσει, ν δέν μετανοήσωμεν γκαιρα, ες τά τρίσβαθα τς Κολάσεως.
·                Τελικς, τό προσυπογράφω: τι δέν εστε νόητοι, δέν εστε μιμαθες, δέν εστε διάβαστοι, δέν εστε... δέν εστε, λλά εστε σαφς, μεγάλοι κουτοπόνηροι καί θλιβεροί πανούργοι Κληρικοί καί θεολόγοι, πολλ μλλον κερκοπίθηκοι, μακαρώτατε, πως Μέγας καί γιος Γρηγόριος Θεολόγος, μς διδάσκει, λλά καί ποκαλε τούς ΑΝΑΞΙΟΥΣ καί ΠΑΝΟΥΡΓΟΥΣ πατριάρχες, ρχιεπισκόπους καί πισκόπους τς ποχς του. 
·                Τό οκουμενιστικόν-συγκρητιστικόν παραμύθιν και ποίημαν, κ το Φαναρίου πιβαλλόμενον, μς τό ράδιασεν «μία χαρά τζαί θκυό τρομρες» γιος Κύπρου.
·                 ξάπαντος μως εχεν καί τά θετικά του νθρωπος: πως π.χ. θετικές πατριωτικές πόψεις στό θνικόν μας πρόβλημα· σωστήν πολιτική ποψιν, θέσιν καί δικαίαν πολιτικήν κρίσιν· περίφημες ναλυτικές οκονομολογικές σκέψεις, προτάσεις, θέσεις καί νέργειες πενδήσεων· πλούσιον φιλανθρωπικόν ργον· βοηθήστε τουλάχιστον μακαριώτατε, νά ξοφλήσετε καί τά νυπέρβλητα χρέη τν ρθοδόξων Χριστιανν τς νήσου μας, στω, νοίξτε δουλειές ες τάς πιχειρήσεις καί πενδύσεις τς ερς ρχιεπισκοπς Κύπρου πως δουλέψωμεν λοι μες ο νεργοι λληνοκύπριοι. Σέ λα τοτα συμφωνομεν, καθς καί σέ τόσα λλα ζητήματα μαζί σας, λλά Μακαριώτατε, ΠΟΙΟΣ εναι κατ΄ξοχήν θεσμικς σας όλος; 
·                 Μήπως όλος σας εναι: νά εστε ρχι-πίσκοπος τς κκλησίας το Χριστο, προστάτης τς Πατερικς Θεολογίας, καί νά πισκοπεύετε ΑΡΙΣΤΑ, καί χι πιό κάτω το μετρίου, διά τήν προφύλαξιν τς μωμήτου Ατοκεφάλου καί ποστολικς ρθοδόξου Πίστεως, λλά πάντως καί νά μή μεταμορφώνεστε σέ κακοκέφαλος λλοτριοεπίσκοπος-κατάσκοπος πέρ το λωμένου Φραγκολατινικο καί Λουθηροκαλβινο Πατριαρχείου τς Πόλεως; Γιά προβληματηστετε σς παρακαλ υικς, σο κόμη προλαμβαίνετε μις καί χρόνος λονν μας, καθς τό γνωρίζεται, εναι προκαθορισμένος, προμελετημένος καί περιορισμένος... καί νον νοετο. 
·                 Τέτοιες φαιδρές αρέσεις, σφαλμένες δογματικο-κανονικές θέσεις, ντιθέσεις, σοφιστίες, δεοληψίες, κ.ο.κ. δέν εναι δείγματα, τινός Θεοφόρου καί Θεοπνεύστου ρχιεπισκόπου, λλά μλλον εναι δείγμα κακογέρου ρχιοικουμενιστο καί διαβολόπνευστου ρασοφόρου, καί ατό μς λυπε περιόριστα, διά τό ξ Ορανο πιτίμιον το Θεο πού μς δωσεν χρι καιρο διά τόν ποστολικόν καί ρχιεπισκοπικόν θρόνον τς νήσου μας. Θεός νά λεήσει σους μπιστεύονται, ξάπαντος στά Θεολογικά πράγματα, τόν αρετίζοντα ρχιεπίσκοπον τς Κύπρου μας. Στά οκονομικά καί τά πολιτικά μως, δυνάμεθα, νά το μπιστευθμεν πάν τι κινητήν καί κίνητην περιουσία, διαθέτει, καθες μας. Δέν ξέρω μως, ν Θεία Οκονομία, νέχεται, τέτοιον ΦΑΙΔΡΟΝ συγκρΗτισμόν καί μβλυνση ες τά περί τήν πατροπαράδοτον Πίστη τν Πατέρων μας;!
·                Κάτι ν κατακλείδι: πρό καιρο παρατήρησα κ τς τηλοψίας μίαν μαδικήν ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΗ βάπτιση μικρν καί μεγάλων πορων νεοφωτίστων, ποα γέγονεν, μπροσθεν τν Μ.Μ.Ε. μάλιστα, μέ μερικούς ερες μέ προεξάρχοντα τήν σεπτήν Μακαριώτητάν σας, που ντί νά γίνεται εροκανονικς (μέ τριπλήν βύθιση ες τό νερό) τό ερόν Μυστήριον το Βαπτίσματως, γέγονεν, ΑΚΟΥΣΟΝ-ΑΚΟΥΣΟΝ διά το ραντισμο καί  τς πιχύσεως λιγοστο νερο πό τινν κανατιδίων ες τάς κεφαλάς τν νεοκατηχουμένων! Κύριε λέησον!! Γίναμεν μήπως Φραγκολατίνοι; Τί γινε Μακαριώτατε, χάθηκεν νά κτίσετε να παραδοσιακόν βαπτιστήριον διά μικρούς καί μεγάλους; Χάθηκεν νά τούς βαπτίσετε σέ μίαν βαρέλαν; Χαθήκαν ο ποταμοί καί ο θάλασσες πό τήν Κύπρο; Τζακούζιον, κολυμβητήριον καί μπανιέρα, μως, εδικήν κατασκευήν διά τό τομόν σας καί ναντιρρήτως καί ελόγως διά τήν γείαν σας, προλάβατε νά φτιάξετε! Διά τήν πνευματική γεία καί κριβν δογματολογικήν νέργειαν πί τν νεοφωτίστων μελν τς κκλησίας μας, διά τίνα λόγον κάνατε τσαπατσοδουλιές καί γελοίες προχειρότητες; Εναι βαπτισμένοι τώρα, μλλον αντισμένοι ξ κρας παραοικονομίας;
·                 Δυστυχς Μακαριώτατος καί τά τσιράκια του, δέν μφωρούνται πό ρθόδοξον πνεμα, πό πνεμα ληθείας περί τά θεολογικά πράγματα, λλά χειραγωγονται πό πνεμα πονηρόν καί κάθαρτον, δηλ. πνεμα πονηρίας, τό ωσφορικόν πνεμα τς παναιρέσεως το Οκουμενισμο. Ψάξτε βαθύτερον τό ζήτημα καί θά τό διαπιστώσετε καί σες.

Το Παναγιώτου Π. Νούνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλω αφήστε το σχόλιο σας εδω